12 mitów na temat YouTube, które odwracają Twoją uwagę od uzyskiwania większej liczby wyświetleń 1681861626 12 mitow na temat youtube ktore odwracaja twoja uwage od

12 mitów na temat YouTube, które odwracają Twoją uwagę od uzyskiwania większej liczby wyświetleń

Istnieje wiele mitów na temat YouTube, zwłaszcza tych związanych z rozwojem kanału. Niektórzy uważają, że potrzebują drogiego sprzętu, aby rozpocząć nagrywanie filmów. Inni uważają, że zarabianie pieniędzy na małym kanale YouTube jest niemożliwe.

Rob Wilson i Dan C., twórcy wewnętrzni w vidIQ, opublikowali niedawno film o wszystkich mitach YouTube. Rozmawiali o tym, dlaczego nie obsługują Twojego kanału i jak prawidłowo tworzyć filmy w 2022 roku.

Jeśli jeszcze go nie widzieliście, zdecydowanie warto obejrzeć:

Ale jeśli masz mało czasu (lub po prostu lubisz czytać pobieżnie), oto 12 rzeczy, w które nie powinieneś wierzyć na temat YouTube.

1. Dłuższe filmy na YouTube zajmują wyższą pozycję niż krótsze

To jeden z najstarszych mitów na temat YouTube. Ale bez względu na to, jak wiarygodne jest to, fakty pozostają niezmienione — dłuższe filmy nie są pomostem do większej liczby wyświetleń ani wyższych rankingów.

„Prawda jest taka, że ​​jednominutowe wideo może być tak samo wirusowe jak 20-minutowe wideo. Najważniejszą rzeczą, o której twórcy muszą pamiętać, jest przekazanie tego, co masz do powiedzenia, niezależnie od tego, jak długie powinny być Twoje filmy” — mówi Dan.

Na przykład kanał memów o nazwie Beluga jest wypełniony dziesiątkami krótkich filmów. Mówiąc krótko, mamy na myśli tylko kilka minut. Ale każdy z nich ma miliony wyświetleń, ponieważ treść jest satysfakcjonująca, godna uwagi i zapewnia widzom pozytywne wrażenia.

2. Ludzie klikają tylko miniatury, które mają tekst

To mit, głównie dlatego, że istnieje więcej niż jeden sposób tworzenia miniatur YouTube. Decyzja o umieszczeniu tekstu na grafice (lub nie) zależy od rodzaju tworzonej treści.

Jeśli jesteś vloggerem, tekst miniatury może nie zawsze być potrzebny. Twoje filmy mają zwykle luźną fabułę, a widzowie nie oczekują dokładnego przeglądu przed kliknięciem. Przyjeżdżają na przejażdżkę, ponieważ lubią cię oglądać, więc wystarczy atrakcyjny obraz (bez tekstu lub bez).

Z drugiej strony twórca poradników powinien prawdopodobnie używać tekstu miniatury. Jeśli widz uczy się robić zdjęcia, inwestować swoje pieniądze lub robić coś innego, kilka słów może pomóc mu znaleźć najlepszy samouczek do tego celu.

Oto świetny przykład z kanału vidIQ. Słowa „zastosuj”, „akceptuj” i „sprawdź” oznaczają, że za chwilę poznasz proces zarabiania w YouTube.

12 mitów na temat YouTube, które odwracają Twoją uwagę od uzyskiwania większej liczby wyświetleń 12 mitow na temat youtube ktore odwracaja twoja uwage od

3. Tagi YouTube pomogą Twojemu filmowi uzyskać wyższy ranking

Łatwo jest patrzeć na tagi i podświadomie myśleć o nich jak o słowach kluczowych. Ale YouTube wiele razy obalił ten mit. Więc teraz najlepiej zaakceptować fakt, że tagi wideo nie pomogą nikomu znaleźć Twoich filmów; w rzeczywistości robią coś zupełnie innego.

„Tagi mogą być przydatne, jeśli treść Twojego filmu jest często błędna. W przeciwnym razie tagi odgrywają minimalną rolę w odkrywaniu Twojego filmu wideo” — stwierdza YouTube Strona wsparcia.

12 mitów na temat YouTube, które odwracają Twoją uwagę od uzyskiwania większej liczby wyświetleń 1681861615 159 12 mitow na temat youtube ktore odwracaja twoja uwage od

4. Jeden zły film zaszkodzi Twojemu kanałowi

Niezależnie od tego, czy jesteś małym, czy dużym twórcą, tworzenie kiepskich filmów to część podróży. Dzieje się tak, gdy dopiero zaczynasz i próbujesz dowiedzieć się, jak działa YouTube. Dzieje się tak również wtedy, gdy tworzysz już od jakiegoś czasu, ale chcesz poeksperymentować z nowymi filmami. Tak czy inaczej, nie zawsze możesz odnieść sukces — i to jest w porządku. Będziesz się uczyć na bieżąco, a YouTube nie będzie Cię za to karać.

„YouTube przychodzi do nas z tymi informacjami i mówi:„ Nie, wszystkie filmy w YouTube są traktowane indywidualnie ”. Tak więc posiadanie jednego filmu, który okazał się totalną klapą, nie oznacza, że ​​w jakiś sposób wpłynie to na następny film” — mówi Dan.

5. Potrzebujesz drogiego sprzętu do tworzenia wirusowych filmów

To mit, ale tylko wtedy, gdy stosujesz go na każdym kanale YouTube. Prawda jest taka, że ​​większość kanałów może się rozwijać dzięki podstawowym materiałom ze smartfona. Kiedy przemawiasz do publiczności, która kocha technologię, jest to kiedy wszystko się zmienia.

To naturalne, że operator ma krystalicznie czysty materiał z wysokiej klasy kamery. To logiczne, że fotograf robi lepsze zdjęcia dzięki zaawansowanej technologii.

12 mitów na temat YouTube, które odwracają Twoją uwagę od uzyskiwania większej liczby wyświetleń 12 mitow na temat youtube ktore odwracaja twoja uwage od

Więc spokojnie. O ile nie robisz czegoś technicznego, modernizacja sprzętu jest opcją, a nie regułą.

6. Aby uzyskać wyświetlenia, musisz użyć Clickbait

Najpierw wyobraźmy sobie słowo clickbait. Wiele osób uważa, że ​​to zła praktyka, ale nie każdy clickbait sprawia, że ​​ludzie czują się oszukani, oszukani lub zdenerwowani. Podobnie jak w YouTube istnieje zły clickbait, istnieje również „dobry clickbait”, który spełnia ogólną obietnicę lub temat filmu.

Zły clickbait: Obiecywanie czegoś, co nigdy nie pojawia się w filmie. Zasadniczo okłamuje widza.

Dobry clickbajt: Drażni coś, co dzieje się w filmie, ale z ekscytującym zwrotem akcji.

„Twoje tytuły nie muszą przyciągać kliknięć, ale muszą generować element ciekawości” — mówi Rob.

7. Potrzebujesz wielu filmów, aby zdobyć subskrybentów YouTube

Nie chodzi o ilość tworzonych filmów, ale o jakość. Jeśli ludzie uwielbiają Twoje filmy, będą subskrybować, aby oglądać ich więcej.

„Widzieliśmy przykłady kanałów, które nakręciły jeden lub dwa filmy i już mają tysiące subskrybentów i miliony wyświetleń” — mówi Rob.

Na przykład, Konatyk nowy kanał o programowaniu komputerowym, w ciągu ostatnich ośmiu miesięcy nakręcił tylko 15 filmów. Ale ten twórca zgromadził już 24 000 subskrybentów i 1,7 miliona wyświetleń.

12 mitów na temat YouTube, które odwracają Twoją uwagę od uzyskiwania większej liczby wyświetleń 1681861616 83 12 mitow na temat youtube ktore odwracaja twoja uwage od

8. Publikowanie krótkich filmów na YouTube zaszkodzi Twojemu kanałowi

Ten mit na pierwszy rzut oka wydaje się logiczny. Jeśli ludzie przyszli obejrzeć dłuższe filmy, dlaczego nagle mieliby oglądać Twoje Shorts?

Z przyjemnością informujemy, że Shorts nie zaszkodzi Twojemu kanałowi. W rzeczywistości mogą pomóc Ci uzyskać więcej wyświetleń długich filmów.

YouTube niedawno zaktualizował swój algorytm, a dużą zmianą było rozpoczęcie polecania długich filmów widzom krótkich formatów. Jeśli więc utworzysz popularny film krótkometrażowy, YouTube może polecić Twoje dłuższe filmy tym samym widzom, co jest ogromną korzyścią dla wszystkich twórców.

9. Wszystkie przychody YouTube pochodzą z wyświetleń wideo

Istnieje wiele sposobów zarabiania pieniędzy w YouTube i nie wszystkie z nich mają związek z wyświetleniami wideo.

Inne możliwości obejmują:

  • Członkostwo kanału: sprzedaż ekskluzywnych treści super fanom co miesiąc.
  • YouTube Premium: zbieranie przychodów, gdy subskrybent YouTube Premium obejrzy Twoje treści.
  • Fundusz YouTube Shorts: Otrzymujesz miesięczną premię w wysokości od 100 do 10 000 USD (w przybliżeniu), jeśli Twoje filmy Short odnoszą dobre wyniki.
  • Półka z towarami: sprzedaż markowych towarów z profilu kanału i stron odtwarzania.
  • Superczaty i naklejki: zbieranie pieniędzy od widzów podczas transmisji na żywo.
  • Superpodziękowania: Przyjmowanie drobnych „wskazówek” dotyczących zwykłych filmów.
  • Umowy z markami i sponsoring: marki płacą ci za reklamowanie ich usług w twoich treściach.
  • Przychody z programu partnerskiego: Otrzymywanie prowizji od sprzedaży, gdy widzowie dokonają zakupu za pomocą Twojego linku partnerskiego.

10. Liczba subskrybentów ma znaczący wpływ na przychody z YouTube

Podczas gdy niektóre większe kanały Do zarabiać więcej pieniędzy, nie zawsze dlatego, że mają więcej subskrybentów. Najważniejszy jest temat, który ktoś porusza na swoim kanale – nisza w YouTube.

12 mitów na temat YouTube, które odwracają Twoją uwagę od uzyskiwania większej liczby wyświetleń 1681861616 644 12 mitow na temat youtube ktore odwracaja twoja uwage od

Podobnie jak w świecie biznesu, niektóre branże zarabiają więcej niż inne. Obszary te to zazwyczaj inwestycje, nieruchomości, marketing online, zdrowie, ubezpieczenia, biznes i podobne branże. Niewiele różni się od YouTube.

„Musisz zacząć uczyć się YouTube CPM — kwoty, którą zarabiasz na 1000 wyświetleń. Ma na to wpływ temat, o którym kręcisz filmy, miejsce, w którym te filmy są oglądane w YouTube, oraz pora roku” — mówi Rob.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, przeczytaj ten post na temat CPM YouTube (kosztu na milę) i jego wpływu na Twoje przychody.

11. Małe kanały nie mogą zarabiać na YouTube

To nie może być dalsze od prawdy.

Nawet jeśli nie należysz do programu partnerskiego YouTube, możesz zacząć zarabiać już teraz. Aby się zakwalifikować, nie musisz czekać, aż zdobędziesz 1000 subskrybentów i 4000 godzin czasu oglądania. Nadal istnieje możliwość zawierania umów związanych z marką, zbierania przychodów od podmiotów stowarzyszonych, sprzedawania produktów poza YouTube i nie tylko.

Mimo to możesz zarabiać więcej poza programem partnerskim.

„Niedawno rozmawialiśmy z twórcą, który właśnie zaczął zarabiać. Zawarli pierwszą umowę z marką i zarobili znacznie więcej niż wszystkie przychody z reklam, które zarobili w ciągu sześciu miesięcy. A to dlatego, że zwrócili się do właściwej marki, znając problemy, które mogą rozwiązać dla swoich odbiorców” — mówi Rob.

Gotowy na pierwszą umowę z marką? Oto 10 błędów, których należy unikać podczas prezentowania firm przez e-mail.

12. Aby dostać się na listę trendów w YouTube, musisz opublikować post o określonej godzinie

Ten mit jest szkodliwy, ponieważ koncentruje się na wyimaginowanej koncepcji. Realistycznie rzecz biorąc, nie ma ustalonego „przedziału czasu”, w którym filmy zaczynają zyskiwać na popularności.

„YouTube nie jest aż tak przestarzały. To nie jest oglądanie treści wideo raz na 24 godziny…. Prawda jest taka, że ​​lista trendów jest aktualizowana co 15 minut. Możesz więc opublikować swój film w dowolnym momencie dnia, a jeśli zostanie odebrany przez dużą publiczność, może zacząć zyskiwać na popularności” — mówi Rob.

Niech twoi odbiorcy będą twoją gwiazdą północną, a nie listą zyskującą popularność w YouTube. W ten sposób będziesz publikować filmy, gdy Twój subskrybentów jest online i jest gotowych do oglądania filmów.

Rozwijaj swój kanał YouTube, służąc swoim odbiorcom

Jakie to uczucie wiedzieć, że jeden zły film nie zrujnuje Twojego kanału? A może długość filmu nie jest tak istotna, jak kiedyś myślałeś?

Ostatecznie widzowie chcą tylko treści, których szukają. Mam nadzieję, że poczujesz się lżej po poznaniu 12 mitów, na których nie musisz się skupiać!

Podobne wpisy