4 Strategie na udaną kampanię sprzedażową na Instagramie -- Your Social Team 1725 your 2bsocial 2bteam 2b 2b4 2bstrategies 2bfor 2ba 2bsuccessful 2bsales 2bcampaign 2bon 2binstagram

4 Strategie na udaną kampanię sprzedażową na Instagramie — Your Social Team

Ale zanurzmy się teraz w 4 strategiach, które możesz wykorzystać, aby Twoja kampania sprzedażowa na Instagramie odniosła sukces!

Mała publiczność? Skup się na High Ticket Offers

Być może zastanawiasz się – „Czy moja publiczność jest w ogóle wystarczająco duża, aby uruchomić kampanię?”

  • Krótka odpowiedź: TAK!!! Wielkość Twojej widowni nie ma znaczenia.

  • Długa odpowiedź: Możesz odnieść sukces z kampanią sprzedażową, ale musisz wycenić ofertę na dużo wyższym poziomie cenowym, aby trafić w cele pieniężne kampanii sprzedażowej. Produkt 29 dolarów po prostu nie będzie go wyciąć!

To sprowadza się do psychologii i algorytmu Instagram. To gra liczb.

Psychologia marketingu mówi, że klienci muszą mieć 7 punktów styku, zanim dokonają zakupu.

Średni wskaźnik zaangażowania dla większości kont wynosi 2-5%. Oznacza to, że zdecydowana większość Twoich followersów nie widzi Twoich treści na Instagramie.

Powinieneś również pamiętać, że jeśli zamieszczasz „sprzedażowe” treści, nawet jeśli są one bardzo strategiczne, Twój współczynnik zaangażowania zazwyczaj spadnie lub będzie gorszy od innych treści. Połącz wszystkie te informacje i rozważ matematykę za nimi, gdy patrzysz na swoich zwolenników. Jeśli masz mniej niż 1000 followersów i weźmiesz pod uwagę wszystkie informacje, możesz wygenerować 3-10 sprzedaży. To jest niesamowite! Powiedzmy, że oferujesz swoje usługi 5 osobom za pośrednictwem Instagrama.

  • Jeśli ta oferta to tylko 29$… Twoja sprzedaż wyniesie 145$

  • Jeśli ta oferta to 997$… Twoja sprzedaż wyniesie 4 985$

DUŻA różnica prawda? Jeśli Twoja publiczność jest mała lub dopiero zaczynasz, powinieneś skupić się na sprzedaży ofert o wysokim budżecie.

Skup się na jednym temacie podczas kampanii

Zdezorientowany umysł mówi NIE! Kiedy tworzysz swoją kampanię sprzedażową, pomyśl o tym. Unikaj mylenia lub przytłaczania potencjalnych klientów poprzez oferowanie zbyt wielu produktów, różnych ofert lub tworzenie treści, które nie są związane z tym, co sprzedajesz.

Przez cały czas trwania 8-dniowej kampanii jest mnóstwo okazji, aby sprzedawać swój produkt ORAZ tworzyć inne rodzaje treści. Ważne jest, aby upewnić się, że Twój produkt rezonuje z produktem, który sprzedajesz.

Morał tej historii: mów TYLKO o swoim produkcie i rzeczach, które się z nim wiążą

Na przykład: Powiedzmy, że jesteś planistą ślubnym, który stworzył kurs dla narzeczonych, którzy chcą DIY większość ich planowania ślubu.

TWÓJ GŁÓWNY FOCUS: Sprzedaż tego kursu

Nie każdy fragment treści będzie wyraźnie mówił „kup mój kurs” Będziesz tworzyć inne rodzaje treści, aby edukować, bawić i inspirować swojego potencjalnego klienta.

Ale w czasie trwania Twojej kampanii NIE BĘDZIESZ:

  • próbował sprzedawać swoich pakietów do planowania ślubu

  • mówić o tym ślubie za 1 000 000$, który właśnie zaplanowałeś

  • promować swoich gratisów lub innych produktów cyfrowych

W czasie trwania Twojej kampanii BĘDZIESZ:

  • Bezpośrednio sprzedawać i mówić o korzyściach, cechach i rezultatach Twojego kursu

  • Tworzyć treści, z którymi DIY panna młoda będzie rezonować (tutoriale, porady, hacki itp. )

  • Przedstawiaj przyjazne dla budżetu opcje lub alternatywy

Wszystko sprowadza się do upewnienia się, że treść, którą zamieszczasz na Instagramie, w tym konkretnym okresie czasu, odnosi się i skupia z powrotem na Twoim głównym celu!

Odpowiadaj na DMy i Linkuj swoją stronę sprzedażową

Podczas kampanii sprzedażowej, samo zamieszczanie treści nie spowoduje automatycznej sprzedaży Twojej oferty. Podczas gdy niektóre treści spowodują sprzedaż, mogą nie działać dla wszystkich. Będziesz musiał sprzedawać w DM-ach!

To normalne, że ludzie zadają pytania dotyczące Twojej oferty, zwłaszcza gdy po raz pierwszy sprzedajesz ją innym. Powinieneś zachęcać swoją społeczność do zadawania pytań.

  • Upewnij się, że zamieszczasz naklejki z pytaniami w swoich historiach.

  • Upewnij się, że piszesz wezwanie do działania w swoich podpisach, prosząc o pytania.

  • Upewnij się, że łączysz się ze swoją społecznością.

I za każdym razem, gdy widzisz nową wiadomość w swoich DM, jak odnosi się do Twojej oferty…

… odpowiedz na ich pytanie.

… Przeprowadź rozmowę.

… a potem wrzuć link do swojej strony sprzedażowej. Sprzedaż nie musi być obskurna i oślizgła. To może być tak proste jak rozmowa.

Nie naciskaj na zakup

Teraz, w świecie małych firm, przedsiębiorcy czasami mają złą reputację, jeśli chodzi o sprzedaż, ponieważ niektórzy ludzie będą naciskać na zakup, nawet jeśli wiedzą, że ktoś nie jest dobrym dopasowaniem do tego, co oferują. Nie jest etyczne naciskać na sprzedaż, kiedy wiesz, że twoja oferta nie jest dla kogoś odpowiednim dopasowaniem.

Jeśli ktoś przychodzi do Ciebie z pytaniem: „czy uważasz, że to jest odpowiednie dopasowanie dla mnie?”, a Ty przeprowadzisz z nim rozmowę i stwierdzisz, że Twoja oferta IS NOT RIGHTnie powinieneś zachęcać go do dokonania zakupu.

To świetny sposób, aby stracić zaufanie do swoich odbiorców, mieć do czynienia z bólem głowy związanym ze zwrotem pieniędzy i to po prostu nie jest dobra karma. Kropka.

PRO TIP: Jeśli wiesz, że produkt, który sprzedajesz podczas konkretnej kampanii NIE jest odpowiedni dla kogoś, możesz uprzejmie wysłać mu inny freebie lub produkt, który WOULD pracy dla nich – i to najlepiej zrobić to prywatnie, więc nie mylić swoją publiczność (jak wspomniano powyżej).

Podobne wpisy