5 blogow ktore musisz sledzic aby rozwijac swoja gre marketingowa scaled

5 blogów, które musisz śledzić, aby rozwijać swoją grę marketingową

Pewien mądry człowiek powiedział kiedyś: „Zmiana jest jedyną stałą”.

Sekrety LinkedIn – Jak Wykorzystac Potencjal Swojego Profilu 1

Sekrety LinkedIn – Jak Zbudować Markę Osobistą

Poznaj strategie, które przekształcą Twój profil w potężne narzędzie networkingowe na LinkedIn.

Te słowa głęboko rezonują jako trendy marketingowe zmieniają się co tydzień, a wraz z nimi strategia marketingowa każdego przedsiębiorstwa. Firmy ze wszystkich sił starają się zaangażować swoich odbiorców w nowy i innowacyjny sposób. Wszyscy ścigamy się, by przyciągnąć uwagę odbiorców i prowadzić z nimi znaczące rozmowy.

W tym konkurencyjnym świecie ważne jest, aby zrozumieć nadrzędne fakty i perspektywy liderów branży i ekspertów. Więc my o godz Uproszczony odrobiłem za ciebie pracę domową i przyniosłem ci listę naszych Top 5 blogów marketingowych, które musisz śledzić.

Powiązany: Wybór najlepszego oprogramowania do pisania tekstów opartego na sztucznej inteligencji: Uproszczony (bezpłatny na zawsze) vs ArticleForge (324 USD płatne rocznie)

1. moz

Przykład bloga o strategii moz-marketingowej

Źródło:

Moz jest wiodącym agregatorem i informatorem wszystkiego o SEO. Ich Przewodnik po SEO dla początkujących jest uważany za Pismo Święte wśród ekspertów SEO i jest czymś, do czego często się odwołujemy.

Moz zaczął od publikowania SEOmoz przez współzałożyciela Randa Fishkina, zastanawiając się, czym jest blogowanie, i opisując dla nas swoją podróż. Wraz z rozwojem firmy rosła jakość i ilość treści.

Oni też mają Piątkowy samouczek wideo dotyczący tablicy dzięki czemu ich współzałożyciel stał się popularny wśród marketerów na całym świecie. Co więcej, ta seria jest warto wspomnieć, ponieważ jest to doskonały przykład internetowej platformy marketingowej zajmującej się marketingiem wideo.

Nasz ulubiony blog: Kobiety w SEO: refleksje na temat przeszłości, teraźniejszości i przyszłości kobiet w branży

Powiązany: Trendy marketingu cyfrowego zatwierdzone przez marketerów w 2021 r. (część 2)

2. Animalz

Lista wyzwalaczy kontroli treści Animalz

Źródło:

Animalz jest oryginalny, dowcipny, zabawny i przyjemnie się go czyta. Każdy artykuł jest dobrze zbadany i przedstawia fakty w kreatywny i wyjątkowy sposób.

Blog jest prowadzony przez Jimmy’ego Daly’ego, znanego Marketera, który pisze o SaaS Marketing – wskazówki, pisanie i strategia. Dodatkowo w swoich artykułach włącza swoje codzienne, prozaiczne doświadczenia i ożywia je.

Artykuły na ich blogach mówią również o modelach pisania, audytach treści, doskonaleniu umiejętności pisania i eksperymentowaniu z treściami.

Nasz ulubiony blog: 5 modeli mentalnych dla marketerów treści

Powiązany: Wybór najlepszego generatora tekstu AI: uproszczony (bezpłatny na zawsze) vs Kafkai (348 USD płatne rocznie)

3. Hotjar

Przykład bloga o strategii marketingowej Hotjar

Źródło: Hotjar

Hotjar ceni dane i dostarcza mapy cieplne do wizualizacji działań marketingowych. Mówią o mierzeniu, testowaniu i ocenie zachowań i wzorców konsumentów oraz o znaczeniu strategii marketingowej opartej na danych.

Blog koncentruje się na edukacji, myślowym przywództwie i zapewnia innowacyjne rozwiązania problemów biznesowych w erze cyfrowej. W rzeczywistości ten blog jest przydatny zarówno dla marketerów, menedżerów produktu, jak i projektantów UI/UX.

Nasz ulubiony blog: 4 sprawdzone sposoby na zwiększenie konwersji (ze studiami przypadków)

Powiązany: 15 wskazówek, jak tworzyć chwytliwe i klikalne tytuły blogów (w zestawie bezpłatne narzędzie AI)

4. HubSpot

Cytat z HubSpot od anne handley

Źródło: HubSpot

HubSpot można łatwo rozpoznać jako inicjator rewolucji marketingu przychodzącego. Nie ma dziś na świecie marketera, który przynajmniej raz w swojej karierze nie przeczytał artykułu w HubSpot.

Mają pełną listę tematów dla wszystkich Twoich potrzeb marketingowych. Jakby tego było mało, codziennie publikują nowe artykuły. Ich blogi są pisane przez wewnętrznych autorów i ekspertów branżowych, aby zaoferować różne perspektywy i wiedzę.

Hubspot zapewnia również łatwe w użyciu szablony dla wszystkich Twoich potrzeb marketingowych.

HubSpot to doskonały przykład tego, jak powinieneś wyjść poza bezpośrednią niszę swojego produktu, powiązane tematy i bolączki odbiorców.

Nasz ulubiony blog: Ta strategia pomogła blogowi HubSpot przełamać całoroczny plateau ruchu

5. Czat startowy

Okay, więc to nie jest blog, ale ich cotygodniowe podcasty prowadzone przez Steli Efti i Hitena Shaha to kopalnie złota dla wszystkich początkujących przedsiębiorców. Dzielą się niefiltrowanymi dialogami i praktycznymi poradami na temat budowania, marketingu i utrzymywania się na powierzchni w życiu start-upu.

Podcast jest wnikliwy dla marketerów, którzy próbują znaleźć podstawy w świecie marketingu, poruszając tematy od strategii marketingowej SaaS, tworzenia i agregacji treści, wskazówek dotyczących mediów społecznościowych, marketingu produktów i wielu innych.

Co więcej, jeśli jesteś zapalonym słuchaczem podcastów, zdecydowanie powinieneś mieć to na swojej liście.

Powiązany: Zatwierdzona przez marketerów lista trendów marketingu cyfrowego w 2021 r. (część 1) (otwiera się w nowej karcie przeglądarki)

Wyróżnienie:

Centrum nauki G2 Crown

Mają ponad 48 000 recenzji prawdziwych użytkowników, a te dane są przydatne podczas pisania ich blogów. Koncentrują się na wiodących blogach marketingowych, ogólnych blogach technologicznych, projektowaniu i nie tylko.

Ostatnie słowa

Jako marketer zawsze szukasz sposobów na poprawę. Te blogi będą doskonałym sposobem na wymyślanie nowych pomysłów, zrozumienie ciągle zmieniającego się krajobrazu marketingowego i uzyskanie informacji od liderów branży.

Powiązany: Projektowanie treści do mediów społecznościowych w 3 prostych krokach!

Jedna bezpłatna aplikacja do projektowania, współpracy i skalowania pracy — wypróbuj Uproszczony już dziś.

Podobne wpisy