Jak napisac artykul na LinkedIn prosty przewodnik krok po kroku

Jak napisać artykuł na LinkedIn: prosty przewodnik krok po kroku

LinkedIn to potężna platforma, która może pomóc Ci zbudować osobistą markę i nawiązać kontakt z innymi specjalistami w Twojej dziedzinie. Ale czy wiesz, że LinkedIn może być również doskonałym miejscem do dzielenia się spostrzeżeniami i wiedzą specjalistyczną?

Artykuły na LinkedIn to świetny sposób na popisanie się przywództwem i budowanie wiarygodności. Ale jeśli nigdy wcześniej nie napisałeś artykułu na LinkedIn, może to być trochę onieśmielające.

Nie martw się – w tym artykule przeprowadzimy Cię krok po kroku przez wszystko, co musisz wiedzieć o tym, jak napisać artykuł na LinkedIn za pomocą uproszczonego. Po drodze podamy również kilka pomocnych wskazówek i przykładów. Więc jeśli jesteś gotowy, aby zacząć, zanurzmy się!

Dlaczego warto pisać artykuły na LinkedIn?

Istnieje wiele powodów, dla których artykuły na LinkedIn wyróżniają Twoją firmę. Artykuły na LinkedIn, w przeciwieństwie do Facebooka, Twittera czy Instagrama pozycja w Google, więc ta sama strategia SEO, której używasz w swojej witrynie, może być zastosowana na LinkedIn. Przyjrzyjmy się głębiej.

1. Artykuły na LinkedIn zwiększają świadomość marki

Firmy z listy Fortune 500, takie jak Amazon, Walmart i Facebook, stały się jednymi z najpotężniejszych marek na świecie z jednego prostego – ale nie tak prostego – powodu: stworzyły potężną markę. Po stworzeniu strategii marketingowej tworzenie marki staje się proste. Jednym ze sposobów jest branding Twojej firmy na LinkedIn.

Artykuły LinkedIn generują większy ruch na Twojej stronie LinkedIn. Im więcej kliknięć, polubień i udostępnień, tym większe zaangażowanie. Opublikowanie artykułu na LinkedIn z pewnością zapewni Twojej marce większą obecność i większy biznes.

2. Artykuły na LinkedIn zwiększają autorytet marki

W dzisiejszym krajobrazie biznesowym ważniejsze niż kiedykolwiek jest ustanowienie swojej marki jako autorytetu w swojej branży. Jest to ważne, ponieważ pomaga budować zaufanie odbiorców, wyróżniać się na tle konkurencji i ostatecznie zwiększać sprzedaż.

Istnieje wiele sposobów na budowanie autorytetu marki, od tworzenia wiecznie aktualnych treści związanych z przywództwem myślowym po tworzenie angażującej obecności w mediach społecznościowych. Ale być może najważniejszą rzeczą, jaką możesz zrobić, jest wytwarzanie wysokiej jakości produktów i usług, które kochają Twoi klienci. Jeśli potrafisz zbudować autorytet marki w swojej branży, będziesz na dobrej drodze do sukcesu.

3. Artykuły LinkedIn zwiększają zaangażowanie odbiorców

Posty są ładne i mogą zbierać kliknięcia i odpowiedzi, ale wysokiej jakości, wartościowe artykuły, które pomagają rozwiązywać problemy odbiorców i odpowiadają na ich pilne pytania, mogą pomóc Ci stać się zaufanym źródłem i nieocenionym źródłem informacji. Jeśli konsumenci wchodzą w interakcję z Twoimi treściami, wchodzą w interakcję z Twoją marką. Im więcej interakcji, tym większy wzrost.

4. Możesz śledzić swój rozwój dzięki artykułom LinkedIn

Więc napisałeś doskonały artykuł i zyskałeś na nim trochę przyczepności, jak mierzysz prawdziwy wpływ? LinkedIn pozwala śledzić ważne wskaźniki, aby być na bieżąco z wynikami na platformie. Świetny sposób na sprawdzenie, czy jest to skuteczny kanał marketingowy dla Twojej firmy.

LinkedIn umożliwia śledzenie wskaźników na swojej platformie, ale ważne jest również śledzenie wydajności na innych platformach mediów społecznościowych, aby zapewnić najlepszy zwrot z inwestycji.

Jak napisać artykuł na LinkedIn?

Więc teraz omówiliśmy „Dlaczego warto pisać artykuły na LinkedIn?” Oto podstawowe kroki „Jak” napisać świetny artykuł na LinkedIn.

1. Zdecyduj się na dobry temat

Kluczową rzeczą, o której należy zawsze pamiętać, jest to, że prowadzisz biznes, ponieważ masz coś do zaoferowania, czego ludzie tam potrzebują lub chcą. Twoim głównym celem jest pokazanie im w najbardziej efektywny sposób informacji o tym, dlaczego Twój produkt jest rozwiązaniem wszystkich ich problemów.

Konsumenci oczekują, że Twój artykuł na LinkedIn będzie pełen rzeczowych i przydatnych informacji, które pomogą im między innymi rozwinąć działalność, zdobyć kolejną wymarzoną pracę lub ochronić ich przed kolejnym oszustwem. Jeśli możesz to zapewnić, zajmiesz pozycję lidera na swoim rynku.

Każdy artykuł na LinkedIn powinien skupiać się na wartościowych treściach. Celuj w co najmniej 1500 słów i dołącz linki z wiarygodnych źródeł. Motywujące i inspirujące treści będą w coraz większym stopniu zwiększać ruch, podobnie jak urzekający nagłówek. Jeśli nadal potrzebujesz pomocy w znalezieniu właściwych słów, skorzystanie z bezpłatnego pisarza AI z pewnością zapewni Ci więcej klientów i biznes.

Zrób burzę mózgów na liście obaw swoich docelowych odbiorców, rozważ swój ton i styl, a AI Writer firmy Simplified zajmie się resztą.

2. Uporządkuj i sformatuj swój artykuł pod kątem czytelności

Podobnie jak bestseller New York Timesa numer jeden, artykuły muszą przykuwać uwagę czytelników, utrzymywać ich uwagę i oferować im coś korzystnego. Można to osiągnąć tylko dzięki dobrej organizacji i formatowaniu, które obejmuje chwytliwe nagłówki.

Jeśli jednak nie jesteś pisarzem, nie bój się. Narzędzia takie jak AI pisarz Simplified mogą pomóc Ci napisać pełny post na blogu w ciągu kilku minut. Dzięki Uproszczonemu wszystko, co musisz zrobić, to wprowadzić pomysł na temat, a darmowy pisarz AI zrobi resztę. Pisarz AI może generować tytuły, wstępy, konspekty i wnioski, które można generować za pomocą szablonów lub za pomocą pełnego autora bloga. Jednak nadal będziesz chciał mieć pewność, że samodzielnie poszukasz unikalnych informacji, linków referencyjnych i wszystkiego, co sprawi, że Twoje treści będą się wyróżniać z tłumu,

3. Prześlij swój artykuł na LinkedIn, opublikuj go i udostępnij

Po ukończeniu artykułu pozostaje tylko opublikować go. Jeśli napisałeś swój artykuł na innej platformie, takiej jak Uproszczony, najpierw skopiuj go i wklej do portalu wydawniczego LinkedIn. Dokonaj szybkiej kontroli jakości, aby upewnić się, że wszystkie linki klikają i że formatowanie jest prawidłowe, a następnie po prostu kliknij „opublikuj”.

Aby uzyskać maksymalną widoczność artykułu na LinkedIn, upewnij się również, że w ustawieniach prywatności jest on ustawiony jako „publiczny”. Ponadto chcesz mieć pewność, że udostępnisz swój artykuł na swojej stronie LinkedIn dla swojej sieci i obserwujących.

Wniosek

Pisanie artykułów na LinkedIn to świetny sposób na budowanie marki i poszerzanie grona odbiorców. Platforma ułatwia udostępnianie artykułów szerokiemu gronu odbiorców, a dzięki kilku prostym krokom możesz błyskawicznie uruchomić swój artykuł. Jednak napisanie pełnego artykułu, gdy masz firmę do prowadzenia, może być czasochłonnym zadaniem. Ale już nie.

Pisarz AI Simplified pomaga w ciągu kilku minut generować wysokiej jakości treści do artykułów LinkedIn, blogów firmowych, reklam, podpisów i wielu innych.

Wypróbuj uproszczony za darmo i już dziś wygeneruj swój pierwszy artykuł na LinkedIn. Nie ma okresu próbnego. Uzyskaj jakość, SEO i odpowiednią treść napisaną dla Twojej firmy dzięki uproszczonemu programowi AI Writer. Budowanie marki za pomocą świetnych treści nigdy nie było łatwiejsze.

Pisz za pomocą darmowego generatora tekstu AI

Podobne wpisy