Jak Instagram zacznie nagradzać oryginalne treści Jak instagram zacznie nagradzac oryginalne tresci

Jak Instagram zacznie nagradzać oryginalne treści

Platformy mediów społecznościowych walczą o utrzymanie swoich odbiorców w miarę tworzenia nowych platform. W tej walce treść jest królem, a twórcy treści są królami.


Ponieważ Instagram jest przede wszystkim platformą audiowizualną, znajduje się w szczególnie niepewnej sytuacji, ponieważ nowi gracze, tacy jak TikTok, i starzy gracze, tacy jak YouTube, wciąż znajdują nowe sposoby na zdobycie bazy użytkowników.

googletag.cmd.push(function() { googletag.display(’div-gpt-ad-1494450502098-primis’); });

Aby walczyć, Instagram ogłosił zmiany w sposobie nagradzania oryginalnych treści. Jeśli jesteś twórcą Instagrama, oto, co musisz wiedzieć.


Instagram ocenia oryginalne treści nad repostami

Jak Instagram zacznie nagradzać oryginalne treści Instagram selfie

Instagram zmienił swój algorytm, aby skierować oczy w stronę oryginalnych treści jako priorytetu.

Jeśli często korzystasz z Instagrama, zauważysz, że duża część treści została usunięta, głównie z TikTok, ale także z Twittera i YouTube.

Aby zniechęcić do tej praktyki, Instagram zaktualizował swój algorytm, aby zakopywać takie treści głęboko w trzewiach swoich serwerów, jednocześnie wynosząc oryginalne treści na szczyt (treści utworzone lub opublikowane po raz pierwszy na Instagramie).

Jak to działa

window.arrayOfEmbeds(„1516811952235769860”) = {’twitter’ : '"\n<blockquote class=\"twitter-tweet\">\ud83d\udce3 New Features \ud83d\udce3\nWe&rsquo;ve added new ways to tag and improved ranking:\n- Product Tags\n- Enhanced Tags\n- Ranking for originality\nCreators are so important to the future of Instagram, and we want to make sure that they are successful and get all the credit they deserve. <a href=\"https:\/\/t.co\/PP7Qa10oJr\">pic.twitter.com\/PP7Qa10oJr<\/a>\n&mdash; Adam Mosseri (@mosseri) <a href=\"https:\/\/twitter.com\/mosseri\/status\/1516811952235769860?ref_src=twsrc%5Etfw\">April 20, 2022<\/a><\/blockquote>\n\n"’}; window.arrayOfEmbedScripts(„twitter”) = „"<script async src=\"https:\/\/platform.twitter.com\/widgets.js\" charset=\"utf-8\"><\/script>"”;

Jeśli algorytm Instagrama wykryje, że film lub zdjęcie jest nowe, treści te trafią na szczyt jego rekomendacji dla miliardów użytkowników, czy to w zakładce Reels, czy w kanale. To powinno pomóc twórcom. Powinno to również pomóc samemu Instagramowi zarobić więcej pieniędzy.

Jednakże, zgodnie z tym tweetem od szefa Instagrama, Adama Mosseriego, Firma nie ma niezawodnego sposobu na określenie oryginalnej treści.

googletag.cmd.push(function() { googletag.display(’adsninja-ad-unit-characterCountRepeatable-636c2cc1cf2a8-REPEAT2′); });

„Nie możemy wiedzieć na pewno. Tworzymy klasyfikatory, aby przewidzieć, jak *prawdopodobnie* coś jest oryginalne, ale to nie jest wiedza. Patrzymy na takie rzeczy, jak kto jest na filmie i czy już go widzieliśmy”.

Aby pomóc algorytmowi Instagrama lepiej identyfikować twórców oryginalnych treści i łączyć ich z ich treściami, Instagram rozszerzył dostęp do dwóch funkcji, z których mogą skorzystać jego użytkownicy:

1. Tagi produktów

Tagi produktów zostały teraz włączone dla wszystkich w Stanach Zjednoczonych. Ta funkcja była wcześniej dostępna tylko dla twórców i marek.

Według TechCrunchawszyscy użytkownicy ze Stanów Zjednoczonych mogą oznaczać produkty firm skonfigurowanych do zakupów na Instagramie, co ułatwia znajomym i rodzinie odkrywanie nowych marek i produktów, a firmom zwiększanie liczby odbiorców na platformie.

2. Ulepszone znaczniki osób

W przeszłości oznaczanie osób na Instagramie było trudne. Ale dzisiaj aplikacja pozwala teraz twórcom edytować swoje profile i dodawać kategorię, która zawiera listę tego, co robią.

Według TechCrunch ta funkcja „umożliwi użytkownikom udostępnianie i przeglądanie określonego wkładu twórcy w post ze zdjęciem lub filmem… Twórcy będą mogli oznaczać inne kreacje w swoich postach, aby zapewnić im większą widoczność ich pracy” .

googletag.cmd.push(function() { googletag.display(’adsninja-ad-unit-characterCountRepeatable-636c2cc1cf2a8-REPEAT3′); });

Jeśli więc byłeś stylistą lub producentem odpowiedzialnym za sesję zdjęciową lub film, teraz będzie to widoczne w Twoim tagu.

Czy ta strategia pomoże Instagramowi wygrać media społecznościowe?

Instagram bez wątpienia podejmuje ryzyko.

Odrzucając reposty, firma ryzykuje utratę zaangażowania osób udostępniających popularne memy i inne treści z całego Internetu.

Jednak nagradzając oryginalne treści większą ekspozycją, Instagram prawdopodobnie stawia i ma nadzieję, że stanie się źródłem wirusowych treści, a nie miejscem docelowym.

Podobne wpisy