9 pomysłów na filmy, które zyskają popularność dzięki YouTube Shorts
Dlaczego niektóre filmy Short w YouTube stają się popularne, a inne nie? Jeśli podzielisz to na czynniki, które składają się na dobry film, najlepsze z nich zawsze mają następujące cechy:
- Mocny pomysł
- Prawy hak
- Przekaz emocjonalny (radość, zabawność, wzruszenie itp.)
W tym poście skupimy się na najważniejszej części — stworzeniu silnej koncepcji filmu. Więc jeśli chcesz więcej wyświetleń w tym roku, oto dziewięć pomysłów na YouTube Shorts, które mogą stać się wirusowe!
1. Samouczki
Krótkie filmy w YouTube mogą być krótkie, ale jest wystarczająco dużo czasu, aby wcisnąć samouczek. Może to być wszystko, w czym jesteś dobry, na przykład projekty typu „zrób to sam”, sztuka, naprawa techniczna lub inny temat związany z Twoją niszą. Po prostu zwięźle i treściwie!
Jeśli potrzebujesz inspiracji, oto samouczek dotyczący retuszu skóry Grapexele. Jest dość krótki, ale zawiera przewodnik krok po kroku dotyczący ulepszania czyjejś skóry w programie Adobe Photoshop. Ponadto samouczek ma ponad 5 milionów wyświetleń!
2. Life hacki
Ze wszystkich wirusowych pomysłów na YouTube Shorts, life hacki mogą być jednymi z najlepszych. W końcu wszyscy kochają skróty do osiągnięcia swoich celów!
Istnieją dwa sposoby realizacji tego pomysłu na YouTube. Możesz zareagować na life hack, który już zyskuje na popularności, lub możesz sfilmować siebie próbującego hackować w zupełnie nowym filmie. Każda ścieżka może prowadzić do wirusowego momentu, jeśli temat pasuje do Twojej niszy.
Obejrzyj ten film z Lionfield żeby zobaczyć jak to się robi!
3. Przed i po
Filmy przed i po cieszą się dużym zainteresowaniem w YouTube. Oni są po prostu dogadzający w sposób, w jaki większość filmów nigdy nie będzie, zwłaszcza gdy coś zmienia się z brudnego na czysty lub z nudnego na piękny.
Dzięki tym filmom po prostu upewnij się, że „po” wygląda lepiej niż „przed”. Różnica między tymi stanami tworzy czynnik „wow”.
Potrzebujesz przykładu? Przestudiuj ten film z Wystrój domu DIY.
4. Szybkie porady
Szybkie wskazówki są jak samouczki, z tą różnicą, że masz więcej miejsca na zabawę z formatem. Nie musisz iść krok po kroku, ale możesz znaleźć kreatywne sposoby na podzielenie złożonych tematów na krótkie informacje.
Na przykład, Maks Kłymenko opublikował krótki film o odpowiadaniu na trudne pytania podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Zamiast pokazywać listę wskazówek, ten twórca naśladował prawdziwą rozmowę kwalifikacyjną! Istnieją również napisy, które pomagają ludziom zapamiętać to, czego się uczą.
5. Powszechne mity
Czy zauważyłeś jakieś mity w swojej społeczności YouTube? A co z typowymi błędami, które ludzie zawsze popełniają?
Jeśli tak, wyprostuj sprawę w krótkim, mocnym filmie. Twoje odkrycia mogą zaszokować widzów tak bardzo, że Posiadać udostępnić wideo komuś innemu.
Na przykład, Szorty Davidjustinn ma film o błędach, których ludzie nigdy nie łapią w popularnych filmach. Ma ponad 7 milionów wyświetleń!
6. Filmy motywacyjne
Treści motywacyjne najlepiej sprawdzają się w przypadku osób, które dążą do osiągnięcia popularnych celów, takich jak uzyskanie formy, zachowanie zdrowia lub przyjęcie właściwego sposobu myślenia. Są niezwykle trudne do osiągnięcia, więc trochę motywacji przechodzi długą drogę.
Możesz coś zmienić, dzieląc się celem, który osiągnąłeś na przestrzeni czasu. Pokaż upływ czasu swoich postępów lub znajdź kreatywne sposoby podzielenia się swoją podróżą i zainspiruj ludzi!
Rosnące banany ma tego świetny przykład, gdzie udokumentowała swoją transformację całego ciała w zamian za 38 milionów wyświetleń.
7. Zabawne fakty
Potrzebujesz pomysłu na wideo nigdy zawodzi? Nie możesz się pomylić z zabawnymi faktami!
W ramach tego pomysłu ujawnisz ukryte prawdy, które przemawiają do ciekawskich odbiorców (w tym większości widzów). Połącz to z bardzo rzadkie faktya staniesz się wirusowy, zabawiając miliony ludzi.
Ale to tylko jedna strona medalu. Niektóre fakty mogą być po prostu powiązane (nie rzadkie) i nadal uzyskują miliony wyświetleń.
Na przykład, Icyklol opublikował film krótkometrażowy o aktorach, którzy robią to samo w każdym filmie. Ma ponad 29 milionów wyświetleń!
8. Rozpakowanie/recenzje
Chcesz zostać influencerem produktowym?
Mamy dobrą wiadomość! Nie musisz publikować długich filmów w YouTube, aby zostać odkrytym. Wiele osób tworzy krótkie, wirusowe filmy z rozpakowywania, udowadniając, że każdy może zmienić pomysł na YouTube Shorts.
Brać MrTechCrown, Na przykład. Ten twórca opublikował unboxing iPhone’a XR z ponad 6 milionami wyświetleń. Nieźle jak na jeden YouTube Short!
Bonus: Zmień przeznaczenie swojej długiej treści
Jeśli masz popularne długie filmy, dlaczego nie przekształcić ich w YouTube Shorts? Możesz teraz zobaczyć najczęściej odtwarzany fragment filmu, co ułatwia znalezienie popularnych rozdziałów, które mogą stać się wirusowe.
Gdy już znajdziesz ten specjalny klip, wystarczy go „ubrać”. Dodaj muzykę, podpisy i efekty specjalne, a następnie nadaj tytuł, którego nikt nie będzie mógł zignorować. Wszystko to pomaga Ci zaistnieć w YouTube!
Potrzebujesz więcej wskazówek? Oto film wyjaśniający wszystkie dziewięć pomysłów na filmy Short, o których wspomnieliśmy powyżej.
Teraz, gdy masz już kilka pomysłów na filmy, nadszedł czas na następny krok: zwiększenie liczby wyświetleń Twoich filmów Short!