1682231058 Jak ten tworca YouTube uzyskal 15 miliarda wyswietlen w zaledwie

Jak ten twórca YouTube uzyskał 1,5 miliarda wyświetleń w zaledwie 80 dni

Jake spełnia wszystkie warunki, by osiągnąć godny pozazdroszczenia sukces w YouTube. W mniej niż trzy miesiące były projektant animacji 3D osiągnął imponujące cele, w tym:

  • Dotarcie do ponad 1 miliona subskrybentów
  • Uzyskanie 1,5 miliarda wyświetleń wideo

We wrześniu 2020 r. Kanał Jake’a miał tylko 41 000 wyświetleń ogółem. Ale gdzieś po drodze postanowił opublikować swój pierwszy YouTube Short, czyli pionowe filmy trwające mniej niż 60 sekund.

Po obejrzeniu pierwszego krótkiego filmu, który stał się wirusowy, postanowił opublikować dziesiątki kolejnych.

W każdym z filmów trójwymiarowe postacie Jake’a odtwarzają scenariusze z niezwykle popularnej gry, Wśród nas. Celem gry jest naprawienie statku kosmicznego przy jednoczesnym uniknięciu śmiercionośnego, uzbrojonego w nóż oszusta załogi.

Najpopularniejszy film Jake’a ma 88 milionów wyświetleń i pokazuje graczy głosujących na oszusta Wśród nas statek kosmiczny:

Błyskawiczna droga Jake’a do sukcesu jest tym, czego pragnie każdy twórca. Ale co więcej, twórcy chcą mieć idealną okazję, aby to osiągnąć – narzędzie do odkrywania treści, w które mogą włożyć swój wysiłek.

Jak dotąd YouTube Shorts dają taką możliwość. Pracowali dla Jake’a, a jeśli przyjmiesz właściwe podejście, mogą pracować również dla ciebie.

Aby zrozumieć, w jaki sposób Jake zdobył miliony wyświetleń, poprosiliśmy go o udostępnienie danych analitycznych z jego kanału YouTube. Jeśli chcesz szybko rozwijać swój kanał, oto inspirujący plan jego sukcesu.

1. Spraw, aby przeglądający treści nie mogli znaleźć ich nigdzie indziej

YouTube to konkurencyjna platforma. Aby wyróżnić się z tłumu, musisz dać swoim odbiorcom coś świeżego i ekscytującego. Musi zawierać treści, których nie znajdą nigdzie indziej, i dlatego trójwymiarowe wersje Jake’a Wśród nas gra działała. Nikt nie spodziewał się jego filmów, a jednocześnie konsumują je miliony ludzi Wśród nas zawartość już teraz. Więc jeśli to możliwe, wykorzystaj trend w nieoczekiwany sposób, aby uzyskać więcej wyświetleń.

Jake zrobił to, identyfikując wyjątkową okazję w publikowaniu filmów Short w YouTube. Zdał sobie sprawę, że może zdominować platformę za pomocą 30-sekundowych filmów, ponieważ wszyscy inni publikują minuty Wśród nas treść.

Aby pomóc Ci zrozumieć, dlaczego to działa tak dobrze, nakręciliśmy szczegółowy film o rozwoju kanału Jake’a. Obejrzyj go poniżej, aby uzyskać więcej informacji:

Jake, dużo Wśród nas YouTuberzy to także animatorzy. Ale oczywiście ich filmy trwają kilka minut. Więc Jake nie jest pierwszą osobą, która bada ten pomysł, ale on Jest jeden z pierwszych, który zrobił to w świeży, skrócony sposób.

2. Kiedy zobaczysz wczesne oznaki sukcesu, podwój to, co masz

Kanał Jake’a nie zawsze miał miliard wyświetleń. W rzeczywistości jego wczesne treści na YouTube przyciągały około 500 wyświetleń na film.

W tamtym czasie Jake robił to, co zalecamy nowym twórcom: publikował przydatne treści edukacyjne, aby szybko wyróżnić się w YouTube. Przeglądając kanał Jake’a, znajdziesz dziesiątki wczesnych filmów instruktażowych na temat programu do animacji 3D o nazwie Maya.

Jednak wszystko się zmieniło, gdy opublikował YouTube Short. Od chwili, gdy zobaczył, że pierwszy stał się wirusowy, Jake zabrał się do pracy nad stworzeniem 50 kolejnych. Widzowie wracają, by obejrzeć jego krótkie filmy, ale nie byłoby to możliwe, gdyby Jake nie tworzył więcej tego, co podobało się ludziom.

Właściwie fakt, że widzowie „lubili” jego treści, może być niedopowiedzeniem. Pewnie to pokochali. Na poniższym zrzucie ekranu widać, że widzowie oglądają średnio 85% każdego publikowanego przez niego filmu (co jest dość wysokim wynikiem):

Jak ten tworca YouTube uzyskal 15 miliarda wyswietlen w zaledwie

A teraz spójrz na średnią liczbę filmów, które każdy widz obejrzał na kanale Jake’a:

1682231048 939 Jak ten tworca YouTube uzyskal 15 miliarda wyswietlen w zaledwie

O dziwo, przeciętny widz na kanale Jake’a ogląda 6,5 ​​filmów. Aby zrozumieć, jakie to fenomenalne, porównaj to z kanałem vidIQ. Nasz przeciętny widz ogląda tylko 1,7 filmu!

Gdy zauważysz pozytywny wzrost na swoim kanale, zbadaj to. Spróbuj zrozumieć, co się stało i jak możesz zamienić przypadkowy sukces w konsekwentne zwycięstwa. Następnie podwoić to, co działa!

3. Twórz treści, z których może korzystać każdy na świecie

Jeśli Twoje treści nie opierają się na żadnym konkretnym języku, mogą przyciągnąć odbiorców na całym świecie. To jeden z powodów, dla których filmy Jake’a YouTube Shorts odnoszą taki sukces. Każdy może się nimi delektować w dowolnym miejscu, co czyni je jego Wśród nas filmy o wysokiej dostępności.

Filmy Jake’a są popularne w Indonezji, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Indiach i Wietnamie. Na poniższym zrzucie ekranu możesz zobaczyć, jaki procent jego odbiorców ogląda w tych regionach:

1682231049 70 Jak ten tworca YouTube uzyskal 15 miliarda wyswietlen w zaledwie

Choć ta wskazówka jest świetna, musimy dodać zastrzeżenie. Nie dla każdego twórcy tworzenie treści globalnych będzie łatwe, a nawet możliwe. W przypadku Jake’a animacja nadaje się do globalnej konsumpcji, ponieważ elementy wizualne są ważniejsze niż jakikolwiek język czy lokalizacja.

Jeśli jednak Twoje treści mogą stać się globalne, spróbuj!

4. Rozwijaj nieugiętą chęć odniesienia sukcesu w YouTube

Krótkie filmy w YouTube mogą dawać wiele możliwości, ale to nie znaczy, że łatwo je zrobić. Twórcy tacy jak Jake wkładają dużo czasu, energii, cierpliwości i umiejętności w tworzenie tych krótszych niż minuta filmów.

Kiedy zapytaliśmy Jake’a o jego proces tworzenia wideo, powiedział, że zrobienie mniej niż 30 sekund animacji zajmuje od pięciu do ośmiu godzin. W zamian zarobił miliony wyświetleń, ale ilu twórców ma na tyle wytrwałości, by zrobić to samo?

Dziś jest całkiem jasne, że uzyskanie milionów wyświetleń w YouTube wymaga czegoś więcej niż tylko praktycznych umiejętności. Musisz mieć sposób myślenia twórcy, który podąża za trendami i poświęca się badaniu swoich odbiorców.

Być może innym czynnikiem jest bezwstydna wiara w siebie. Ponad rok temu Jake powiedział swoim obserwatorom na LinkedIn, że pewnego dnia zdobędzie milion obserwujących TikTok, którzy będą tworzyć treści wideo. Dzisiaj, jego TikToka ma 3,4 mln obserwujących.

Jak ten tworca YouTube uzyskal 15 miliarda wyswietlen w zaledwie

To rodzaj determinacji, który musi mieć każdy twórca. Jeśli potrafisz uwierzyć w siebie na tyle, by nadal tworzyć, w końcu odniesiesz sukces.

Inspirującą historię Jake’a poznasz w 2021 roku. Poznaj jego plan na sukces w YouTube, a następnie dostosuj go, aby stworzyć plan, który zapewni Ci miliony wyświetleń.

Podobne wpisy