5 ponadczasowych strategii marketingowych, które nigdy nie zawodzą
Wraz z pojawieniem się marketingu cyfrowego firmy szybko wprowadziły nowe technologie marketingowe, aby nadążyć za ciągle zmieniającym się krajobrazem. To sprawia, że strategie marketingowe online są trudnym orzechem do zgryzienia. Jednak w tym chaosie istnieje kilka strategii, które przetrwały próbę czasu.
Cokolwiek się stanie – lato, zima, a nawet pandemia – istnieją strategie marketingowe, które nigdy nie zawiodły. Zawsze dostarczają, pod warunkiem, że są przestrzegane z pasją i konsekwentnie.
W tym uproszczonym przewodniku przeprowadzimy Cię przez nasze ulubione, sprawdzone strategie marketingowe!
1. Korzystaj z referencji
Faktem jest, że jako ludzie jesteśmy pod wpływem poglądów innych ludzi. Nawet jeśli nie lubimy się do tego przyznawać, w taki czy inny sposób opinie innych mają wpływ na nasze decyzje. Dlatego opinie klientów to naprawdę potężne strategie marketingowe!
Źródło: Salesforce.com
Wykazano, że kiedy firmy wykorzystują referencje klientów na swoich stronach internetowych, może to prowadzić do ogromny wzrost przychodów o 62%.! Możesz także tworzyć reklamy w oparciu o referencje Twoich prawdziwych klientów, co pokazuje odbiorcom, że warto zainwestować w Twój produkt lub usługę.
2. Twórz responsywne strony internetowe
W dzisiejszym świecie każda firma musi mieć realną obecność cyfrową. Strona internetowa jest pierwszą rzeczą, która przychodzi na myśl konsumentowi, gdy chce sprawdzić, czy firma jest legalna, czy nie.
Każda firma jest inna, dlatego układ witryny będzie zależał od branży, w której działa. Załóżmy, że Twoja firma należy do wielu kategorii, Twoja witryna będzie bardziej warstwowa i zaangażowana niż na przykład witryna przeznaczona wyłącznie do produkcji. Wspólne strony, takie jak strona „O nas”, pomogą Twoim klientom poznać wszystkie wspaniałe rzeczy, które Twoja firma ma do zaoferowania!
3. Podkreśl cechy i korzyści
Jako konsumenci wszyscy jesteśmy świadomi, ile badań przeprowadzamy przed zakupem czegoś wartościowego, takiego jak telefon czy laptop. Mając to na uwadze, świetną strategią marketingową, z której możesz skorzystać, jest tworzenie treści promocyjnych, które podkreślają unikalne cechy i zalety Twojej marki. Możesz użyć Uproszczony do tworzenia ekscytujących treści cyfrowych przy użyciu naszej różnorodnej gamy szablonów!
4. Przedstaw swoje nagrody i osiągnięcia
Podobnie jak w przypadku referencji, jeśli Twoi potencjalni klienci zobaczą, że cała Twoja praca zaowocowała nagrodą lub innym osiągnięciem, są bardziej skłonni do zainwestowania w Ciebie!
Jeśli Twoja marka została nagrodzona za najlepszą obsługę klienta lub znakomite produkty lub usługi, powinieneś to podkreślić! Nie bój się chwalić osiągnięciami swojej firmy, Twoi potencjalni klienci chcą wiedzieć, że mogą polegać na Twojej firmie.
5. Twórz ekscytujące treści wizualne
Treści wizualne zwykle działają lepiej niż treści tekstowe. Ludzie często konsumują treści wizualne, ponieważ łatwiej jest zrozumieć i odebrać wysyłaną wiadomość. Co ważniejsze, oszczędza to również czas. A kto nie lubi estetycznych obrazów?
Należy pamiętać o tym, aby treści były świeże i ekscytujące. Aby usprawnić ten proces, Uproszczony ma kilka pomysłów projektowych, które Cię zainspirują!
Wielokrotnie te strategie marketingowe pomagały firmom zachować trafność i utrzymać współczynniki konwersji na wysokim poziomie. Strategie te są skuteczne, ponieważ w istocie mają na celu zbudowanie połączenia z publicznością. To właśnie czyni je wiecznie zielonymi!
Bez względu na strategię, bądź konsekwentny, a w odpowiednim czasie zobaczysz rezultaty. Pamiętaj o radach Rihanny i „pracuj, pracuj, pracuj”!
Związek między projektowaniem a marketingiem