5 porad i przykładów dotyczących pisania potężnych nagłówków reklam na Facebooku: bezpłatne narzędzie w środku!
Czy wiesz, że Facebook ma 17 lat w lutym 2021 r.? Nawet dzisiaj platforma mediów społecznościowych jest drugą najczęściej pobieraną aplikacją w Internecie! Niezależnie od tego, czy korzystasz z platformy, aby pamiętać o urodzinach znajomych (wiemy, że to robimy), czy też przyciągać wzrok do swojej marki i profilu, Facebook jest niezbędnym kanałem marketingowym w naszych wirtualnych światach. Uproszczony oferuje idealnego towarzysza kopiowania AI do tworzenia i wymyślania treści dla chwytliwych nagłówków reklam na Facebooku!
Czym są nagłówki reklam na Facebooku?
Wyobraź sobie, że masz przed sobą gazetę i spośród ponad 10 artykułów na pierwszej stronie, w końcu czytasz 2-3 artykuły w całości. Na tym polega siła nagłówków – generują zainteresowanie, aby zmusić czytelnika do przeczytania więcej. Jeśli chodzi o Facebooka, te nagłówki reklam są zapowiedzią historii Twojej marki. Nie ujawniają od razu wszystkich informacji. Zamiast tego pomagają nakłonić klienta do kliknięcia reklamy zamiast jej przewijania. Na przykład poniżej firma Adobe wykorzystała jedno ze swoich zdjęć stockowych z wyraźną ikonografią i sloganem.
Czy Facebook jest nadal aktualny?
Marketing swojej marki lub profilu na Facebooku jest bardzo satysfakcjonujący iz tego powodu ważne jest, aby Twój Nagłówki reklam na Facebooku są mocne i zapadające w pamięć. Przyjrzyjmy się sile marketingu na Facebooku poniżej:
- Więcej niż 1 na 3 marketerów wymienił reklamy na Facebooku jako swoje najlepsze wyniki pod względem ROIwyprzedzając płatne wyszukiwanie Google i Instagram.
- 78% konsumentów w USA zgłaszają, że odkryli produkt za pośrednictwem Facebooka.
- Konta na Facebooku dla 65,36% ruchu w mediach społecznościowychgenerując więcej odwiedzin miesięcznie niż wszystkie inne sieci społecznościowe razem wzięte.
Powiązany: Zrozumienie wymiarów postów na Facebooku: typy i użycie
5 porad i przykładów: Copywriting nagłówków reklam na Facebooku
Siła nagłówka reklamy jest ważną częścią anatomii Twojej strategii marketingowej na Facebooku. Najbardziej udane nagłówki reklam na Facebooku są przyciągające wzrok, jasne i zwięzłe. Czym więc jest dobry nagłówek reklamy na Facebooku? Cieszymy się, że pytasz! Oto najważniejsze wskazówki i triki Simplified dotyczące wyrównywania poziomu gry marketingowej na Facebooku:
1. Zadaj pytanie
Zadawaj pytania, które dotyczą bolączek docelowych odbiorców. Następnie zachęć ich do kliknięcia nagłówka reklamy na Facebooku z obietnicą rozwiązania problemu. Na przykład fiński sklep projektowy zadaje pytania swoich odbiorców i odpowiada na nie za pomocą reklamy skierowanej do produktów na swojej stronie internetowej.
2. Podaj korzyść
W jaki sposób Twoja marka zapewnia rozwiązanie dla docelowych odbiorców? Innymi słowy, w jaki sposób Twoja marka może przynieść wartość swoim klientom? Zamiast przyjmować agresywne podejście, spróbuj zaoferować potencjalnym klientom wgląd w to, dlaczego i jak Twoja marka może im pomóc. Zamiast więc mówić „Weź nasze zajęcia teraz”, przyjmij bardziej konwersacyjne i przyjazne podejście, takie jak Swolverine i ich chwytliwe reklamy na Facebooku.
5. Organiczny CTR
Celem płacenia za reklamy marki jest zwiększenie widoczności i zaangażowania. Czy przestrzegasz prostych zasad limitów znaków i wyszukiwania słów kluczowych? Aby uzyskać najlepsze wyniki, nagłówki reklam na Facebooku powinny zawierać od 15 do 40 znaków. Ponadto użycie słowa kluczowego w nagłówkach reklam na Facebooku poprawia wyniki organiczne współczynnik klikalności o 45%! Kiedy już to robisz, spróbuj użyć emotikonów, aby przyciągnąć natychmiastową uwagę, tak jak Funboy zrobił to doskonale!
Powiązany: Wskazówki Simplified dotyczące projektowania reklam na Facebooku, które faktycznie działają
Jak mogę bezpłatnie generować nagłówki reklam na Facebooku?
Uproszczony czy masz pokrycie – pomożemy Ci stworzyć przyciągające uwagę nagłówki reklam na Facebooku za pomocą naszego asystenta kopiowania AI. Co więcej? To zupełnie za darmo! Zacznijmy od kopiowanie reklam na Facebooku! Oto przewodnik krok po kroku.
3 Typowe błędy, których chcesz uniknąć podczas pisanie nagłówków do reklam na Facebooku
1. Brak jasnych celów
Chcesz zwiększyć ruch na stronie lub zwiększyć sprzedaż konkretnego produktu? To są przykłady dwóch bardzo różnych celów, od których zależy sposób pisania nagłówków Twoich reklam. Jeśli nie wiesz, co chcesz osiągnąć za pomocą ukierunkowanych reklam na Facebooku, ryzykujesz stratę czasu i pieniędzy.
2. Wybór niewłaściwego typu reklamy na Facebooku
Masz mocny nagłówek i spędziłeś czas na wymyślaniu jasnego wezwania do działania. Jeśli jednak wybierzesz niewłaściwą podkategorię reklam na Facebooku, Twoja kopia nie zostanie w pełni zoptymalizowana! Upewnij się, że wiesz, do której kategorii należy Twoja reklama na Facebooku.
3. Zasada 80/20
Co najważniejsze, kiedy copywriting dla Nagłówki reklam na Facebookupamiętaj, że treści Twojej marki muszą być wartościowe dla odbiorców. Spraw, by Twoje reklamy w 80% dotyczyły rozmów Do klientów, zamiast rozmawiać Na ich!