5 prostych sposobów na zwiększenie zaangażowania w YouTube 5 prostych sposobow na zwiekszenie zaangazowania w youtube

5 einfache Möglichkeiten zur Steigerung des Engagements auf YouTube

Nie ma lepszego czasu niż teraz, aby zwiększyć zaangażowanie na swoim kanale YouTube. Według ForbesYouTube jest obecnie drugą co do wielkości wyszukiwarką, wyprzedzając ją tylko Google.

Ta platforma dla miliardów użytkowników jest niezwykle przydatnym narzędziem w strategii marketingowej Twojej firmy. Tak więc, jeśli już publikujesz filmy w YouTube, wyprzedzasz grę. A jeśli Twoje zaangażowanie w YouTube rośnie, budujesz sukces swojego kanału.

Jednak droga do zwiększenia zaangażowania YouTube wśród docelowych odbiorców może być trudna. Zwłaszcza jeśli dopiero zaczynasz na platformie. Dlatego tutaj, w Simplified, podzieliliśmy ten proces na pięć łatwych hacków.

Od tworzenia przyciągających wzrok miniatur po strategiczne podejście do specyfikacji — mamy wszystko, czego potrzebujesz. Te proste hacki pomogą Ci zwiększyć zasięg i zmaksymalizować zwrot z inwestycji. Zanurzmy się!

Czym jest zaangażowanie YouTube?

Zaangażowanie w YouTube ma miejsce, gdy widz podejmuje działanie na Twojej stronie YouTube lub filmie w YouTube. Zaangażowanie w YouTube odzwierciedla liczbę interakcji z filmem lub kanałem. Te dane mogą być ważną miarą ogólnej popularności Twojego filmu lub kanału. Kluczowe działania to:

  • Kommentare – Chodzi o to, by widzowie dzielili się swoimi opiniami i zostawiali przemyślenia na temat Twoich treści. Dowodzi to, jak pokrewny lub ekscytujący był dla nich Twój film.
  • Sympatie i antypatie – To prosty sposób na sprawdzenie, czy widzom podobał się Twój film. Liczba polubień pokazuje, czy Twój film podoba się widzom. Nie podoba się to nadal aktywne zaangażowanie. Jednym z popularnych tego przykładów jest oficjalny teledysk Rebeki Black do Friday. Z ponad milionem ocen negatywnych i zaledwie 250 000 polubień, wideo wciąż zgromadziło oszałamiającą liczbę 53 milionów wyświetleń.
  • Akcje – Liczba udostępnień pokazuje, jak często Twój film był udostępniany przez widzów i na jakiej platformie. Dzieje się tak, jeśli wideo jest doskonałym odzwierciedleniem tego, jak aktualnie czują się widzowie lub dokąd chcą iść, jak chcą się czuć, co chcą robić, jacy chcą być.
  • Abonenci zyskali i stracili – Ten wskaźnik zaangażowania pokazuje, czy Twój film przyciągnął nowych obserwujących, czy też wyłączył obecnych obserwujących.

5 łatwych hacków, które zwiększą zaangażowanie w YouTube

1. Przybij miniaturę

von GIPHY

Nie wpadnij w pułapkę myślenia, że ​​pierwsze wrażenie liczy się tylko w świecie „offline”. Ludzie też podejmują szybkie decyzje online.

Według Akademii twórców YouTube 90% najpopularniejszych filmów w YouTube ma niestandardową miniaturę. Solidna miniatura powinna być pouczająca, kusząca i estetyczna. Miniatury pomogą Twojemu filmowi wzbudzić wstępne zainteresowanie i pokażą widzom, czego mogą się spodziewać. Ponadto odpowiednio zoptymalizowane miniatury zwiększą zaangażowanie wideo o ponad 154%.

Uproszczony ma wiele szablonów, których możesz użyć do tworzenia miniatur do swoich filmów na YouTube. Przeglądaj różne opcje lub sortuj według kategorii, aby znaleźć odpowiednią dla siebie, a następnie twórz na jej podstawie własne obrazy i tekst.

2. Zaimponuj swoim wstępem

5 prostych sposobów na zwiększenie zaangażowania w YouTube Impress with your intro 1

Jeśli chodzi o wideo, ważne jest, aby zacząć od mocnego startu. Znak „make or break” dla Twojego filmu wynosi od 3 do 5 sekund. Tyle czasu musisz przyciągnąć widzów i uniemożliwić im przewijanie strony. Więc wykorzystaj to jak najlepiej i przyciągnij ich uwagę! Na przykład zacznij swój film od pytania: „Co by było, gdybyś mógł podróżować po świecie za mniej niż trzy dolary dziennie?” Lub w pierwszych kilku sekundach filmu ułóż lub bezpośrednio zwróć się do ich bolesnego punktu: „Czy jesteś chory i zmęczony grypą?”.

Co ciekawe, algorytm YouTube niekoniecznie preferuje filmy online z dużą liczbą wyświetleń. Jest to sprzeczne z tym, co znamy jako standardową strategię zaangażowania YouTube. Zamiast tego bierze pod uwagę „czas sesji” użytkownika (niedostępne dla użytkowników).

Czas sesji (znany również jako „Czas oglądania sesji”) to łączny czas, jaki ktoś spędza w YouTube po obejrzeniu Twojego filmu. Jest to jeden z wskaźników, na którym YouTube BARDZO zależy. Jeśli więc ktoś obejrzy Twój film, a następnie opuści YouTube, wpłynie to negatywnie na czas sesji na Twoim kanale. Ale jeśli ta osoba pozostanie w YouTube, Twój czas sesji wydłuży się.

A najlepszy sposób na poprawę czasu sesji?

Promuj swoje NAJLEPSZE filmy na stronie swojego kanału.

3. Dołącz adnotacje, wskazówki wizualne i wezwania do działania

von GIPHY

Zaangażowanie w YouTube wymaga zaangażowania widzów. A dzięki marketingowi wideo nie ma wstydu w byciu bezpośrednim. Jeśli chcesz, aby widzowie subskrybowali Twój kanał YouTube? W takim razie powiedz im to. A może chcesz, aby widzowie polubili lub udostępnili Twój film? Następnie przypomnij im, aby to zrobili! To mówi Twojemu widzowi, że jego opinia jest cenna i że zawsze chcesz poprawiać jakość dostarczanych treści. Daje to również możliwość zwiększenia oglądalności dzięki społecznemu dowodowi słuszności.

Jednym z najlepszych sposobów na zwiększenie zaangażowania w YouTube jest użycie adnotacji. Są to małe pola tekstowe lub wizualne, które pojawiają się podczas filmu i zachęcają widzów do działania. Podobnie jak na poniższym obrazku, adnotacja jest podświetlona na czerwono.

5 prostych sposobów na zwiększenie zaangażowania w YouTube Add annotations and cta

Korzystanie z adnotacji i wezwań do działania pomoże Ci powiedzieć widzom, co chcesz, aby zrobili i jak. Rób to przez cały film, a nie tylko na końcu lub na początku. Pomoże Ci to zwiększyć zaangażowanie, nawet jeśli ludzie nie obejrzą całego filmu.

von GIPHY

Algorytm YouTube nagradza również duże zaangażowanie w postaci polubień, komentarzy i udostępnień. Dlatego dodanie prostej adnotacji zachęcającej do działania na platformie może sprawić, że Twój film będzie częściej pojawiał się w wynikach wyszukiwania.

4. Daj ludziom powód do dalszego oglądania

Czas oglądania wideo to kolejny kluczowy czynnik rankingowy dla filmów. Oto kilka wskazówek, jak utrzymać wysoki wskaźnik zaangażowania w YouTube i widzów do końca: • Chociaż widzowie nie mogą się z Tobą kontaktować, rozmawiaj z nimi tak, jakbyś rozmawiał w prawdziwym życiu. • Postaraj się, aby Twoje informacje były jasne, proste i zrozumiałe • Zaznacz niezbędne kroki lub wskazówki • Spraw, by było zabawnie (mniej wykładów, a więcej żartów może zdziałać dużo) • Podsumuj, powtarzając kluczowe punkty

5. Zaprezentuj filmy z YouTube w swojej witrynie

5 prostych sposobów na zwiększenie zaangażowania w YouTube Add videos to your website 1

Filmy w YouTube to świetny sposób na wyjaśnienie USP Twojej firmy i zaprezentowanie kultury Twojej firmy. Filmy instruktażowe i wprowadzające to skuteczne narzędzia dla Twojej strony głównej lub sekcji „Jak to działa” w Twojej witrynie.

Większość ludzi nie chce czytać wszystkich Twoich usług ani przewijać setek produktów, aby znaleźć ten, którego szukają.

Oto trzy z naszych ulubionych przykładów tego, jak marki wykorzystują wideo do:

Zamiast tego uprość im to za pomocą filmu na YouTube.

Utwórz swoją witrynę YouTube wideo w kilka minut z Uproszczone! Twoja marka skorzysta na powiązaniu witryny i treści wideo ze spójnym brandingiem, aby uzyskać profesjonalny wygląd.

Jak śledzić współczynnik zaangażowania w wideo

Możesz łatwo zmierzyć swój wskaźnik zaangażowania w YouTube za pomocą odpowiedniego wzoru. Współczynnik zaangażowania zapewnia dokładniejsze odzwierciedlenie wydajności treści niż zwykłe patrzenie na miary, takie jak polubienia, udostępnienia i komentarze.

Jednym z najczęstszych sposobów jest mierzenie wskaźnika zaangażowania według zasięgu (ERR). ERR to odsetek widzów, którzy weszli w interakcję z Twoim filmem lub innymi treściami po ich obejrzeniu.

Schritt 1

Użyj tej formuły w co najmniej 5 swoich postach:

ERR = łączne zaangażowanie na post / zasięg na post * 100

Schritt 2

Oblicz średnią. Najpierw zsumuj wszystkie błędy ERR z postów, które chcesz uśrednić. Następnie podziel swoją odpowiedź przez liczbę postów:

Średni ERR = Łączny ERR / Łączna liczba postów

Gratulacje, właśnie obliczyłeś swój współczynnik zaangażowania w YouTube. ERR może dać ci solidne wyobrażenie o twoim zaangażowaniu w YouTube wśród wszystkich odbiorców. Współczynnik zaangażowania dowodzi, że Twoje treści były wystarczająco przekonujące, aby wygenerować odpowiedź. Wiedząc, jak działają współczynniki zaangażowania, możesz wykorzystać te informacje do poprawy jakości swoich kampanii marketingu wideo w miarę upływu czasu.

Czy jesteś gotowy, aby szybciej zwiększyć swoje zaangażowanie w YouTube dzięki Uproszczonemu? Jako platforma typu „wszystko w jednym”, Simplified może pomóc Ci zaprojektować wszystko, czego potrzebujesz, aby rozszerzyć zasięg swojej marki w YouTube.

Popraw swoje filmy w YouTube i zaangażowanie w YouTube dzięki darmowym narzędziom Simplified. Obejmują one dynamiczne szablony i tworzenie tekstów AI dla reklam, grafik kanałów, wstępów i zakończeń oraz miniatur. Możesz nawet tworzyć chwytliwe tytuły do ​​YouTube, korzystając z bezpłatnego narzędzia AI Simplified. Najlepsze darmowe narzędzie do projektowania w sieci jest do wzięcia. Zdobądź darmowe projekty do YouTube już teraz!

Ähnliche Beiträge