1680919293 6 zlotych zasad odpowiadania na komentarze YouTube

6 złotych zasad odpowiadania na komentarze YouTube

Prawdopodobnie już wiesz, że niewielki odsetek osób publikuje komentarze w YouTube. Dzieje się tak tylko wtedy, gdy film jest wnikliwy, inspirujący lub polaryzujący w sposób, który irytuje ludzi. Innymi słowy, komentarze nie są łatwe do przyciągnięcia.

LinkedIn-Geheimnisse - wie Sie das Potenzial Ihres Profils nutzen können 1

Die Geheimnisse von LinkedIn - Wie man eine persönliche Marke aufbaut

Lernen Sie die Strategien, die Ihr Profil verändern werden zu einem leistungsstarken Networking-Tool auf LinkedIn.

Dlatego każdego należy traktować tak samo cyfrowe złoto. Niezależnie od tego, czy zdobędziesz 10, 50 czy 500, oznacza to, że masz na swoim kanale kilku zaangażowanych widzów. Wielu z nich stanie się sercem Twojej społeczności, a jeśli chcesz, aby zostali, musisz okazać im uwagę.

Wystarczy kilka odpowiedzi tu i tam. Oto sześć zasad prosperowania w sekcji komentarzy!

1. Szybko odpowiadaj na komentarze

Najlepszy czas na odpowiedź na komentarz to czas krótko po jego opublikowaniu. W ten sposób udowadniasz widzom, że ich myśli i obawy są dla Ciebie priorytetem, co odblokowuje ich z trudem wywalczoną lojalność!

Ale co, jeśli otrzymujesz średnio setki komentarzy? Bez względu na to, jak bardzo jesteś towarzyski, myśl o odpowiadaniu każdej osobie może być zniechęcająca.

Najlepszym rozwiązaniem? Ustaw realistyczne oczekiwania wobec siebie i swoich odbiorców. Na przykład, do ilu komentarzy możesz się odnieść, zanim poczujesz się przytłoczony? Jakakolwiek jest ta liczba, użyj jej, aby ustanowić zdrowy punkt odniesienia. Powiedz widzom, że odpowiesz na pierwsze 25, 50 lub 100 komentarzy, które zobaczysz po kliknięciu przycisku „Opublikuj”.

2. Podziękuj widzom za pozytywne opinie

Odrobina uznania może się przydać, zwłaszcza gdy chcesz, aby widzowie poczuli się wyjątkowo. Kiedy więc zobaczysz te „złote” komentarze, takie jak „niesamowity film” lub „to jest naprawdę inspirujące”, wyślij krótką notatkę, w której wyrazisz swoją wdzięczność.

Te wiadomości też nie muszą być długie i kwieciste; proste „dziękuję” działa w wielu przypadkach. Znaleźliśmy fajny przykład od twórcy gier Tłuszcz109gdzie użyli krótkiej odpowiedzi, aby podziękować widzowi.

6 zlotych zasad odpowiadania na komentarze YouTube

3. Odnoś się do krytyki w produktywny sposób

Bez względu na to, jak bardzo jesteś pozytywnie nastawiony, na pewno znajdziesz krytyków w YouTube. Jeśli ktoś krytykuje Twój film, na przykład oświetlenie, wprowadzenie, temat lub coś innego, potraktuj to jako lekcję. Czy możesz ulepszyć swoje pomysły na filmy i strukturę treści? Może oświetlenie Właściwie użyć trochę pracy?

Jeśli tak, daj widzom znać, że rozumiesz i pomyślisz o wprowadzeniu ulepszeń. W końcu jesteś tam, aby tworzyć treści dla odbiorców, a oni powinni mieć możliwość od czasu do czasu ważyć.

Lub możesz wybrać trasę komediową. W poniższym przykładzie twórcy Josh&Sav odpowiadaj na krytykę beztroską reakcją i serią śmiejących się emotikonów.

1680919285 308 6 zlotych zasad odpowiadania na komentarze YouTube

4. Spersonalizuj każdą odpowiedź

Wielu influencerów publikuje w mediach społecznościowych odpowiedzi w puszkach, czyli wiadomości przygotowane z wyprzedzeniem, aby znacznie ułatwić proces odpowiadania. Oszczędza to czas, gdy masz dużą widownię, ale istnieją lepsze sposoby interakcji z widzami.

Budowanie społeczności wymaga empatii, zaufania i pewnego poziomu personalizacji. Więc kiedy tworzysz swoje odpowiedzi, bądź konwersacyjny i rzeczowy. Spraw, by widzowie czuli się komfortowo w sekcji komentarzy, a będą wracać!

Poniżej, sprawdź Camille’a Collazo odpowiedź dla widza, który został oszukany przez trenera biznesu. Camille robi się osobista, mówi, że również została oszukana, i dodaje: „Przepraszam za prześladowanie twojej żony”. Jest empatyczny, emocjonalny i moment, który prawdopodobnie połączył Camille i jej widzów.

1680919285 981 6 zlotych zasad odpowiadania na komentarze YouTube

5. Ignoruj ​​Trolle

Jeśli chodzi o walkę z trollami, po prostu nie możesz wygrać. Nigdy nie pokazują swojej twarzy na YouTube, więc nie masz pojęcia, kim są ani co reprezentują. Nawet jeśli uda ci się zamknąć jednego trolla, inny wyskakuje jak nieznośny chwast w ogrodzie.

Niestety, to stare, popularne zdanie jest nadal aktualne: Internet jest niepokonany.

Więc jeśli chcesz zachować zdrowy rozsądek, nie kłóć się z przypadkowymi widzami (lub dowolnego widza, jeśli o to chodzi). Poświęcaj energię ludziom, którzy są dla Ciebie ważni, na przykład widzom oferującym wsparcie i zdrową krytykę.

6. Nie bój się autopromocji

Powinieneś promować się na YouTube, zwłaszcza jeśli masz mały kanał. Ale ile promocji to za dużo?

Powiedzmy, że jeśli każdy film ma od Ciebie „sprzedażowy” komentarz, czas się wycofać. Spróbuj dostosować swoje prośby do normalnego zachowania YouTube, takiego jak zadawanie pytań lub zachęcanie widzów do zdobycia określonej liczby polubień przed opublikowaniem kolejnego filmu. Po prostu prosisz o zaangażowanie, co jest o wiele bezpieczniejsze niż prośba o rejestrację, pieniądze lub pobieranie za każdym razem.

Zachowaj szacunek w komentarzach

Chcesz zdobyć sekcję komentarzy? Wyobraź sobie, że każda rozmowa odbywa się osobiście. Bądź lekki i konwersacyjny, unikaj bezsensownych kłótni i okazuj wdzięczność, gdy ktoś cię komplementuje. Większość ludzi pójdzie w twoje ślady, jeśli chodzi o prowadzenie zdrowego, pozytywnego dialogu.

Chcesz przenieść budowanie społeczności na wyższy poziom? Oto jak prawidłowo zaangażować się na karcie Społeczność YouTube.

Ähnliche Beiträge