9 pomysłów marketingowych na Dzień Ojca dla każdej małej firmy 9 pomyslow marketingowych na dzien ojca dla kazdej malej firmy scaled

9 pomysłów marketingowych na Dzień Ojca dla każdej małej firmy

Co roku trzecia niedziela czerwca poświęcona jest ojcom na całym świecie. To piękna okazja do nawiązania kontaktu z członkami rodziny, a wręczanie prezentów to świetny sposób na okazanie miłości ojcom. Chociaż małe firmy mogą nie mieć budżetu na pełnowymiarową kampanię z okazji Dnia Ojca, wciąż istnieje kilka sposobów, w jakie mogą okazać wdzięczność ojcom w tym roku. Oto dziewięć najlepszych pomysłów marketingowych na Dzień Ojca na początek.

9 najlepszych pomysłów marketingowych na Dzień Ojca, które pomogą rozwinąć Twój biznes w 2022 roku!

1. Zorganizuj konkurs z okazji Dnia Ojca

Spraw, by Twoja społeczność poczuła się wyjątkowo i zorganizuj dla niej konkurs. To świetny sposób na stworzenie kampanii, która rośnie świadomość marki i zaangażowanie. Najlepsze w Dniu Ojca jest to, że każda marka może nawiązać z nim więź. Możesz poprosić odbiorców o udostępnienie zdjęć swoich ojców i własnych zdjęć. Jeśli chcesz stworzyć bezpośredni związek ze swoją marką, możesz dodać niepowtarzalny akcent.

Na przykład w przypadku marki kulinarnej — poproś odbiorców, aby opublikowali zdjęcie podczas gotowania ze swoimi ojcami.

Podobnie możesz uruchomić wiele rodzajów konkursów. Spraw, aby czynności były proste, tak aby dodały szczególnej wartości Dniu Ojca i zapoczątkowały tę emocjonalną więź. W końcu nie chodzi tylko o wygraną w konkursie, ale także o dobrą zabawę!

2. Utwórz zabawny quiz

Quizy to kolejny fajny sposób na zdobycie więcej zaręczyny dla Twojej marki. Możesz stworzyć quiz dotyczący celebrowania ulubionych ojców w telewizji lub serwisie Netflix. Quizy mogą być konkurencyjne, ale mogą też być tworzone dla zabawy.

Na przykład zrób quiz osobowości dla różnych typów ojców. Może to być tak proste, jak seria historii w mediach społecznościowych. Możesz nawet utworzyć pełną stronę docelową, aby zaprosić odbiorców do udziału i dać im mały kupon rabatowy.

3. Rozpocznij e-mailową kampanię marketingową

Marketing e-mailowy wyróżnia się jako jeden z najskuteczniejszych sposobów angażowania odbiorców. Musisz jednak starannie kierować reklamy do odbiorców i starać się w jak największym stopniu spersonalizować wiadomości e-mail. Na przykład wyślij im ich listy życzeń z kuponem rabatowym. Możesz także rozpocząć kampanię, aby poprosić użytkowników o subskrypcję biuletynu i uzyskanie ekskluzywnych ofert.

4. Udostępnij powiązany post wideo

Reklama z okazji Dnia Ojca może dotrzeć do wielu osób dzięki postowi wideo. Jeśli uważasz, że produkcja wideo jest zbyt kosztowna, stwórz alternatywę z zasobami magazynowymi. Możesz użyć kombinacji filmów wideo i obrazów produktów, aby dodać wartość do swojego scenariusza. Upewnij się, że masz napięty scenariusz, który rezonuje z publicznością. Jednocześnie powinno też skłonić ich do zastanowienia się nad Twoją marką. Udostępnij go na wszystkich swoich uchwytach społecznościowych i jeszcze bardziej zwiększ świadomość marki.

Powiązany: 7 wskazówek marketingowych w mediach społecznościowych dla każdej platformy, aby podnieść poziom marketingu

5. Zmień swoją stronę główną

Twoja strona internetowa jest jednym z najważniejszych aktywów. Każda kampania i landing page będą prowadzić do Twojej strony głównej. Upewnij się więc, że uczynisz to częścią marketingu Dnia Ojca. Możesz dodać nowy baner informujący o Twojej kampanii. Możesz również pokazać swoje polecane produkty na prezent dla ojców w tym dniu. Utwórz sekcję wyłącznie na potrzeby marketingu związanego z Dniem Ojca i poprowadź swoją grupę docelową za pomocą przekonującego wezwania do działania (CTA).

Powiązany: Czym jest grupa docelowa mediów społecznościowych i jak ją znaleźć

6. Utwórz kampanię on-site z wyskakującymi okienkami

Dodaj wyskakujące okienka w witrynie na tę okazję i poproś je, aby były częścią Twoich kampanii. Możesz również zaoferować im zniżkę za wejście na Twoją stronę tego dnia. Wyprzedaże i rabaty to jedne z najlepszych pomysłów na promocję Dnia Ojca, które zapewniają konwersje. Dodaj naklejkę z odliczaniem, aby stworzyć poczucie pilności. Te wyskakujące okienka mogą służyć do różnych celów poza sprzedażą. Na przykład możesz poprosić o subskrypcję biuletynu lub śledzić swoje uchwyty w mediach społecznościowych.

Użyj tego szablonu

7. Przygotuj przewodnik dotyczący prezentów

9 pomysłów marketingowych na Dzień Ojca dla każdej małej firmy Null

Nie ma w tym nic dziwnego, Dzień Ojca to jeden z najlepszych dni na prezenty. Oraz wielu Twoich odbiorców, którzy szukają najlepszych prezentów dla swoich ojców. A gdyby tak im pomóc, tworząc przewodnik? Przewodniki można tworzyć na wiele sposobów. Twórz je w mediach społecznościowych, takich jak Instagram. Możesz także utworzyć blog z badaniami i udostępnić go swojej społeczności.

8. Dodaj osobisty akcent do opakowania

W dzisiejszych czasach personalizacja to najlepsza droga do sukcesu każdego biznesu. Twój klient chce czuć się wyjątkowo! A Dzień Ojca polega na tym, by tatusiowie w każdym wieku poczuli się wyjątkowo. Upewnij się więc, że dodasz akcent swojej marki do projekt opakowania. Może to być tak proste, jak podziękowanie z imieniem odbiorcy. A jeśli chcesz wykazać się kreatywnością, dodaj uroczy cytat z okazji Dnia Ojca, wiersz lub darmowy prezent.

9. Rozszerz obchody Dnia Ojca

Specjalne okazje, takie jak Dzień Ojca, zdarzają się tylko raz w roku. Wykorzystaj to jak najlepiej i zaplanuj świętowanie na kilka dni. Możesz zaplanować cały czerwiec na docenienie tatusiów. Możesz też zorganizować kilka zajęć na cały tydzień. Dzięki temu widzowie będą mieli więcej czasu na nawiązanie kontaktu z Twoją marką i zaangażowanie się w nią.

Stwórz idealną kampanię z okazji Dnia Ojca za pomocą Uproszczonych

Używanie mocnych tekstów i atrakcyjnych obrazów może pomóc Ci uzyskać więcej kliknięć w przemyślane kampanie marketingowe z okazji Dnia Ojca. Uproszczony służy jako doskonałe narzędzie do wszystkiego.

Rozpocznij za darmo

Ähnliche Beiträge