Wie man jemanden nach einem Beitrag auf Instagram markiert

Wie man jemanden nach einem Beitrag auf Instagram markiert

Czy zdarzyło Ci się kiedyś, że wrzucasz post na Instagram, tylko po to, by przypadkowo zapomnieć kogoś oznaczyć? Może to prowadzić do braku możliwości dotarcia do określonych osób lub osób, które nie widzą Twoich postów. Czytaj dalej ten artykuł, a dowiesz się, jak oznaczyć kogoś po opublikowaniu na Instagramie.

Wie man jemanden nach einem Beitrag auf Instagram markiert

Wie man jemanden nach einem Beitrag auf Instagram markiert

Istnieje kilka sposobów oznaczania kogoś po opublikowaniu na Instagramie i upewnienia się, że oznaczone osoby są o tym poinformowane.

In einer Geschichte auf Instagram

Publikując historię na Instagramie, możesz udostępnić zdjęcie lub film swoim obserwatorom. Najczęściej te historie przedstawiają krótkie przebłyski twojego codziennego życia. Geschichten auf Instagram wygasają po 24 godzinach, ale jeśli chcesz zachować je na stałe w swoim profilu, możesz tworzyć wyróżnienia na stronie profilu.

Publikując relację, możesz wspomnieć o osobach, które są na zdjęciu/filmie lub o osobach, które chcesz obejrzeć. Możesz to zrobić, wpisując „@” i ich imię lub nazwę użytkownika w historii przed opublikowaniem.

Jeśli jednak już opublikowałeś historię i zapomniałeś kogoś oznaczyć, nie ma możliwości jej edycji. Jeśli zauważyłeś to na czas, możesz usunąć historię i opublikować ją ponownie, ale niestety nie ma możliwości oznaczania osób po opublikowaniu historii.

Hinzufügen eines Hashtags in den Kommentaren

Hashtags auf Instagram to świetne narzędzie do zdobywania rozpoznawalności, budowania marki, zwiększania liczby obserwujących, docierania do określonej grupy osób itp. Jak one działają? Używając hashtagów w swoim poście, będą one automatycznie pojawiać się na odpowiednich stronach z hashtagami, ułatwiając dotarcie do odbiorców, a odbiorcom znalezienie Ciebie.

Na Instagramie możesz użyć do 30 hashtagów dla jednego posta. Podczas przesyłania posta możesz wybrać, czy chcesz używać hashtagów w podpisie, czy w komentarzach. Instagram rozpoznaje je w ten sam sposób, więc od Ciebie zależy, który wybierzesz.

Jeśli chcesz dodać hashtag w komentarzach po opublikowaniu, wykonaj następujące proste kroki:

  1. Przejdź do swojego posta
  2. Przejdź do sekcji komentarzy (ikona dymka)
    1 42
  3. Typ "#”, a następnie zacznij pisać, co chcesz dodać
    2 44
  4. Zobaczysz sugerowane hashtagi i liczbę postów z tym konkretnym hashtagiem
    2 45
  5. Gdy skończysz, kliknij „Opublikuj”
    3 35

Zrobione! Pomyślnie dodałeś hashtagi po opublikowaniu. Jeśli zdecydujesz się dodać dodatkowe hashtagi w swoich komentarzach, możesz to zrobić po prostu dodając kolejny komentarz. Opublikowanych komentarzy nie można edytować.

Należy pamiętać, że niektóre hashtagi są zakazane przez Instagram. Jeśli spróbujesz ich użyć, Twoja strona najprawdopodobniej zostanie zablokowana przez Instagram, więc upewnij się, że używasz sugerowanych hashtagów.

Tagging in Kommentaren

Jednym ze sposobów dodania kogoś do posta jest po prostu oznaczenie go w komentarzach pod postem. Aby to zrobić, wykonaj poniższe czynności:

  1. Przejdź do swojego posta
  2. Przejdź do sekcji komentarzy (ikona dymka)
    image0 62
  3. Jeśli chcesz, możesz wpisać swoją wiadomość. Jest to opcjonalne
  4. Typ "@” i zacznij wpisywać nazwisko osoby lub nazwę użytkownika
    Bild1 65
  5. Po znalezieniu osoby kliknij nazwę użytkownika
    bild2 56
  6. Jeśli chcesz wspomnieć o wielu osobach, powtórz ten proces
  7. Gdy skończysz, kliknij „Opublikuj”
    Bild3 36

To świetny sposób na przyciągnięcie czyjejś uwagi.

Jednak oznaczanie kogoś w komentarzach i na rzeczywistym zdjęciu to nie to samo. Oznaczając kogoś w komentarzach, technicznie nie oznaczasz go, po prostu o nim wspominasz. Osoba otrzyma powiadomienie, że wspomniano o niej w poście, co umożliwi jej natychmiastowe wyświetlenie. Jednak post nie pojawi się w profilu osoby.

Wskazówka: Upewnij się, że nie stawiasz spacji między „@” a imieniem/nazwą użytkownika osoby, ponieważ Instagram nie rozpozna tego jako wzmianki i nie będzie działać.

Oznaczenie na zdjęciu

Jeśli zapomniałeś oznaczyć kogoś na opublikowanym już zdjęciu, nie martw się! Istnieje sposób na oznaczenie ich po opublikowaniu. Tylko upewnij się, że wykonałeś następujące kroki:

  1. Przejdź do swojego posta.
  2. Kliknij ikonę trzech kropek w prawym górnym rogu posta.
    image0 63
  3. Stuknij „Edytuj”.
    image1 66
  4. Stuknij „Oznacz osoby” w prawym dolnym rogu posta.
    image2 57
  5. Wybierz obszar zdjęcia, w którym chcesz kogoś oznaczyć.
  6. Zacznij wpisywać ich imię i nazwisko lub nazwę użytkownika.
    Bild3 37
  7. Gdy skończysz, dotknij niebieskiego znacznika wyboru.
    image4 28

Bułka z masłem! Za pomocą zaledwie kilku kliknięć możesz oznaczyć osoby na swoim zdjęciu, które zostało już opublikowane. W ten sposób osoby, które oznaczyłeś, otrzymają powiadomienie, że zostały oznaczone w poście. Ponadto, w zależności od ich ustawień, zdjęcie pojawi się na ich stronie profilowej.

Tagging-Etikette auf Instagram

Instagram ma około miliarda użytkowników! Mając to na uwadze, nie jest łatwo wyróżnić się i tworzyć treści, które przyciągną ludzi.

Jednak jeśli chodzi o tagowanie i wzmianki, istnieje kilka kroków, które możesz wykonać, aby przyciągnąć odpowiednią publiczność:

  1. Nie oznaczaj osób, które nie mają nic wspólnego z Twoim postem – jeśli chcesz przyciągnąć ludzi do swojego profilu, upewnij się, że oznaczasz odpowiednie osoby. Oznaczanie niepowiązanych osób przyniesie tylko negatywny efekt, a zamiast tego stracisz obserwujących.
  2. Wybierz określoną liczbę osób do oznaczenia – upewnij się, że nie oznaczysz zbyt wielu osób w swoim poście.
  3. Nie używaj zbyt wielu hashtagów – to, że możesz użyć 30 hashtagów, nie oznacza, że ​​musisz. Zamiast hinzufügen. niepotrzebne hashtagi, możesz wybrać kilka skutecznych hashtagów.
  4. Nie używaj hashtagów dla przypadkowych, nieistotnych słów – #nie #nie #masz #do #hashtagowania #wszystkiego! Wybierz słowa, które najlepiej pasują do Twojego postu!
  5. Odpowiadając komuś, podaj jego imię/nazwę użytkownika – chociaż nie jest to obowiązkowe, odpowiadając komuś, możesz podać jego imię i nazwisko, aby upewnić się, że otrzyma powiadomienie o Twojej odpowiedzi. Bez tego Twoje komentarze mogą łatwo zostać utracone i/lub zapomniane na Instagramie.
  6. Poproś o pozwolenie i oznacz/wspomnij osobę, jeśli ponownie publikujesz – nikt nie lubi, gdy ktoś kradnie jego pracę. Powinieneś także oznaczyć/wspomnieć osobę, która stworzyła post, ponieważ jest to dobry sposób na okazanie uznania. To samo dotyczy publikowania cudzego zdjęcia.

Dlaczego tagi są tak ważne?

Tagowanie może być świetne dla Twojego profilu na Instagramie z wielu różnych powodów:

  1. Zaangażowanie – gdy oznaczysz osoby/marki w swoich postach na Instagramie, otrzymają one o tym powiadomienie. W ten sposób jest bardziej prawdopodobne, że odwiedzą Twój profil i zostawią komentarz. Oznaczone osoby/marki mogą nawet ponownie opublikować Twoje zdjęcie, co jest świetnym sposobem na dotarcie do większej liczby osób. Może to następnie skierować inne osoby do Twojego profilu, a tym samym zwiększyć liczbę obserwujących.
  2. Podziękowanie – jeśli ponownie opublikujesz czyjeś zdjęcie i oznaczysz go, zareklamujesz jego markę, ale także pokażesz swoim obserwującym, że doceniasz pracę innych osób, co jest sytuacją korzystną dla obu stron. Tym razem zrobisz to dla kogoś, następnym razem ktoś zrobi to samo dla ciebie!
  3. Świadomość – oznaczając osoby na swoich zdjęciach, upewniasz się, że otrzymają o tym powiadomienie. Ponadto te zdjęcia mogą być później widoczne na ich stronie na Instagramie, co może również zwiększyć liczbę obserwujących i zwiększyć widoczność.

Dodatkowe często zadawane pytania

Jak oznaczać produkty na Instagramie?

Tagowanie produktów na Instagramie stało się bardzo popularne. Dzięki tagowaniu możesz reklamować swoje produkty, dodając tagi produktów do swoich postów. Jeśli więc jesteś właścicielem firmy i chcesz zwiększyć sprzedaż, oznaczając produkty na swoich zdjęciach, oto kroki, które musisz wykonać:

1. Uzyskaj zgodę na zakupy na Instagramie — istnieje wiele zasad, których Twoja firma musi przestrzegać, aby móc uzyskać zgodę na zakupy na Instagramie. Niektóre z nich obejmują kwalifikujący się produkt, posiadanie strony internetowej, za pośrednictwem której ludzie mogą zamawiać Twój produkt itp.

2. Przekształć swoją stronę w konto firmy/twórcy – Gdy to zrobisz, będziesz mógł dodać informacje o swojej firmie do swojego profilu, takie jak adres, godziny pracy, informacje o stronie internetowej itp.

3. Połącz profil swojej firmy ze stroną na Facebooku. Jeśli nie masz strony na Facebooku, kliknij „Utwórz nową stronę na Facebooku”. Chociaż ten krok nie jest obowiązkowy, zaleca się go wykonać, aby w pełni wykorzystać narzędzia biznesowe oferowane przez Instagram.

4. Prześlij swój katalog produktów – możesz to zrobić na dwa sposoby: ręcznie przez Facebook Business Manager lub jednego z partnerów platformy Instagram, takich jak Shopify lub Big Commerce. Jeśli więc używasz Shopify do sprzedaży swoich produktów online, możesz wybrać drugą opcję.

5. Prześlij swoje konto do sprawdzenia – po wykonaniu poprzednich kroków przesyłasz swoje konto do sprawdzenia. Ten proces zwykle trwa kilka dni, po czym Twoje konto zostanie zatwierdzone, odrzucone lub Instagram poprosi o dodatkowe informacje, aby Twoje konto zostało zatwierdzone.

6. Po zatwierdzeniu będziesz mógł oznaczać produkty w swoich postach:

· Stuknij „Dodaj zdjęcie”

· Dodaj swój podpis

· Stuknij „Oznacz produkty”

· Stuknij w obszar zdjęcia, które chcesz oznaczyć

· Wyszukaj i wybierz produkt, który chcesz oznaczyć

· Stuknij „Gotowe”

I to wszystko! Pomyślnie oznaczyłeś produkty w swoim poście.

Tagowanie po opublikowaniu: wyjaśnione!

Teraz wiesz, jak oznaczać kogoś po opublikowaniu na Instagramie. Niezależnie od tego, czy chcesz zdobyć więcej obserwujących, rozwinąć swój biznes, czy dotrzeć do wielu osób, zdecydowanie powinieneś używać tagów podczas publikowania. Jeśli przypadkowo zapomnisz to zrobić i opublikujesz swoje zdjęcia i filmy bez tagowania, postępuj zgodnie z tym przewodnikiem.

Czy często oznaczasz osoby lub marki w swoich postach na Instagramie? Powiedz nam w sekcji komentarzy poniżej!

Ähnliche Beiträge