Czy ChatGPT może używać Excela? Czy chatgpt moze uzywac excela

Czy ChatGPT może używać Excela?

ChatGPT to wielopłaszczyznowy chatbot AI, który doskonale automatyzuje różne zadania, od generowania treści i pisania kodów po odpowiadanie na zapytania. Tymczasem Microsoft Excel to potężne narzędzie biurowe, które umożliwia użytkownikom tworzenie struktury, formatowanie i obliczanie danych w arkuszu kalkulacyjnym.

Korzystając z API ChatGPT, użytkownicy mogą bezproblemowo zintegruj chatbota z programem Excel, odblokowując wiele korzyści, takich jak usprawnione pobieranie danych, wydajna organizacja, responsywna edycja i nie tylko.

Oto jak możesz to zrobić.

Konfigurowanie ChatGPT w MS Excel

Czy ChatGPT może używać Excela? Svg xml;nitro empty id=mjm1mtoymjg= 1;base64,phn2zyb2awv3qm94psiwidagnzmwidq4niigd2lkdgg9ijczmcigagvpz2h0psi0odyiihhtbg5zpsjodhrwoi8vd3d3lnczlm9yzy8ymdawl3n2zyi pc9zdmc

Aby skonfigurować ChatGPT w programie Microsoft Excel, wykonaj następujące kroki:

Krok

1

Uzyskiwanie klucza API

  • Uzyskaj dostęp do strony głównej ChatGPT API Key za pomocą podanego łącza.
  • Zaloguj się lub utwórz nowe konto, używając swojego adresu e-mail.
  • Kliknij opcję „Osobiste” w prawym górnym rogu.
  • Wybierz „Wyświetl klucz API” i wygeneruj swój klucz, wybierając „Utwórz nowy tajny klucz”.

Krok

2

Otwieranie skoroszytu programu Excel

  • Wybierz opcję „Programista” w górnej części skoroszytu.
  • Kliknij „Nagraj makro” w opcji „Zapisz makro”.
  • Z rozwijanego pola wybierz „Personal Macro Workbook”.
  • Możesz teraz zatrzymać nagrywanie.

Krok

3

Dodanie VBN

  • Najpierw otwórz Edytor Visual Basic, który znajduje się w lewym rogu i wybierz sekcję „personal.xlsb”
  • Po otwarciu sekcji przejdź do „modelu” i kliknij „Moduł 1”
  • Teraz musisz dodać kod VBA, który możesz uzyskać, odwiedzając link. Skopiuj kod i wklej go do modułu 1
  • W kodzie VBA znajdziesz sekcję „API KEY” na górze, którą musisz zastąpić wygenerowanym wcześniej „API Key code”.

Krok

4

Dodawanie makr do paska narzędzi

  • Aby przypisać makro do paska narzędzi Szybki dostęp, kliknij klawisz strzałki w lewym górnym rogu programu Excel.
  • Następnie wybierz „Więcej poleceń” i wybierz opcję makra z nowego okna.
  • Dodaj osobisty skoroszyt do paska szybkiego dostępu, wybierając opcję .
  • Dodatkowo możesz dostosować ikonę przycisku, aby była łatwa do zidentyfikowania.
  • Na koniec kliknij „OK”, aby zakończyć proces.

Krok

5

Zapisywanie kodu VBA w Excelu

  • Po zamknięciu skoroszytu pojawi się wyskakujące okienko, aby upewnić się, że kod VBA został zapisany dla plików Excel.
  • Kliknij „Zapisz”, aby potwierdzić. Następnie otwórz nowy arkusz kalkulacyjny w programie Excel i wprowadź monit w komórce.
  • Po wybraniu tej komórki uruchom kod VBA z paska narzędzi Szybki dostęp.
  • Odpowiedź z AI Chatbot ChatGPT pojawi się w nowym arkuszu.

Wniosek

Integrując ChatGPT z Microsoft Excel, użytkownicy mogą usprawnić swój przepływ pracy i bezproblemowo generować dane i informacje bez kłopotów z ciągłym przełączaniem się między różnymi kartami.

Użytkownicy muszą uzyskać klucz API i kod VBA, aby umożliwić integrację. Postępując zgodnie z powyższym przewodnikiem krok po kroku, użytkownicy mogą bezproblemowo zintegrować ChatGPT z Microsoft Excel i cieszyć się jego zaletami.

Ähnliche Beiträge