1683823518 Warum braucht jeder Ersteller diese Daten?

Warum jeder Kreative diese Daten braucht

Warum braucht jeder Ersteller diese Daten?

Jeśli śledzisz nasze blogi i filmy o YouTube Shorts, być może zauważyłeś, że mają one pewne zalety i ograniczenia. Od tygodni nie możemy się nadziwić, ile dodatkowych wyświetleń może uzyskać każdy twórca, publikując film krótkometrażowy w YouTube. Jednocześnie ubolewaliśmy nad brakiem danych analitycznych dla tej funkcji, ponieważ to ona pomaga twórcom osiągać doskonałe wyniki w YouTube.

Teraz, gdy YouTube stawia na krótkie treści, więcej informacji jest udostępnianych twórcom. Teraz możesz przejść do YouTube Studio i uzyskać dostęp do jedynej rzeczy, którą od dawna chcieliśmy zobaczyć, a mianowicie do statystyk YouTube Shorts.

Byliśmy tak podekscytowani, że to zobaczyliśmy, więc nakręciliśmy krótki samouczek o tym, jak się tam dostać w YouTube Studio:

Bez tych analiz nie możemy odpowiedzieć na ważne pytania.

Na przykład krótkie filmy to pionowe filmy trwające mniej niż 60 sekund i zawsze zastanawialiśmy się, jak tak krótki czas oglądania wpływa na czas oglądania kanału. Zastanawialiśmy się również, czy Na YouTube Shorts można zarabiać, a jeśli tak, to jak ten proces wygląda. Na te pytania przez długi czas nie było jednoznacznych odpowiedzi, ale teraz mamy trochę informacji, którymi możemy się podzielić.

Aby dowiedzieć się wszystkiego, co wiemy, na przykład, gdzie uzyskać dostęp do statystyk YouTube Shorts i jak działa Verdienst na nowym typie treści, przeczytaj nasz przewodnik poniżej.

Jak wyświetlić statystyki YouTube Shorts

W YouTube dostępne są trzy sposoby przeglądania statystyk krótkich filmów. Dwie z tych metod są przeznaczone do przeglądania na komputerze, a jedna do przeglądania na urządzeniach mobilnych. Aby wyświetlić statystyki na dowolnym urządzeniu, wykonaj następujące czynności.

Metoda 1: Wyświetlanie indywidualnych statystyk wideo na komputerze

  1. Na komputerze przejdź do YouTube Studio.
  2. W lewym menu nawigacyjnym kliknij „Filme’.
  3. Najedź kursorem myszy na dowolny film, a pojawią się opcje menu. Będziesz chciał kliknąć przycisk analityczny, który wygląda jak mały wykres słupkowy.
  4. Po prawej stronie znajdziesz statystyki wyświetleń w czasie rzeczywistym pochodzące z YouTube Shorts, jak pokazano poniżej:
Warum braucht jeder Ersteller diese Daten?

Metoda 2: Wyświetlanie statystyk kanału na komputerze

  1. Na komputerze przejdź do YouTube Studio.
  2. W lewym menu nawigacyjnym kliknij „Analytik’.
  3. Następnie zobaczysz sekcję z wyświetleniami, czasem oglądania, liczbą subskrybentów i szacunkowymi przychodami z Twojego kanału. Przewiń bezpośrednio pod tę sekcję i kliknij „Zobacz więcej’.
  4. Przejdź do kart filtrów u góry strony i kliknij „Źródło ruchu’. Ta czynność dzieli liczbę wyświetleń na Twoim kanale według różnych sposobów, w jakie ludzie mogą oglądać Twoje treści, które teraz obejmują YouTube Shorts. Spójrz poniżej:
1683823509 97 Warum jeder Kreative diese Daten braucht

Metoda 3: Wyświetlanie statystyk na urządzeniach mobilnych

  1. Otwórz aplikację YouTube Studio i kliknij „Analytik’ w lewym górnym menu.
  2. Klicken 'Entdeckung’ u góry strony, a zobaczysz listę źródeł wizyt dla swoich wyświetleń, w tym z YouTube Shorts.

Wyświetlenia krótkich filmów w YouTube: czy można na nich zarabiać?

Teraz, gdy twórcy mają dostęp do statystyk YouTube Shorts, skąd pochodzą te wyświetlenia, nie jest już tajemnicą. Jednak posiadanie większej ilości informacji prowadzi do większej liczby pytań, na przykład: „Czy można zarabiać na YouTube Shorts?”

Zasadniczo wyświetlenia pochodzące ze źródła ruchu w YouTube Shorts nie generują przychodu.

Z tego powodu wyświetlenia te nie składają się na 4000 godzin czasu oglądania potrzebnych do zgłoszenia się do programu partnerskiego YouTube i rozpoczęcia zarabiania pieniędzy.

Jeśli jednak ktoś ogląda YouTube Short jako zwykły film w aplikacji – co oznacza, że ​​nie był oglądany na półce Relacje i krótkie filmy ani w innym obszarze wyświetlania – ten film może przynieść pewne dochody i zwiększyć czas oglądania kanału.

Załóżmy na przykład, że oglądasz film, ale coś Cię interesuje na półce Relacje i krótkie filmy. Jeśli obejrzysz ten film, twórca uzyska jedno wyświetlenie ze źródła ruchu „YouTube Shorts”. Nie zarabiają żadnych przychodów z reklam ani dodatkowego czasu oglądania.

Z drugiej strony, jeśli oglądasz ten sam film na stronie kanału i odtwarzasz go jak zwykły film, film Short zarabia jedno wyświetlenie i może Również uzyskać przychody z reklam. A każdy czas oglądania, który zbiera, zbliża się do 4000 godzin potrzebnych twórcy do zarabiania.

Analiza kanału YouTube Shorts

YouTube Shorts, ich statystyki i sposób zarabiania na wszystkim są obecnie trochę mylące. Jeśli masz kanał poświęcony YouTube Shorts, sprawy stają się jeszcze bardziej zagmatwane.

Kilka tygodni temu założyliśmy tzw VidIQ-Shorts kanał, aby przesyłać i testować skuteczność naszych własnych krótkich filmów YouTube. Mamy do 977 subskrybentów, a każdy film jest w pionie i ma mniej niż 60 sekund. Chociaż wiele wyświetleń tego kanału pochodzi ze źródła odwiedzin YouTube Shorts, ponad połowa pochodzi z innych źródeł ruchu. Jak wspomnieliśmy wcześniej, wyświetlenia ze źródła wizyt w YouTube Shorts nie generują przychodu.

Oznacza to, że wyświetlenia z poniższych źródeł ruchu i uzyskany czas oglądania wliczają się do zarabiania na kanale vidIQ Shorts:

  • Strony kanałów
  • Przeglądaj funkcje
  • Bezpośredni lub nieznany
  • Benachrichtigungen
  • Zewnętrzny
  • Vorgeschlagene Filme
  • YouTube-Suche
  • Andere YouTube-Funktionen
  • Wiedergabelisten
  • Playlist-Seiten

Ale tutaj jest dziwna część. Gdy spojrzymy na łączny czas oglądania naszego kanału Shorts (158,5) w porównaniu z godzinami czasu oglądania zarejestrowanymi w celu zarabiania (71), coś jest ewidentnie nie tak. Teoretycznie, jeśli więcej wyświetleń pochodzi ze źródeł ruchu innych niż YouTube Shorts, powinniśmy mieć zarejestrowane ponad 71 godzin czasu oglądania do celów monetyzacji.

W YouTube Shorts Analytics wciąż brakuje dwóch danych

Mówiąc o wskaźnikach, chcielibyśmy zobaczyć ich więcej w YouTube Shorts, zwłaszcza na komputerach. Nadal nie mamy pojęcia, jak często YouTube udostępnia nasze treści na półkach Discovery, więc potrzebujemy danych, które to pokażą. Przydałoby się też zobaczyć, jak często ludzie klikają w Short. W tej chwili nie wiemy, czy ludzie wchodzą na nasz kanał po obejrzeniu krótkiego filmu, czy też całkowicie go pomijają.

Zasadniczo chcielibyśmy zobaczyć wyświetlenia i współczynniki klikalności. Pomogłoby nam to określić, które filmy Short zawierają przynajmniej plan uzyskania większej liczby wyświetleń.

Aby konkurować z TikTokiem, YouTube prawdopodobnie będzie nadal rozwijać krótkie filmy i wszystkie dane, które im towarzyszą. Mamy tylko nadzieję, że przyszłe wskaźniki pomogą twórcom robić to, czego najbardziej pragną, czyli zdobywać więcej wyświetleń, subskrybentów, czas oglądania i przychody w YouTube.

Dowiedz się, jak odnieść sukces w YouTube

Jeśli chcesz przenieść swój kanał YouTube na wyższy poziom i uzyskać więcej wyświetleń w YouTube, pobierz vidIQ, aby uzyskać więcej informacji o subskrybentach. Dołącz do ponad miliona innych użytkowników i korzystaj z vidIQ, aby wyszukiwać treści w YouTube, analizować filmy, przeprowadzać audyt własnego kanału i podejmować praktyczne kroki prowadzące do sukcesu. Kliknij tutaj, aby zainstalować teraz!

A jeśli naprawdę poważnie myślisz o rozwoju swojego kanału, zarejestruj się, aby uzyskać wyłączny dostęp do Akademii vidIQ i dowiedz się, jak uruchomić odnoszący sukcesy kanał YouTube w zaledwie 30 dni.

Ähnliche Beiträge