Topowe statystyki TikTok 2023 r

Topowe statystyki TikTok 2023 r

. TikTok, najszybciej rozwijająca się na świecie platforma social media, ma nową wersję streamingu i treści wideo.

Choć nowa subkultura powstała wokół TikTok może nie być jasno zdefiniowana, jedno jest pewne: TikTok jest szybko rosnącą siłą mediów społecznościowych (zgodnie z naszym badaniem TikTok benchmarks z 2022 roku). Ten artykuł obejmie najważniejsze statystyki i analitykę TikTok, które pomogą Ci dostosować przekaz biznesowy do najnowszych trendów marketingowych TikTok.

Potężne statystyki TikTok na 2023 rok

  1. Statystyki użytkowników TikTok
  2. Statystyki zaangażowania w TikTok
  3. Statystyki pobrań TikTok
  4. Statystyki wideo TikTok
  5. Statystyki finansowe TikTok
  6. Najlepsi twórcy TikTok
  7. Top kategorie TikTok

1. Statystyki użytkowników TikTok

Według stanu na wrzesień 2021 roku, TikTok osiągnął 1 miliard aktywnych użytkowników na platformie, a liczby te rosną z dnia na dzień.

Eksperci przewidują, że w 2023 roku TikTok zgromadzi nawet 840 milionów użytkowników.

Zobaczmy kilka konkretnych demografii użytkowników TikTok, aby lepiej zrozumieć, która grupa segmentów jest bardziej aktywna w aplikacji.

1.1. Użytkownicy TikTok posortowani według

Głównymi użytkownikami TikTok są osoby urodzone w ostatnich dwóch dekadach (Gen Z). To sprawia, że największy demograficzny użytkownik TikTok , natomiast

Według Statista, amerykańscy użytkownicy w wieku od 10 do 19 lat stanowią największy demograficzny użytkownik TikTok (25%), podczas gdy 22,4% jest w wieku 20-29 lat.

This is an image representing TikTok users by age.

Co sprawia, że ta platforma jest tak popularna wśród Gen Z? To właśnie design platformy i możliwość pozwalania użytkownikom na kreatywne wyrażanie siebie sprawiają, że jest ona tak popularna wśród Gen Z.

Niemniej jednak średnia wieku użytkowników TikTok stale się zmienia, ponieważ coraz więcej starszych osób zaczyna korzystać z TikTok.

1.2. Użytkownicy TikTok według płci

Jeśli chodzi o płeć, użytkownicy TikTok dzielą się prawie równo. Patrząc na własne statystyki odbiorców reklam za lipiec 2022, TikTok podał, że 56,2% jego użytkowników to kobiety, a 43,8% to mężczyźni.

This is an image representing TikTok users by gender.

Kobiety w wieku nastoletnim stanowiły 16,4% aktywnych kont użytkowników TikTok w Stanach Zjednoczonych.

Co więcej, większość twórców TikTok to kobiety (53,79%).

1.3. Zachowanie użytkowników TikTok

9 na 10 użytkowników TikTok otwiera aplikację kilka razy dziennie, co oznacza, że 90% użytkowników otwiera aplikację codziennie.

Ogólnie rzecz biorąc, więcej użytkowników woli oglądać filmy i wchodzić w interakcje z udostępnianymi treściami, zamiast samodzielnie wgrywać treści.

2. Statystyki zaangażowania w TikTok

Według naszego badania benchmarków Reels i TikTok, TikTok ma wyższy wskaźnik zaangażowania niż Instagram ze średnią 7. 11%, sześć razy wyższy niż Reels.

tiktok-vs-reels-engagement-rate

Użytkownicy mają tendencję do większego zaangażowania na TikTok poprzez aktywne kształtowanie algorytmu i ingerencję w udostępniane treści. To dlatego średni wskaźnik komentarzy na TikTok wynosi 0. 09% – prawie dwukrotnie więcej niż na Instagramie.

tiktok-vs-reels-comment-rate

Oznacza to, że marki bez obecności na TikTok powinny przeskoczyć na ten trend, ponieważ potężna strategia marketingowa TikTok może gwałtownie podnieść Twoje wskaźniki zaangażowania.

2.1. Średni czas spędzony na TikTok

Przeciętny użytkownik TikTok spędza 52 minuty dziennie na platformie, podczas gdy 90% użytkowników uzyskuje do niej dostęp codziennie.

W 2022 roku średni czas spędzony w miesiącu na platformie wynosił aż 28,7 godziny, w porównaniu do 22,8 godziny w 2021 roku.

Według TechCrunch młodzi użytkownicy spędzają na TikTok znacznie więcej czasu niż na jakiejkolwiek innej platformie wideo, w tym YouTube.

2.2. Statystyki interakcji użytkowników TikTok

Bez wątpienia TikTok jest najbardziej angażującą aplikacją do mediów społecznościowych, ze średnią długością sesji wynoszącą 10. 85 minut.

Ostatnie badanie Influencer Marketing Hub wykazało, że profile użytkowników TikTok z 100 000+ followersów mają najwyższe zaangażowanie (5. 30%), podczas gdy Instagram ma 1. 10%, a Twitter 0,30%.

3. Statystyki pobierania TikTok

Od momentu uruchomienia w 2016 roku, TikTok zdołał zgromadzić miliard pobrań do lutego 2019 roku i kolejne pół miliarda w ciągu następnych ośmiu miesięcy, co jest dość imponujące.

Zobaczmy jeszcze kilka ciekawych statystyk:

3.1. TikTok został pobrany 3 miliardy razy

W 2022 roku TikTok uderzył w ważny kamień milowy. TikTok ma teraz ponad 3 miliardy globalnych pobrań. To szybko przewyższa inne platformy mediów społecznościowych, które miały ponad milion pobrań, jak Facebook.

Jest to pierwsza aplikacja spoza uniwersum Meta, która osiągnęła ten pułap.

3.2. TikTok był najczęściej pobieraną aplikacją w 2021 roku

Business of Apps podał, że TikTok był najczęściej pobieraną aplikacją społecznościową w 2021 roku, z 656 milionami pobrań w tym tylko roku.

Do drugiego kwartału 2022 roku TikTok był najczęściej pobieraną aplikacją w Apple App Store, z ponad 60 milionami pobrań w jednym kwartale na urządzeniach iPhone i iPad.

3.3. Statystyki pobrań TikTok według krajów

Chociaż TikTok był bardzo popularny w swoim rodzimym kraju, Chinach, aplikacja odnotowała znaczny wzrost pobrań w Indiach w 2019 i 2020 roku.

W samym 2019 roku 323 miliony pobrań TikTok pochodziło z samych Indii, ta statystyka TikTok sprawia, że Indie są najbardziej znaczącym czynnikiem przyczyniającym się do instalacji aplikacji, z 611 milionami pobrań do tej pory.

Według TikTok, aplikacja jest dostępna na ponad 150 rynkach na całym świecie i jest to #1 pobrana aplikacja w ponad 40 krajach.

4. Statystyki wideo TikTok

Jak wspomniano wcześniej, TikTok umożliwia udostępnianie, tworzenie i oglądanie krótkich filmów, które są zabawne i chwytliwe. Zaangażowani użytkownicy TikTok aktywnie lubią, komentują i udostępniają treści.

Treści wideo to przyszłość w marketingu mediów społecznościowych. Oto kilka istotnych statystyk wideo TikTok, o których powinieneś wiedzieć.

4.1. TikTok miał ponad milion dziennych wyświetleń wideo w 2018 roku po jego uruchomieniu

Biorąc pod uwagę format filmów TikTok, bardzo łatwo jest wpaść w króliczą norę oglądania 50-60 sekundowych filmów przez wiele godzin.

Co sprawia, że filmiki TikTok są jeszcze bardziej uzależniające, to fakt, że ze względu na starannie dobrany algorytm, Twój feed FYP będzie pełen postów, które odpowiadają Twoim zainteresowaniom, co sprawi, że nie przestaniesz ich przewijać.

Nie ma więc nic dziwnego w tym, że TikTok w 2018 roku po uruchomieniu miał ponad 1 milion dziennych wyświetleń wideo. Można sobie tylko wyobrazić, jak te liczby wyglądają teraz.

4.2. The #Raindropchallenge ma 1,2 miliarda wyświetleń od 2021 roku

The #raindrop challenge to One challenge, które ma ponad milion wyświetleń na TikTok. To wyzwanie poszło wirusowo w 2018 roku i od tego czasu zyskało ogromne zainteresowanie. Aby ukończyć wyzwanie, twórcy udają, że deszcz nie pada, a następnie poruszają palcami, aby spowodować przesunięcie kropli deszczu.

This is an image showing the #raindropchallenge on TikTok.

Hashtag Challenges to świetny sposób na interakcję użytkowników z Tobą. Są łatwe do udostępnienia i można się nimi dzielić. Wyzwania te mogą być tworzone przez TikTokerów lub marki w celu promowania ich produktów lub usług.

4.3. Najpopularniejsze wideo TikTok w 2020 roku miało 547,1 mln wyświetleń

Jeden z filmików Belli Porch przyciągnął 547,1 mln wyświetleń i blisko 45 mln polubień. Do swojego wideo wykorzystała ścieżkę dźwiękową „M To the B” Millie B i szybko stało się ono wirusowe.

Dla porównania, filmem #1 w 2022 roku dla użytkowników z USA jest ten z udziałem cukiernika, który tworzy z czekolady ogromną figurkę żyrafy. Filmik został do tej pory obejrzany ponad 308 milionów razy.

@amauryguichon Czekoladowa Żyrafa! Ta wysoka na 8,3 stopy w 100% czekoladowa rzeźba jest moim największym jak dotąd dziełem. #amauryguichon #chocolate #giraffe dream river. – Woong Sun Hee

5. Statystyki finansowe TikTok

Wraz ze wzrostem popularności TikTok, słusznie, że przychody aplikacji wzrosły proporcjonalnie.

Według danych Sensor Tower, TikTok jest najlepiej zarabiającą aplikacją nie-gamingową na świecie w lutym 2021 roku, rejestrując ponad 110 milionów dolarów wydatków użytkowników.

Zbadajmy wzrost przychodów i dane finansowe TikTok, abyś mógł zaplanować lepsze strategie marketingowe TikTok w przyszłości.

5.1. Prawie 80% przychodów pochodzi z Chin

Według Influencer Marketing Hub, około 79% przychodów TikTok pochodziło z Douyin w Chinach, 8% ze Stanów Zjednoczonych i 3% z Turcji.

Dokładniej, w grudniu 2020 roku Chiny przyniosły przychód w wysokości ponad 120 milionów dolarów.

Jest to niezwykle ważne, aby wspomnieć, ponieważ kilka lat temu, przed pojawieniem się reklam, 42% przychodów pochodziło ze Stanów Zjednoczonych, według tego samego źródła.

5.2. Amerykanie mają jedne z najwyższych wydatków na monety TikTok

To może wydawać się dziwne, ponieważ nie zdarza się na innych platformach mediów społecznościowych, ale użytkownicy TikTok wydają prawdziwą gotówkę w aplikacji, aby kupić monety.

Monety TikTok są wykorzystywane do nagradzania ulubionych twórców poprzez zakup prezentów i rozdawanie ich podczas streamów na żywo.

Monety są dostępne w pakietach od 100 do 10 000, których cena waha się od 99 centów do 99,99 dolarów. Według danych Sensor Tower, pakiet 100 monet jest najbardziej popularny wśród użytkowników, a następnie pakiet 500 monet w cenie 4,99 USD.

5.3. TikTok wygenerował 1 miliard dolarów przychodu w III kwartale 45. 56 mld przychodów w III kwartale 2022 r.

TikTok w ciągu ostatnich kilku lat obserwował stały wzrost swoich kwartalnych przychodów.

W 2021 roku TikTok wygenerował szacowany na 4,6 mld dolarów przychód, co stanowi 142% wzrost rok do roku, jak podaje Business of Apps.

Ponadto TikTok jest wyceniany na 50 miliardów dolarów, podczas gdy Bytedance, firma macierzysta TikTok, jest wyceniana na 250 miliardów dolarów.

Ponieważ TikTok jest jednym z najbardziej dochodowych startupów w ostatnich czasach, platforma oferuje wiele opcji reklamowych, aby połączyć się z szeroką bazą użytkowników.

6. Najlepsi twórcy TikTok

TikTok jest otwarty na twórców treści, podobnie jak inne platformy social media typu video-first, takie jak YouTube, Vine czy Instagram.

TikTok to platforma, która pozwala filmom wideo na wirusowe działanie. Ma miliony użytkowników, szczególnie młodych. Dlatego wielu celebrytów uczyniło z TikTok swój dom. Jest to również świetne miejsce dla firm do promowania produktów i docierania do szerszej publiczności.

Oto pierwsza piątka twórców TikTok:

1 – Khaby Lame – 153,7 mln followersów
2 – Charlie D’Amelio – 149,4 mln followersów
3 – Bella Poarch – 92,6 mln followersów
4 – Addison Rae – 88,8 mln followersów
5 – Will Smith – 72,9 mln followersów

7. Najlepsze kategorie TikTok

W lipcu 2020 roku najpopularniejsze kategorie treści TikTok (według wyświetleń hashtagów) miały ponad dwa miliardy wyświetleń, według Statista.

Najczęściej oglądaną kategorią treści w aplikacji były treści rozrywkowe, z łączną liczbą 443,3 mld wyświetleń hashtagów. Taniec otrzymał 150,3 miliarda wyświetleń hashtagów, co czyni go drugą najpopularniejszą kategorią.

Najpopularniejsze kategorie TikTok to:

  • Rozrywka – 535 mld wyświetleń hashtagów
  • Taniec – 181 miliardów
  • Pranki – 79 miliardów
  • Fitness/sport – 57 miliardów
  • Home reno/D.I.Y. – 39 miliardów
  • Beauty/skincare – 33 miliardy
  • Moda – 27 miliardów
  • Przepisy/gotowanie – 18 miliardów
  • Life hacks/porady – 13 miliardów
  • Zwierzęta domowe – 10 miliardów
  • Na świeżym powietrzu – 2 miliardy

W podobnym duchu, nasze badanie benchmarków 2022 Reels vs TikTok ujawniło, że Wiadomości i Rozrywka tworzą główne zainteresowania, a następnie ściśle gry, a następnie odzież / akcesoria.

tiktok-interests

Nasze dane na temat topowych zainteresowań TikTok mogą dać Ci wskazówkę, czy Twoja firma ma szansę na dobre wyniki na tej platformie. To zależy od Twojej branży i tego, jak prezentujesz swoją markę na socialu.

What’s next?

TikTok jest tutaj, aby pozostać i najprawdopodobniej będzie dominującą platformą social media w przyszłości. Aby w pełni to wykorzystać, marketerzy planują poświęcić czas, pieniądze i kreatywną energię na TikTok w przyszłości, skupiając się przede wszystkim na publiczności Gen Z.

To z pewnością pomoże przyspieszyć wzrost TikTok w 2023 roku i zakończyć jego transformację w wielofunkcyjną aplikację społecznościową, gdzie użytkownicy idą, aby się śmiać i być zabawianym, ale także uzyskać najnowsze wiadomości i uczyć się nowych rzeczy każdego dnia.

Final thoughts

Chociaż TikTok jest wciąż nową platformą mediów społecznościowych, udowodnił, że ma potencjał, aby stać się głównym graczem w świecie mediów społecznościowych, jak Instagram i Facebook.

Co jest lepszym sposobem na pokazanie sukcesu platformy niż potężne statystyki dotyczące TikTok.

Następnym razem, gdy będziesz planować swoją strategię mediów społecznościowych, daj TikTokowi szansę i zachowaj te poręczne statystyki o TikTok z tyłu głowy.

data-trpgettextoriginal=Ähnliche Beiträge

data-trpgettextoriginal=3 Kommentare

  1. data-trpgettextoriginal=Pingback: TikTok Ads: Najlepsze praktyki dla marketerów
  2. data-trpgettextoriginal=Pingback: Wydajność TikTok Benchmarks i Insights na 2022 r
  3. data-trpgettextoriginal=Pingback: 10 pomysłów na treści w TikTok dla wszystkich firm

data-trpgettextoriginal=Kommentare sind geschlossen.