Dlaczego marketing produktów jest ważniejszy niż myślisz
Według Jaidena Vu, dyrektora generalnego firmy Kosmetyki Vantura, „Nie najlepszy produkt wygrywa, ale ten najbardziej znany”. Marketing produktów jest kluczem do rozpoznawalności marki. Każdy właściciel firmy wie, że realizacja planu marketingowego produktu może wyróżnić Twoją markę na tle innych. Ale prawdziwe wyzwanie dopiero się zaczyna!
Co sprawia, że wybierasz Coca-Colę zamiast Dr. Pepper? Cena, smak, a może sama nazwa? Mimo że oba są napojami gazowanymi, to rozpoznawalność marki tego pierwszego przyciąga klientów. Projekt opakowania, reklamy, recenzje i dostępność rynkowa kształtują marketing każdego produktu. Nie chodzi tylko o reklamę i świadomość marki; chodzi o znalezienie nowych klientów i utrzymanie ich zaangażowania w Twój produkt!
Jak więc osiągnąć ten poziom zaufania wśród publiczności? Na tym blogu przeprowadzimy Cię przez tzw Uproszczony proces wprowadzania produktów na rynek i rozwijania biznesu!
Odrabianie lekcji: badania
(Źródło: The New York Times) Dowiedz się, co oferują Twoi konkurenci i odpowiednio opracuj plany sprzedaży.
Tajną bronią każdej udanej strategii marketingowej produktu jest stworzenie podstaw i ustalenie celów. Dla każdej nowej firmy, która pojawia się na rynku, istnieją tysiące rywali, którzy już prosperują biznesowo. Jedynym sposobem, aby rzucić im wyzwanie, jest zbudowanie swojego unikalnego głos markia nie tylko zwiększać hałas.
- Media społecznościowe: Obserwuj firmy, które sprzedają produkty podobnej grupie odbiorców.
- Badania rynku: Zrozum trendy rynkowe, upodobania i oczekiwania konsumentów.
- Opinie klientów: uwzględnij referencje, opinie i sugestie w procesie opracowywania produktu.
Powiązany: Twój ostateczny przewodnik po brandingu produktów
Finansowanie Twojej wizji: Budżet
(Źródło: The New York Times) Korzystaj z trendów i analiz kupujących, aby zaplanować strategię marketingową produktu.
“43% respondentów ankiety twierdzi, że chciałoby, aby dostępne były tańsze produkty.” – Nielsena
Właściciele firm wiedzą, jak ważne są produkty marketingowe, ale czasami wydaje się, że nie masz wystarczająco dużo pieniędzy, aby zrobić coś istotnego. Ale to nie znaczy, że nie możesz wykazać się kreatywnością! Możesz być zaskoczony, jak wiele jest sposobów na promowanie swojego produktu bez wydawania ani grosza. Kluczem jest wiedzieć, gdzie szukać.
z online narzędzia marketingowe jak platformy mediów społecznościowych i blogi, dowolne mały biznes może konkurować z dużymi facetami. Musisz tylko wiedzieć, jak znaleźć sposoby, aby wyróżnić się w tłumie.
Należy wziąć pod uwagę wiele czynników, od ceny po jakość samego produktu. Jednak często pomija się to, w jaki sposób opakowanie produktu może wpłynąć na jego sukces. Więc upewnij się, że hojnie inwestujesz również w opakowanie i branding swojego produktu!
Powiązany: Twój uproszczony przewodnik po marketingu e-commerce
Być we właściwym miejscu: dystrybucja
(Źródło: Oaky Web) Czy Twoi odbiorcy uwielbiają robić zakupy online? Połącz się z nimi za pośrednictwem swojej witryny produktowej i oferuj rabaty lojalnościowe!
Teraz, gdy masz świetny produkt, w jaki sposób możesz upewnić się, że odniesie sukces? Pierwszym krokiem jest stworzenie strategii marketingowej produktu. Umożliwi to zdefiniowanie idealnego klienta i ukierunkowanie go na rynek przed rozpoczęciem rozwoju. Po ukończeniu konspektu zadaj sobie pytanie: gdzie moi odbiorcy docelowi spędzają większość czasu? Odpowiedź na to pytanie pomoże Ci odkryć idealnych dystrybutorów, takich jak jacy sprzedawcy internetowi i łańcuchów dostaw, z którymi można współpracować.
W związku z tym znajdziesz społeczność ludzi, którzy mają większe szanse na zostanie lojalnymi klientami. Inwestuj więc mądrze i pozwól swojemu produktowi marketingowemu działać magicznie na półkach!
Uproszczona wskazówka: Chcesz tworzyć profesjonalnie wyglądające zasoby marketingowe, ale przy ograniczonym budżecie? Z Uproszczone konfigurowalny szablony i mnóstwo narzędzi do projektowania do wyboru, możesz zwrócić na siebie uwagę. Zaczynaj Dzisiaj!