Dlaczego Twoja marka potrzebuje treści Evergreen Dlaczego twoja marka potrzebuje tresci evergreen scaled

Dlaczego Twoja marka potrzebuje treści Evergreen

Ponieważ marki podejmują coraz większe wysiłki, aby zwiększyć liczbę odbiorców online, nastąpił boom na treści. Chociaż istnieje wiele sposobów, w jakie marki mogą podchodzić do tworzenia treści, tworzenie treści wiecznie zielonych jest najważniejsze. Dlaczego? Ponieważ ponadczasowe tematy stanowią podstawę Twojej strategii marketingu treści. Zawsze aktualne tematy, takie jak biznes, zdrowie, rodzicielstwo itp., Zawsze będą przyciągać zainteresowanie. W rezultacie treści skupione wokół tych popularnych, wiecznie aktualnych tematów pozostaną aktualne, kierując ruch do Twojej witryny przez wiele lat.

Czytaj dalej, aby dowiedzieć się wszystkiego o ponadczasowych treściach i o tym, jak mogą one pomóc w rozwoju Twojej marki online.

Dlaczego Twoja marka potrzebuje treści Evergreen Evergreen content 1 1024x683

Powiązany: Dlaczego marketing produktów jest ważniejszy niż myślisz

Co to jest wiecznie zielona zawartość?

Evergreen odnosi się do wiecznie zielonych drzew, które są znane z tego, że pozostają zielone przez cały rok i nie zrzucają sezonowo liści. Podobnie jak wiecznie zielone drzewa, ten rodzaj treści pozostaje „zielony” i nie staje się nieistotny ani „wygasa” z czasem. Chociaż treści online są trwałe i nie znikają, jeśli zostaną pozostawione na stronie internetowej, często tracą na znaczeniu. Na przykład treści, które koncentrują się na wiadomościach lub informacjach określonych w czasie, są tymczasowe, a nie wiecznie aktualne.

Powiązany: Strategie marketingowe, które nigdy nie zawodzą

Co sprawia, że ​​treści są wiecznie zielone?

Treści Evergreen dotyczą podstawowych problemów i pytań, które z pewnością przyciągną czytelników. W związku z tym konsekwentnie napędzają ruch organiczny przez długi czas. Ważne jest również, aby znaleźć niszę i zająć się nią, zamiast mieć bardzo szerokie i niejasne tematy. Aby mieć skuteczną strategię treści dla swojej marki, musisz znaleźć ponadczasowe tematy, dla których możesz tworzyć treści.

Przykłady wiecznie zielonych treści:

  • Jak: Artykuły instruktażowe lub samouczki odpowiadają na pytania lub poruszają tematy, o których ludzie chcą się dowiedzieć. Dlatego nadal znajdują czytelników i pozostają aktualne w czasie.
  • Opinie: Chociaż temat recenzji może stać się mniej istotny, ludzie nadal chcą czytać opinie i porównania produktów i doświadczeń. Zapewniają to recenzje, dlatego z czasem pozostają wiecznie aktualne.
  • Raporty: Raporty to kolejny świetny przykład, ponieważ dostarczają czytelnikowi przydatnych faktów, obserwacji i statystyk. Dokumentują i przedstawiają te informacje w przystępny sposób dla publiczności.

Przykłady treści czasowych:

  • Aktualności i sprawy bieżące: Nikt nie chce czytać starych wiadomości. Artykuły i posty na blogach dotyczące popularnych tematów stracą wzrok, gdy tylko kolejna historia trafi do cyklu wiadomości. Dlatego takie treści szybko się dezaktualizują.
  • Wydarzenia: Treści związane z konkretnym wydarzeniem, takim jak igrzyska olimpijskie, rozdanie Oscarów lub wybory, mają krótki okres ważności, zwykle trwający do kilku godzin po zakończeniu wydarzenia.
  • Trendy: Tworzenie treści w oparciu o konkretny trend, taki jak „letnia moda w 2021 roku”, za kilka miesięcy stanie się nieistotne. Chociaż trendy mogą powrócić, szanse na to, że Twoje treści pozostaną aktualne, są niewielkie. Możesz jednak aktualizować stare treści o nowe informacje, dzięki czemu będą aktualne nawet po początkowej dacie wygaśnięcia posta.

Jak tworzyć treści evergreen?

Tworzenie tego typu treści powinno być podstawową częścią strategii tworzenia treści Twojej marki. Więc teraz rozumiesz, czym jest evergreen content i dlaczego jest ważny, ale jak właściwie go tworzysz?

Powiązany: Marketing GenZ — docieraj do odbiorców tak, jak chcą

1. Znajdź ponadczasowe tematy:

Zidentyfikuj ponadczasowe tematy związane z Twoją marką. Można to zrobić za pomocą narzędzi online, które poinformują Cię o liczbie wyszukiwań określonego tematu. Sprawdź także trendy, aby upewnić się, że zainteresowanie tematem utrzymuje się z biegiem czasu i będzie kontynuowane. Upewnij się, że zainteresowanie Twoim tematem nie spada ani nie jest sezonowe oraz że ma on dużą liczbę wyszukiwań.

2. Zawęź temat:

Pamiętaj, aby zawęzić temat, aby nie był zbyt ogólny. Tematy Evergreen mają określony cel, który mają jasno przekazać odbiorcom. Jeśli Twoje tematy są zbyt szerokie, mogą okazać się zbyt długie i spowodować, że czytelnicy stracą zainteresowanie.

3. Używaj języka zrozumiałego dla docelowych odbiorców:

Podczas tworzenia wiecznie aktualnych treści ważne jest, aby pamiętać o docelowych odbiorcach. Jeśli piszesz dla początkujących, unikaj używania zbyt technicznego języka. Jeśli piszesz dla ekspertów, może nie być konieczne wyjaśnianie podstawowych faktów, które są już zrozumiałe dla czytelnika. Pamiętaj: treści evergreen mają na celu dotarcie do dużej grupy odbiorców, dlatego ważne jest, aby zrozumieć swoich odbiorców przed napisaniem.

4. Optymalizacja wyszukiwarek i wzajemne powiązania:

Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek (SEO) pomoże pozycjonować Twoje wiecznie aktualne treści wyżej w wyszukiwarkach. Dlatego dobre SEO przyciągnie więcej ruchu i czytelników do Twoich treści. Aby to zrobić, zidentyfikuj słowa kluczowe dla swoich treści z tematów i używaj tych słów kluczowych w całym tekście. Pamiętaj też, aby dodać linki do innych treści, które Twoim zdaniem są powiązane. Dzięki temu czytelnicy pozostają w Twojej witrynie, treści są bardziej trafne i poprawiają ranking SEO.

Jeśli tworzysz ponadczasowe treści dla swojej marki, zobacz, jak to zrobić Uproszczony może pomóc usprawnić pracę za pomocą swoich narzędzi. Możesz tworzyć świetne projekty i ponadczasowe treści w jednym miejscu dzięki asystentowi SI w Simplified. Zdobądź przewagę i z łatwością twórz skuteczne treści na swoim blogu, stronie internetowej lub platformach społecznościowych!

Powiązany: 5 blogów, które musisz śledzić, aby rozwijać swoją grę marketingową

Ähnliche Beiträge