Influencerzy na Instagramie naprawdę chcą, abyś wiedział, jak bardzo kochają Xiaomi Influencerzy na instagramie naprawde chca abys wiedzial jak bardzo kochaja

Influencer auf Instagram möchten, dass du weißt, wie sehr sie Xiaomi lieben

Jeśli nowojorski Tydzień Mody jest miejscem, do którego celebrytki udają się, by pochwalić się nowymi, gorącymi kreacjami, to jest jedna rzecz, której wszyscy nauczyliśmy się o modzie. The Powerbank Xiaomi Mi Pro jest wściekłość w Stanach Zjednoczonych, a jeśli go nie dostaniesz; oj chłopie tracisz.

Influencerzy na Instagramie naprawdę chcą, abyś wiedział, jak bardzo kochają Xiaomi Instagram influencers really want you to know how much they love xiaomi scaled

Cóż, tak wynika z wielu ujęć znanych osób wpływających na modę, hojnie trzymających swoje banki mocy Xiaomi Mi, jakby były niemowlętami lub przyjaznymi dla toreb chihuahua. Jeśli istnieje jakikolwiek wskaźnik, że Xiaomi chce złamać rynek amerykański, to z pewnością jest to.

Przewiń w dół kanał trzymiesięcznego konta Instagram Xiaomi z siedzibą w USA, a zobaczysz podobne Paryż Hilton, Kryształ Bick, Demi-Leigh Nel-Peters, blogerka modowa, Bryan Boy I niezliczone więcej trzymają swoje power banki Xiaomi, a obserwujący deklarują, że kupią jeden.

„Taki ratownik życia podczas #NYFW! Mój telefon był zawsze w procentach naładowany i nigdy nie przegapiłem #SelfieMoment朗Uwielbiam mój #MiPowerBank #PoweredByMi”, napisała Paris Hilton w Post na Instagramie, w czymś, co brzmi podejrzanie jak reklama. Zauważysz jednak, że nie ma tu tagu #ad lub #sponsored, co mogłoby wpędzić Xiaomi w gorącą wodę – zakładając, że jest to kampania reklamowa, a nie tylko grupa celebrytów, którzy dzielą miłość do powerbanków i marki -przyjazne hashtagi.


W 2016 roku amerykańska sieć detaliczna Lord & Taylor została zmuszona do zakrztuszenia się przed FTC po tym, jak zapłaciła wpływowym osobom na Instagramie za noszenie tej samej sukienki, ale nie ujawniła tego w poście na Instagramie z hashtagiem #ad.

Niezależnie od tego, czy jest to płatne, czy nie, sugeruje to, że chińska firma poważnie przygląda się rynkowi amerykańskiemu. Podczas gdy Xiaomi nie wypuściło jeszcze smartfona Xiaomi w Stanach Zjednoczonych (lub w Wielkiej Brytanii, jeśli o to chodzi,

fajnie by było) może to być po prostu testowanie wody w ramach tej kampanii. Chociaż złamanie USA jest trudne dla chińskiego producenta – po prostu zapytaj Huawei, który wydaje się być w złych księgach FBI bez wyraźnego powodu.

CZYTAJ DALEJ: Poznaj 21-latkę, która ma wpływ na pokolenie influencerów na Instagramie

Xiaomi to wciąż stosunkowo nowa nazwa w świecie zachodnim, mimo że jest powszechnie znana w Chinach, ale to może się wkrótce zmienić. Według raportu analityka Digitimes wydany na początku tego miesiąca, przewiduje się, że Xiaomi stanie się drugim co do wielkości chińskim producentem smartfonów na świecie po Huawei, do drugiego kwartału 2018 roku. Chociaż jego power bank nie trafia na naszą listę najlepszych banków mocy, myśleliśmy, że Xiaomi Mi6 był doskonały telefon.

Niezależnie od tego, czy te posty na Instagramie wpędzą firmę w kłopoty, będziemy musieli poczekać i zobaczyć – ale z pewnością wygląda na to, że Xiaomi ma zamiar wejść na rynek amerykański – jeśli nie FTC.

Ähnliche Beiträge