Jak Instagram ogranicza reklamy dla młodych użytkowników (i dlaczego powinien robić więcej)
Nierzadko Instagram jest atakowany ze względu na szkodliwy wpływ na społeczeństwo, zwłaszcza dzieci i młodych dorosłych. Ze strony Instagrama mówi, że chce zachować równowagę między zapewnieniem bezpieczeństwa młodszym użytkownikom a zapewnieniem, że nadal mogą cieszyć się korzystaniem z aplikacji.
Instagram ma inicjatywę, która ogranicza reklamy, które widzą jego młodsi użytkownicy, ale jak skuteczne jest to? Czytaj dalej, aby się dowiedzieć.
Instagram ogranicza sposób, w jaki reklamodawcy mogą docierać do młodych ludzi
Instagram pozwala reklamodawcom kierować reklamy tylko do użytkowników w wieku poniżej 18 lat (lub starszych w innych krajach) na podstawie ich wieku, płci i lokalizacji.
Oznacza to, że reklamodawcy nie mogą już kierować reklam do młodszych użytkowników na podstawie ich zainteresowań lub aktywności w innych aplikacjach i witrynach, co ogranicza dostępne im opcje kierowania. Dotyczy to również Facebooka i Messengera.
Oto powody, dla których Instagram podał tę zmianę w post na blogu:
Już teraz dajemy użytkownikom możliwość poinformowania nas, że woleliby nie widzieć reklam na podstawie ich zainteresowań lub działań w innych witrynach i aplikacjach, na przykład za pomocą elementów sterujących w naszych ustawieniach reklam. Słyszeliśmy jednak od rzeczników młodzieży, że młodzi ludzie mogą nie być dobrze przygotowani do podejmowania takich decyzji. Zgadzamy się z nimi, dlatego stosujemy bardziej ostrożne podejście, jeśli chodzi o to, jak reklamodawcy mogą docierać z reklamami do młodych ludzi.
Kiedy użytkownicy skończą 18 lat, reklamodawcy będą mogli korzystać z większej liczby opcji kierowania, aby do nich dotrzeć, ale Instagram da im ostrzeżenie, wraz z dostępnymi narzędziami, które pomogą im kontrolować wrażenia z reklam.
Reklamodawcy wciąż mogą docierać do młodszych użytkowników na Instagramie
Podczas gdy Instagram stara się ograniczać sposoby, w jakie reklamodawcy mogą docierać do młodszych użytkowników, środki te mają oczywiste luki.
Na przykład reklamodawcy mogą kierować reklamy do użytkowników poniżej 18 roku życia na podstawie ich wieku, płci i lokalizacji. Oznacza to, że nadal istnieje ogromna grupa młodych użytkowników, do której reklamodawcy mogą kierować reklamy.
Jeśli już, kierowanie reklam do młodych użytkowników w ten sposób, w przeciwieństwie do kierowania ich na podstawie ich zainteresowań i działań w innych aplikacjach, oznacza, że jeszcze więcej młodych użytkowników kwalifikuje się do kierowania, ponieważ jest to szeroka, nieokreślona grupa.
Zasady Instagrama nie obejmują postów influencerów
Ponieważ Instagram nie kontroluje postów influencerów, wciąż można w ten sposób dotrzeć do młodszych użytkowników.
Na przykład, jeśli osoba mająca wpływ na media społecznościowe publikuje sponsorowane treści, których celem nie jest wykluczenie młodszych użytkowników, każdy może zobaczyć ten post, w tym młodsi użytkownicy. Jest to luka, którą reklamodawcy mogą obejść, aby dotrzeć do tych użytkowników na Instagramie.
Ponieważ posty influencerów stanowią ogromną i znaczącą część budżetów reklamowych marek, można niemal zagwarantować, że do młodych użytkowników można i będzie można dotrzeć za pośrednictwem postów influencerów.
Wielu młodych użytkowników obserwuje starszych influencerów na Instagramie, ponieważ ich życie, przynajmniej na Instagramie, wydaje im się aspirujące.
Chociaż toczy się niezliczona ilość rozmów na temat wpływu, jaki styl życia Instagrama i influencerów wywiera na zdrowie psychiczne młodych użytkowników, po prostu nie wiadomo, jak szkodliwy może być ten postrzegany styl życia i jak głębokie mogą być szkody – zwłaszcza gdy wydaje się, że ten styl życia jest nieosiągalny. .
Czy Instagram robi wystarczająco dużo, aby zapewnić młodszym użytkownikom bezpieczeństwo w Internecie?
Chociaż Instagram wprowadził zmiany, aby zapewnić młodym użytkownikom bezpieczeństwo na swojej platformie, prawda jest taka, że te środki nie wystarczą.
Dzieci nadal są narażone na kontakt z reklamodawcami i potencjalnie szkodliwymi kontami w aplikacji. Ludzie mogą tworzyć fałszywe konta, aby dotrzeć do młodych użytkowników i potencjalnie zaszkodzić im w jakiś sposób. Reklamodawcy mogą również dotrzeć do nich za pośrednictwem influencerów.
Z tych powodów Instagram musi nadal inwestować w inicjatywy dotyczące zdrowia psychicznego, aby pomóc młodym użytkownikom zachować czujność i bezpieczeństwo na swojej platformie. Może również rozważyć skuteczniejsze sposoby weryfikacji kont, aby uniemożliwić ludziom używanie fałszywych kont w celu dotarcia do dzieci i potencjalnego wyrządzenia im szkody.