Jak uzyskać muzykę na Instagram Reels, jeśli nie masz pełnej selekcji audio - Your Social Team 499 manu 11.09 kate blohm 39

Wie man Musik auf Instagram Reels bekommt, wenn man keine vollständige Audioauswahl hat - Your Social Team

3) Preprodukuj swoje szpule, aby włączyć dowolną muzykę lub dźwięk, który lubisz

Zabawny fakt: Większość TikToksów, które widzimy, są preprodukowane, co oznacza, że są one tworzone poza TikTok i po prostu załadowane później. Jeśli chcesz iść tą drogą, możesz użyć aplikacji takich jak Splice, InShot lub nawet samego TikTok, gdzie możesz połączyć głos i muzykę.

Zauważ, że bez względu na to, gdzie dodasz swoją muzykę do swojego Reel, nie zmienia to praw autorskich. Ale te aplikacje zwykle pozwalają również na dodanie muzyki royalty-free, które są w porządku do użycia i mogą być świetnymi dźwiękami tła dla twoich Reels z voice over.

4) Użyj muzyki royalty free w swoich Instagram Reels

Możesz również użyć muzyki royalty-free w swoich Reels. Facebook Creator Studio ma dostępną darmową bibliotekę muzyczną, do której możesz uzyskać dostęp poprzez przycisk muzyczny, nawet jeśli jesteś kontem biznesowym. Niektóre konta biznesowe widziały przycisk muzyczny dodany z powrotem do Reels i Instagram Stories, gdzie można zobaczyć generyczną muzykę, którą można użyć w swoich Reels.

5) Zmień swoje konto na konto Creator, aby uzyskać dostęp do muzyki w Stories i Reels (ale jest haczyk!)

Stracisz możliwość planowania swoich postów do autopublikacji poprzez aplikacje do planowania, takie jak Later czy Planoly, co w moich oczach nie jest tego warte (autopublikacja oszczędza Ci mnóstwo czasu i jest dobra dla Twojego zdrowia psychicznego, również!).

Teraz, jeśli jesteś firmą i chcesz przejść do Creators tylko po to, aby uzyskać funkcję muzyki, pomyśl, że ten typ konta nie został stworzony dla firm i nawet jeśli miałbyś techniczną możliwość korzystania z muzyki z przycisku, nadal jesteś firmą kradnącą muzykę chronioną prawem autorskim dla własnych promocji, więc nadal nie jest legalna – to byłoby to samo, aby powiedzieć, że każda firma może używać swoich treści Instagram do promowania siebie tylko dlatego, że mają aplikację Repost. Ma sens?

Reels jest nowy, ale jest już wiele oryginalnych opcji audio można użyć i będzie coraz więcej zabawy mashups i oryginalne audios można użyć w miarę upływu czasu.

Ważne: ten artykuł nie ma na celu udzielenia Ci porady prawnej ani doradzenia, jak powinieneś i nie powinieneś używać oryginalnych audiów i muzyki chronionej prawem autorskim na Instagramie. Proszę zapoznać się z warunkami Instagrama lub skonsultować się z prawnikiem.

Chcesz dowiedzieć się, jak tworzyć Reels i zwiększać swój follow, bez konieczności tańczenia?

Nasza przyjaciółka Laura Burden z Burden Brand Management zwiększyła swój Instagram follow z 3k do 35k followersów (i licząc) po prostu dodając 2-3 proste Reels tygodniowo do swojego konta.

Uczy Cię jak zrobić to samo.

Sami kupiliśmy ten kurs i jest wart każdej złotówki!

Sprawdź kurs Reel Talk, autorstwa naszych przyjaciół z B Squared Social.

Ähnliche Beiträge

Ein Kommentar

Kommentare sind geschlossen.