1682353459 Leistungsstarke Statistiken, die Sie kennen müssen

Aussagekräftige Statistiken, die Sie kennen sollten

Sposób, w jaki opowiadamy historie, a także kto może je opowiadać, ciągle ewoluuje. To podstawowe przesłanie najnowszego YouTube Raport dotyczący kultury i trendów, zestawienie statystyczne wpływu wydarzeń globalnych na twórców filmów i widzów. Dzięki danym pokazującym wzrost liczby wirtualnych wydarzeń i twórców treści, z którymi można się powiązać, raport dowodzi, że wideo jest nadal potężnym środkiem wyrazu – być może najpotężniejszym.

Od niesłabnącej popularności gier online po nasze wspólne doświadczenia związane z wydarzeniami wirtualnymi — oto najważniejsze spostrzeżenia z raportu YouTube.

Nowi twórcy uczynili YouTube swoim domem do opowiadania historii

Według serwisu YouTube w 2020 r. twórcami wideo została duża liczba osób. Liczba nowych kanałów YouTube na platformie wzrosła o 95%, co najprawdopodobniej przyczyniło się do powstania zróżnicowanej grupy wschodzących twórców.

Potezne statystyki ktore musisz znac

Ash Chang, menedżer YouTube ds. kultury i trendów w regionie Azji i Pacyfiku, powiedział to samo w swoim podsumowaniu wideo w raporcie:

„Bardziej niż kiedykolwiek wydaje się, że archetyp twórcy, który naszym zdaniem powinien być, wyglądać lub tworzyć treści, poszerzył się i ewoluował, aby sprostać oczekiwaniom publiczności bardziej otwartej na różnorodność historii i gawędziarzy”.

Statystyki dotyczące tych różnorodnych twórców, a także ich treści zmieniające gatunki, zostały również podkreślone w raporcie YouTube:

  • 47% osób stwierdziło, że trudno jest przypisać ich ulubionych twórców do jednego gatunku. Bailey Sarianamerykański twórca, który łączy makijaż z prawdziwymi przestępstwami, jest tego doskonałym przykładem.
  • 58% osób stwierdziło, że ogląda treści online od twórców w dowolnej grupie wiekowej.
  • Do października 2020 r. VTubers (animowane postacie AI) były oglądane 1,5 miliarda razy miesięcznie.
  • Nancy Risolautorka pochodząca z Ekwadoru, stała się jedną z najlepszych twórców w Ameryce Łacińskiej, powiększając swój kanał ze 100 000 subskrybentów do 1 miliona w 2019 roku.

W 2020 r. wideo łączyło ludzi z nowymi i ekscytującymi doświadczeniami

Dzieliliśmy się doświadczeniami wideo już wcześniej, ale nie tak żarliwie jak w ostatnich miesiącach. Zamiast oglądać wydarzenia cyfrowe w pojedynkę, wielu widzów zdecydowało się obejrzeć je razem ze swoimi ulubionymi twórcami, aby zapewnić sobie wspólne wrażenia.

Jednym z przykładów jest wirtualny koncert rapera Travisa Scotta Fortnite. Widzowie mogli oglądać za darmo na platformie gier i ponad 12 milionów fanów zdecydował się właśnie na to. Jednak Earnest Pettie, lider ds. analizy trendów w YouTube, powiedział, że wielu widzów oglądało transmisje na żywo swoich ulubionych twórców, obserwując, jak reagują na koncert Travisa Scotta. To samo wydarzyło się podczas innych wydarzeń muzycznych, sportowych i związanych z grami online w tym roku.

1682353451 133 Potezne statystyki ktore musisz znac

Same gry online są popularną kategorią zegarków w Internecie. Oto statystyki z raportu YouTube Culture & Trends:

  • 73% osób oglądało treści związane z grami za pośrednictwem internetowych platform wideo.
  • W Stanach Zjednoczonych, „Wielki finał Minecraft Speedrunner VS 3 Hunters” jest jednym z 10 najpopularniejszych filmów roku w YouTube.
  • Przy 201 miliardach wyświetleń, Minecraft była najczęściej oglądaną grą roku.

Wideo online pomogło nam rozliczyć się z COVID-19, niesprawiedliwością rasową i nie tylko

Ludzie zawsze znali przeciwności losu, ale rok 2020 rzucił nam wyzwanie, abyśmy jednocześnie zajęli się kilkoma globalnymi problemami. Poprzez konsumpcję wideo widzowie wyrażali swoje pragnienie postępu społeczno-gospodarczego, a także łagodzenia stresu związanego z pandemią.

Oto najważniejsze statystyki z raportu dotyczącego kultury i trendów YouTube:

  • 54% osób oglądało humorystyczne treści online, aby poradzić sobie z trudnymi momentami w 2020 roku.
  • Dzienne wyświetlenia dwóch piosenek wzrosły podczas powszechnych protestów. W czerwcu „This Is America” Childisha Gambino oglądano codziennie 1,6 miliona razy. „Fight The Power” zespołu Public Enemy był oglądany 30 000 razy dziennie przez ten sam miesiąc.

Niezależnie od tego, czy jesteś twórcą treści, czy konsumentem, raport YouTube dotyczący kultury i trendów dowodzi nieustannej siły filmów online. Pomaga ludziom ze wszystkich środowisk wyrażać siebie, łączyć się z innymi i dzielić pomysłami na temat całego świata.

Ähnliche Beiträge