1680442887 Sekretna formula zdobywania i utrzymywania subskrybentow YouTube

Die Geheimformel für die Gewinnung und Bindung von YouTube-Abonnenten

Rozwijanie kanału YouTube to trudne zadanie. Z jednej strony masz trudne zadanie przyciągnięcia wystarczającej liczby widzów, aby stali się lojalnymi subskrybentami. Z drugiej strony masz coś innego do zmartwień, i to jest jak zatrzymać subskrybentów zamiast tracić je z czasem.

Po pierwsze, wiedz, że wszyscy tracą subskrybentów. Niewielki spadek jest normalny, ponieważ YouTube eliminuje konta botów lub osoby starzejące się z Twojej społeczności. Niezależnie od tego, chcesz, aby liczba odbiorców stale rosła, dążąc do innych celów, takich jak Verdienst i sponsorowanie marki.

Ale jest tajemnica, o której większość ludzi nie wie, jak zdobyć więcej subskrybentów. Aby Twój kanał YouTube osiągnął niebotyczne rozmiary, potrzebujesz czegoś więcej niż zabawnych, pełnych akcji filmów. Trzeba zbudować społeczność.

Społeczności internetowe: co mówią badania

w niedawnym raport o trendach konsumenckich, Hubspot zapytał ponad 1000 osób, dlaczego dołączyły do ​​społeczności internetowych. Nic dziwnego, że głównymi powodami była dobra zabawa, dzielenie wspólnych zainteresowań i utrzymywanie kontaktu z innymi — te same cele, które mają ludzie, gdy spotykają się osobiście.

Ale to tylko jedna część równania. Aby społeczność mogła się rozwijać, jej członkowie muszą regularnie się pojawiać, kontaktować się z innymi i inspirować do bliższych kontaktów. Co więc sprawia, że ​​ludzie angażują się w takie zachowania?

Według tego samego raportu członkowie społeczności zgłosili siedem korzyści dołączenia do grupy internetowej:

  1. Uczenie się czegoś nowego (39%)
  2. Zdobywanie pomysłów i inspiracji (31%)
  3. Poznawanie ludzi o podobnych zainteresowaniach (29%)
  4. Rozrywka (27%)
  5. Kultywowanie poczucia przynależności (23%)
  6. Znalezienie systemu wsparcia (21%)
  7. Ucieczka od codzienności (19%)

To wyjaśnia, dlaczego niektórzy ludzie nie tylko dołączają do społeczności; stają się aktywnymi, długoterminowymi członkami.

Sekretna formula zdobywania i utrzymywania subskrybentow YouTube

Bildquelle: Hubspot

Co to oznacza, jeśli rozwijasz kanał YouTube?

Szczególnie, ludzie chcą czegoś więcej niż rozrywki. Szukają bezpiecznych miejsc do zabawy, wspólnych zainteresowań i rozwijania poczucia przynależności — nawet w witrynach do udostępniania filmów.

Więc to jest tajemnica: Rozrywka + budowanie społeczności = pozyskanie nowych subskrybentów i zatrzymanie starych.

Krok 1: Jak rozwinąć swoją społeczność YouTube

Sekretna formula zdobywania i utrzymywania subskrybentow YouTube

Skąd pochodzą subskrybenci? Którzy twórcy ich przyciągają? Znajdziesz odpowiedzi, których potrzebujesz w trzech potężnych nawykach.

1. Zacznij od pasji, hobby lub zainteresowania

Z powyższych badań wiemy, że ludzie dołączają do społeczności, aby nauczyć się czegoś nowego lub znaleźć inspirację. Dlatego powinieneś założyć kanał YouTube skoncentrowany na swojej pasji lub silnym hobby. Wtedy możesz przyciągnąć podobnie myślących widzów, którzy z większym prawdopodobieństwem zasubskrybują Twój kanał.

Poza tym dużo łatwiej jest mówić o tym, co się wie. Możesz szybko tworzyć filmy i rzadziej rezygnujesz z czegoś, co Cię pasjonuje.

2. Bądź sobą

Bez względu na to, jaki kanał tworzysz, bądź surowym, autentycznym sobą. Nie oznacza to, że musisz dzielić się z widzami lub wpuszczać obcych do swojego życia. Ale powinieneś otwierać się przed ludźmi na tematy, na których Ci zależy, pokazując jednocześnie swoją osobowość.

Nie bój się też emocji. A Studia na Uniwersytecie Chicagowskim odkryli, że widzowie zwracali większą uwagę na emocjonalne sceny łączące ich z ludzkim doświadczeniem (smutne, radosne, humorystyczne itp.).

Wszystko to ci pomaga szybciej budować społeczność. Kiedy widzowie cię poznają, łatwiej będzie im poznać się nawzajem!

3. Eksperymentuj z pomysłami na wideo

Nigdy nie wiesz, co odniesie sukces w YouTube. Dlatego tak ważne jest eksperymentowanie, niezależnie od tego, czy wypróbowujesz nowe formaty opowiadania historii, czy pomysły na filmy.

I na szczęście masz wiele do wyboru. Są tu żarty, vlogi, samouczki, pytania i odpowiedzi, filmy z reakcjami, a nawet wyzwania YouTube. Kiedy znajdziesz koncepcję, która wielokrotnie zapewnia więcej wyświetleń, trzymaj się jej!

Krok 2: Jak utrzymać zdobytych subskrybentów

1680442874 688 Sekretna formula zdobywania i utrzymywania subskrybentow YouTube

Na podstawie powyższych badań zachęcanie ludzi do powrotu na Twój kanał sprowadza się do: ich zaręczyny. Wykracza to poza typową radę „Twórz filmy, które ludzie chcą oglądać”. Chociaż niewątpliwie jest to częścią tego, ludzie szukają kameralnych społeczności, w których mogą utrzymać zabawę przy życiu.

1. Włącz widzów w proces tworzenia

Być może założyłeś kanał YouTube, aby wyrazić siebie, ale ostatecznie tworzysz filmy dla odbiorców. Włączenie ich w proces tworzenia wideo to doskonały sposób na zdobycie ich zaufania.

Możesz to zrobić przez:

  • Ankieta wśród widzów na temat tego, który film powinieneś nakręcić jako następny
  • Nagrywanie pytań i odpowiedzi, w których krzyczysz do każdej osoby, zanim odpowiesz na jej pytanie
  • Podkreślanie wspierających komentarzy YouTube na końcu filmu

Działania te sprawiają, że ludzie czują się widziani i celebrowani. Pomagasz im połączyć się z tobą (i między sobą), po prostu uznając ich obecność!

2. Odpowiadaj na komentarze YouTube

Tak często, jak to możliwe, staraj się odpowiadać na komentarze, które ludzie zostawiają pod Twoimi filmami. Utrzymuje zaangażowanie ludzi, a zobaczenie Twoich odpowiedzi może zainspirować inne osoby do pozostawienia większej liczby komentarzy. Wszystko, co musisz zrobić, to przewodzić, będąc na pierwszym miejscu w społeczności!

3. Stwórz miejsca spotkań dla swoich subskrybentów

Technicznie rzecz biorąc, YouTube jest już miejscem spotkań. Ale czasami potrzebujesz bardziej intymnej konfiguracji.

Możesz pójść o krok dalej, organizując cotygodniowe transmisje na żywo lub rozmawiając z widzami na karcie Społeczność. Jeśli wszystko pójdzie dobrze, poeksperymentuj z miejscami tylko dla wspierających poza YouTube, takimi jak serwer Discord, Facebook-Gruppe lub Patreon. Zapewnienie dedykowanej przestrzeni pomaga ludziom szybciej się łączyć!

4. Rozwijaj się wraz z odbiorcami przez lata

W miarę upływu czasu twoi słuchacze będą się starzeć i mądrzejsi. Mogą nie być tymi samymi nastolatkami, z którymi zaczynałeś swoją przygodę z YouTube pięć lat temu, więc zwracaj uwagę na ich rozwój.

Czy zmieniły się ich aspiracje? Czy nadal dbają o te same rzeczy? Czy zauważasz komentarze, które mówią: „Koniec z żartami?” Jeśli tak, to może czas na zmianę.

5. Pokazuj się dalej

Wreszcie, nie można mieć zaangażowanej społeczności YouTube bez regularnego wyświetlania. Łatwo stracić subskrybentów, nie mając harmonogramu przesyłania lub znikając na długi czas, zwłaszcza bez pożegnania. Pokazuj się swoim odbiorcom, a oni pojawią się dla Ciebie!

Ähnliche Beiträge