Treffen Sie Tim Schmoyer, Ihren neuen YouTube-Coach bei vidIQ

Treffen Sie Tim Schmoyer, Ihren neuen YouTube-Coach bei vidIQ

Jeśli w ciągu ostatniej dekady oglądałeś filmy na YouTube o rozwoju, prawdopodobnie znasz Tima Schmoyera. Należy do klasy doświadczonych twórców, którzy uczą tajników YouTube, takich jak zdobywanie większej liczby wyświetleń, subskrybentów i dochodów z filmów online.

LinkedIn-Geheimnisse - wie Sie das Potenzial Ihres Profils nutzen können 1

Die Geheimnisse von LinkedIn - Wie man eine persönliche Marke aufbaut

Lernen Sie die Strategien, die Ihr Profil verändern werden zu einem leistungsstarken Networking-Tool auf LinkedIn.

Tim nigdy nie zamierzał zostać strategiem YouTube jako takim. Po prostu tak się stało. Jego wczesne filmy na YouTube były narzędziem do przedstawienia swojej dziewczyny rodzinie w domu — nic więcej, nic mniej. Ale w miarę jak liczba wyświetleń zaczęła się zwiększać, zaczął uczyć się więcej o algorytmie YouTube, odkrywaniu filmów i tym, jak to wszystko działa.

W końcu Tim zdobył taką wiedzę, że rozwiązał „problemy z YouTube” dla przyjaciół i rodziny. W 2011 roku dostał nawet pełnoetatową pracę, pomagając ludziom rozwijać ich kanały.

Zaledwie dwa lata później Tim wystartował Twórcy wideo, firma konsultingowa, która pomaga ludziom (i markom) realizować strategię YouTube. Od 2013 roku firma przeszkoliła ponad 5000 klientów do 20 miliardów wyświetleń i 100 milionów subskrybentów.

Teraz Tim wyrusza w nową podróż. Aby pomóc jeszcze większej liczbie twórców, sprzedaje twórców wideo firmie vidIQ. W ramach umowy Tim zostanie głównym trenerem twórców w vidIQ i rozszerzy swój zasięg na skalę globalną.

Treffen Sie Tim Schmoyer, Ihren neuen YouTube-Coach bei vidIQ

„Twórcy wideo pracowali w zeszłym roku z 635 klientami. vidIQ ma 2 miliony użytkowników tygodniowo, więc możliwość pomocy jeszcze większej liczbie twórców jest tym, czym jestem naprawdę podekscytowany” — mówi Tim.

W przyszłości będziesz częściej widywać Tima, zwłaszcza jeśli uczestniczysz w coachingu grupowym za pośrednictwem vidIQ Max. W międzyczasie poznaj go lepiej dzięki tym wnikliwym pytaniom i odpowiedziom.

P: Zacząłeś publikować filmy na YouTube w 2006 roku. Co zainspirowało Cię do nauki i opanowania platformy?

Głównie z troski umieszczałem te nieco prywatne filmy, które, jak sądziłem, nikogo nie zainteresują. A jeśli ktoś je znajdzie, myślałem, że po prostu je zignorują.

W czasach Myspace ludzie zawsze mówili, aby nigdy nie używać swojego prawdziwego imienia w Internecie. Jeśli to zrobisz, ludzie będą cię ścigać i zabijać z jakiegoś powodu. Dlatego martwiłem się, gdy obcy ludzie zaczęli oglądać i komentować moje filmy. Myślałem, Czy powinienem usunąć moje filmy z YouTube? Czy są złe? Co tu się dzieje?

Wtedy zacząłem zadawać więcej pytań, na przykład, jak ludzie znajdują mnie w YouTube? Dlaczego wracają i dlaczego wciąż obserwują? Byłem więc ciekawy i zacząłem dostrzegać, że ludzie angażują się, komentują i okazują zainteresowanie moją historią. To skłoniło mnie do głębszej eksploracji.

P: Niektórym twórcom trudno jest rozwijać się w YouTube. Czy napotykałeś wyzwania podczas nauki strategii wideo?

Tak i nie. Część „tak” polega na tym, że gdy YouTube stał się bardziej popularny w 2010 roku, zorganizował konkurs o nazwie YouTube NextUp. To był w zasadzie konkurs popularności. Jeśli uzyskasz wystarczającą liczbę głosów, YouTube będzie z Tobą współpracować i Cię szkolić. Naprawdę tego chciałem, ale nie byłem wtedy największym kanałem i nie miałem wystarczającej liczby obserwujących, aby zdobyć wystarczającą liczbę głosów.

To było dla mnie trudne, ponieważ bardzo chciałem się uczyć i bardzo chciałem mieć możliwość połączenia się z YouTube. Więc wyzwaniem, przed którym stanąłem, było myślenie, Człowieku, ich zawartość jest tak dobra i rozwijają się szybciej niż ja. Robię co w mojej mocy, ale to nie wystarczy, abym wygrał te zawody.

Ale dalej się uczyłem i dalej się rozwijałem. Odkryłem, że mam talent do pomagania innym ludziom odnieść sukces w YouTube.

Część „nie” polega na tym, że zawsze znajdowałem sposoby na osiągnięcie tego, czego chciałem. Bycie na YouTube i pomaganie innym w zrozumieniu tego mnie podrapało.

P: Jak sprostałeś wyzwaniom w YouTube?

Na początku popełniałem błędy, które popełnia większość twórców. Patrzyłem na filmy na poziomie powierzchownym: styl treści, montaż lub wartość produkcyjna. Nie zwracałem uwagi na branding, relacje międzyludzkie i opowiadanie historii — umiejętności, które nie są tak oczywiste, ale mają ogromny wpływ.

1681836962 347 Poznaj Tima Schmoyera Twojego nowego trenera YouTube w vidIQ

Pokonałem te wyzwania, ucząc się umiejętności i stale się ucząc. I nigdy nie wierzyłem, że wszystkie moje filmy są niesamowite. Ten film jest dobry, ale czego mogę się z niego dowiedzieć? A także świadomość własnego zachowania na YouTube. Dlaczego klikam tę miniaturę, a nie tę? Dlaczego wciąż oglądam ten film?

P: Wspomniałeś, że w 2011 roku dostałeś pracę, pomagając ludziom rozwijać ich kanały. Ale wtedy firma usunęła twoje stanowisko i zachęciła cię do założenia własnej firmy wideo. Jakie to uczucie, gdy wierzyli w ciebie pomimo wszystkiego, co się wydarzyło?

Firma zdecydowanie zasiała ziarno w mojej głowie na temat zakładania firmy. A ja byłem jak nie wiem. Nie znam się na biznesie i nigdy wcześniej nie prowadziłem biznesu. Mój stopień naukowy i doświadczenie są z teologii — niezbyt praktyczne narzędzia poza światem kościoła non-profit.

Ale nie czułem też, że mam inny wybór. Potrzebowałem jakiegoś dochodu, a znalezienie innej pracy wydawało mi się większym kłopotem niż praca w YouTube.

Było to również zupełnie inne doświadczenie, gdy firma powiedziała: „Tim, kochamy cię, ale nie idziemy już w tym kierunku”. Teraz to szanuję, bo jestem właścicielem firmy. Mogę spojrzeć wstecz i zrozumieć, że trzeba podejmować takie trudne decyzje.

P: A potem dwa lata później uruchomiłeś Video Creators. Jak wyglądało samodzielne prowadzenie biznesu?

W 2013 roku YouTube był zupełnie innym miejscem. Ludzie mówili: „Hej, czy ktoś powie Timowi, że nie można zarabiać na YouTube? Nie można tam rozwijać biznesu”. A potem przyjaciele i rodzina pytali, co robię.

Ale myślałem, Tak, mogę to zrobić. Dlatego ten proces różnił się od tego, jak uruchamiałem inne inicjatywy w przeszłości. Zanim dołączyłem do Video Creators, nauczyłem się kilku rzeczy z tych niepowodzeń. Wiedziałem, że aby uczynić z twórców wideo pełnoetatową pracę, nie mogłem tego zrobić z AdSense. Potrzebowałem produktu do sprzedaży. Musiałem nawiązać dobre kontakty w branży i zacząć zdobywać klientów.

1681836962 671 Poznaj Tima Schmoyera Twojego nowego trenera YouTube w vidIQ

Nauczyłem się też na własnej skórze, że nie chcesz wprowadzać produktu na rynek i nikt go nie kupi. Uruchomiłem więc kampanię crowdfundingową i udało się ją sfinansować. Podstawową zasadą było sprawdzenie, czy rzeczywiście możesz coś sprzedać, zanim stworzysz produkt.

A stając się właścicielem firmy, idziesz od wypłaty do wypłaty. W niektóre tygodnie nie dostajesz żadnych pieniędzy, a w inne dostajesz dużo. Ale cieszyłem się wolnością, którą otrzymałem.

P: W jaki sposób twórcy wideo rozwinęli się na przestrzeni lat, aby lepiej służyć twórcom?

Wiele różnych sposobów. W zakresie naszych procesów rozwinęliśmy się jako zespół.

Ważne jest dla nas, aby porady, które doradzamy twórcom, działały. W rzeczywistości musi przynosić rezultaty, zwłaszcza w przypadku twórców, z którymi współpracujemy. Zwykle są to pełnoetatowi twórcy lub osoby rozwijające firmy wokół swoich kanałów.

Więc to nie może być po prostu dobry pomysł lub „oto coś, czego próbowałem, co kiedyś zadziałało”. Ci ludzie powierzają nam swoje środki do życia. Więc naprawdę udoskonaliliśmy niektóre z tych procesów. Jak sprawić, by ktoś szybciej osiągnął objawienie? Jak możemy pomóc twórcy szybciej generować wyniki?

A czasem wcale nie chodzi o to, żeby jechać szybko. Czasami musimy zwolnić jeden etap ich podróży, aby zobaczyć rezultaty.

P: Czy po przeszkoleniu tysięcy twórców zauważyłeś wspólne wyzwanie, przed którym stoją ludzie przy zakładaniu kanału YouTube?

Większość twórców nie zdaje sobie sprawy, ile umiejętności należy rozwinąć, aby pomyślnie rozwinąć kanał YouTube. Profesjonaliści sprawiają, że wydaje się to łatwe — ludzie, których kochamy oglądać i myśleć, Och, mógłbym to zrobić. Ale ludzie, którzy sprawiają, że rzeczy wyglądają na łatwe, robią to, ponieważ ćwiczą od lat.

To jak oglądanie każdego muzyka, który jest naprawdę dobry w swoim rzemiośle. Sprawiają, że gra na pianinie lub gitarze wydaje się łatwa. Lub sportowca, który gra w telewizji, kiedy myślisz: Mogłem to złapać!

To samo dotyczy YouTube’a. Jest wiele umiejętności do nauczenia się. Istnieje produkcja wideo, taka jak kręcenie, montaż, oświetlenie, projektowanie dźwięku oraz wybór odpowiedniego sprzętu i sprzętu fotograficznego. Opowiadanie historii, budowanie marki i biznesowa strona YouTube sprawiają, że wszystko to jest zrównoważone.

1681836962 843 Poznaj Tima Schmoyera Twojego nowego trenera YouTube w vidIQ

Widzieliśmy, jak wielu twórców uczy się tych umiejętności, ale bardziej konsekwentnie widzieliśmy, że twórcy potrzebują trenera. Odkryliśmy, że kiedy masz kogoś, kto rozumie ogólny obraz — umiejętności, które należy rozwijać, jak należy je rozwijać iw jakiej kolejności — popełniasz mniej błędów.

Jesteśmy bardzo podekscytowani, że możemy to zrobić w vidIQ — aby zapewnić twórcom narzędzia i coaching, których potrzebują, aby przenieść swoje kanały na wyższy poziom.

P: Co zainspirowało Cię do pomocy milionom twórców YouTube w osiągnięciu sukcesu?

To marzenie zostało zainspirowane, gdy razem z żoną kręciliśmy niektóre z naszych wczesnych vlogów. Jedna historia, która mnie wyróżnia, dotyczy e-maila od kobiety z Teksasu. A ona mówi: „Hej, nie znasz mnie, ale oglądam twoje vlogi. Mój mąż i ja wzięliśmy ślub dwa miesiące temu i już mamy problemy w naszym związku. Nie wiem, czy damy radę”.

„Ale potem zobaczyłem ten film, na którym ty i twoja żona rozmawiacie o tym, jak uczycie się kochać siebie nawzajem lepiej. Podzieliłem się nim z mężem i rozmawialiśmy o tym. Chciałem tylko dać ci znać, że znowu mamy nadzieję dla naszego małżeństwa. Dziękujemy za zrobienie tego filmu”.

1681836962 703 Poznaj Tima Schmoyera Twojego nowego trenera YouTube w vidIQ

I byłem jak, Es ist wydarzyło się w naszym filmie? Uwielbiam to, ponieważ przede wszystkim dlatego wszedłem do świata kościoła: aby zobaczyć, jak życie się zmienia. Dzięki naszej pracy w YouTube zmieniło się życie jeszcze większej liczby osób, co zainspirowało mnie do dalszego działania i pomagania innym twórcom w osiągnięciu sukcesu.

Wszystkie zdjęcia dzięki uprzejmości Tima Schmoyera

Ähnliche Beiträge