SocialInsider

wskaźniki na Instagramie

Instagram jest drugą najpopularniejszą platformą społecznościową po TikToku. Ten trend nie zmieni się w najbliższym czasie.

Oto, co niektórzy ludzie powiedzieliby o sieci. Wszyscy publikują piękne zdjęcia i eleganckie Reels, co sprawia, że ​​zastanawiasz się, czy ci ludzie żyją w rzeczywistości, czy nie.

Jak realne jest promowanie swojej firmy na Instagramie? Jak dobrze mogło się udać? Zrelaksuj się, jeśli jesteś trochę sceptyczny.

Twoje kampanie marketingowe będą działać płynnie, jeśli będziesz zwracać uwagę na liczby i śledzić dane analityczne.

Metryki na Instagramie mogą dostarczyć Ci informacji potrzebnych do ulepszenia strategii w mediach społecznościowych. Odkryjmy razem, jak śledzić wskaźniki na Instagramie.

Monitoruj ważne wskaźniki na Instagramie

  1. Dlaczego warto śledzić wskaźniki na Instagramie
  2. Najważniejsze wskaźniki na Instagramie, na które powinieneś patrzeć
    2.1. Współczynnik zaangażowania obserwujących
    2.2. Współczynnik zaangażowania według zasięgu
    2.3. Zasięg
    2.4. Wrażenia
    2.5. Wzrost obserwujących
    2.6. Najskuteczniejsze posty
    2.7. Publikowanie w najlepszym momencie
    2.8. Zapisuje
    2.9. Tagi na hashtagach z marką
    2.10. Ruch drogowy
    2.11. Obroty
    2.12. Odwiedziny na profilu
  3. Wskaźniki relacji na Instagramie
    3.1. Wskaźnik retencji
    3.2. Wskaźnik wyjścia
    3.3. Stopień ukonczenia
    3.4. Kliknij link do historii
  4. Metryki Instagram Reels
    4.1. Zaangażowanie Reels na Instagramie
    4.2. Zasięg Reels na Instagramie
    4.3. Wyświetlenia na szpulach na Instagramie
  5. W jaki sposób Socialinsider może śledzić Twoje wskaźniki na Instagramie?

1. Dlaczego warto śledzić wskaźniki na Instagramie

Musisz śledzić wszystkie wskaźniki Instagrama, aby mierzyć wzrost, próbując zwiększyć rozpoznawalność marki na Instagramie.

Analityka na Instagramie pozwala sprawdzić wskaźniki na Instagramie i uzyskać cenny wgląd w to, jak możesz kontynuować kampanie w mediach społecznościowych.

Te wskaźniki pomogą Ci:

Możesz łatwo śledzić interakcje użytkowników z Twoimi postami na Instagramie, aby zobaczyć, jak się do nich odnoszą. Wysokie zaangażowanie, zwiększona widoczność i dużo reakcji to dobre znaki. Oznacza to, że powinieneś kontynuować to, co robisz.

  • Dowiedz się o swoich odbiorcach

Musisz wiedzieć więcej o swoich odbiorcach na wypadek, gdyby sprawy nie potoczyły się zgodnie z planem. Czego oni szukają? Jakie są ich potrzeby? Jakie są ich potrzeby?

Dane demograficzne można przeglądać za pomocą narzędzia innej firmy do sprawdzania wskaźników na Instagramie.

Możesz to wykorzystać, aby dowiedzieć się, kiedy i gdzie Twoi odbiorcy są najbardziej aktywni.

Możesz określić, jaki rodzaj treści jest najpopularniejszy, patrząc na statystyki Instagrama.

Będziesz mógł skonsolidować swoją strategię, koncentrując się na aspektach, których jesteś pewien.

Będziesz w stanie tworzyć angażujące treści w oparciu o to, co wiesz, że najlepiej działa dla Twojej marki, oraz zwiększyć świadomość marki i sprzedaż.

Możesz dowiedzieć się więcej o swojej branży, obserwując statystyki na Instagramie.

Aby dotrzeć do większej liczby odbiorców, musisz być na bieżąco z najnowszymi trendami.

  • Podejmuj decyzje w oparciu o dane

Twoje dane na Instagramie mogą dostarczyć cennych informacji, które pomogą Ci dostosować strategię w mediach społecznościowych.

Twoje treści będą bardziej skoncentrowane na postach, które okazały się skuteczne i przynoszą wysoki zwrot.

Zobaczysz, że skuteczność Twojej marki poprawi się na Instagramie, a także zauważysz wzrost ROI.

  • Twórz raporty w mediach społecznościowych

Możesz łatwo stworzyć raport w mediach społecznościowych na podstawie dobrze zbadanych statystyk Instagrama dla określonego okresu.

Możesz rejestrować swoje postępy, dodając swoje dane do arkusza Excela.

Możesz zoptymalizować swoją strategię na podstawie danych z raportu w mediach społecznościowych, aby poprawić wydajność i zwiększyć wskaźniki.

2. Najważniejsze wskaźniki na Instagramie, na które powinieneś patrzeć

2.1. Współczynnik zaangażowania obserwujących

Jest to jeden z wielu wskaźników na Instagramie, które każda firma powinna regularnie monitorować.

Wskaźnik zaangażowania na Instagramie jest miarą tego, ilu Twoich obserwujących odpowiada na Twoje wiadomości i podejmuje działania.

Współczynnik zaangażowania jest bardziej przydatny niż surowy wskaźnik zaangażowania, ponieważ koreluje z liczbą obserwujących. Pozwala to znacznie dokładniej ocenić skuteczność, podobnie jak wskaźnik zasięgu.

Jak obliczyć wskaźnik zaangażowania obserwujących

Miej oko na wskaźnik zaangażowania Twoich postów na Instagramie przez obserwujących. Dzięki temu dowiesz się, jakie treści rezonują z Twoimi użytkownikami.

2.2. Współczynnik zaangażowania według zasięgu

Współczynnik zaangażowania według zasięgu to wskaźnik, który jest dostępny tylko dla kont należących do Instagrama. Dlatego menedżerowie mediów społecznościowych zwykle zgłaszają zaangażowanie obserwujących.

Łatwo zrozumieć, dlaczego ta metryka na Instagramie jest zgłaszana, jeśli chodzi o zaangażowanie na Instagramie.

Zdecydowanie zaleca się porównywanie swojej firmy z konkurencją.

Jeśli chcesz dokładniej przyjrzeć się swojej skuteczności, zawsze możesz spojrzeć na swoje zaangażowanie według zasięgu.

Oto prosty sposób na obliczenie tego:

Jak obliczyć współczynnik zaangażowania według zasięgu

2.3. Zasięg

Ta metryka na Instagramie to prosty sposób na określenie, ile osób obejrzało Twoje treści. niepowtarzalne widoki.

Możesz także sprawdzić swój średni współczynnik zasięgu. W ten sposób otrzymasz procent, który jest znacznie łatwiejszy do przeanalizowania w odniesieniu do liczby fanów.

Podziel swój średni współczynnik zasięgu przez liczbę osób, do których spodziewasz się dotrzeć.

Jest to ważny wskaźnik na Instagramie, który będziesz musiał śledzić, zwłaszcza jeśli Twoim głównym celem jest zwiększenie świadomości marki.

Jeśli chcesz, aby Twoje treści stały się wirusowe, musisz stale monitorować swój zasięg i odpowiednio dostosowywać strategię.

Socialinsider może pomóc Ci monitorować wskaźniki zasięgu na Instagramie.

2.4. Wrażenia

Wyświetlenia to metryka Instagrama, która pokazuje, ile wyświetleń otrzymał określony fragment treści. Wyświetlenia obejmują tych, którzy udostępnili Twoje treści. Powtórzone wyświetlenia od jednego użytkownika.

Popularne hashtagi to świetny sposób na zwiększenie zasięgu i wyświetleń. Mogą pomóc Ci być bardziej widocznym, gdy ludzie szukają określonych hashtagów.

2.5. Wzrost obserwującego

Znany również jako wskaźnik próżności, wzrost liczby obserwujących nie powinien być na pierwszym planie podczas opracowywania strategii marketingowej.

Każda firma chce, aby jej odbiorcy byli zainteresowani marką, jej osobowością i produktami. Zawsze powinieneś przedkładać jakość nad ilość.

Duża obserwacja nie jest zbyt cenna, jeśli użytkownicy nie wchodzą w interakcję z postami marki.

Jak obliczyć wzrost obserwujących na Instagramie

Media społecznościowe mogą być doskonałym narzędziem dla firm z mniejszymi odbiorcami.

Możesz użyć natywnej aplikacji, aby uzyskać przydatne informacje, gdy chcesz utworzyć raport w mediach społecznościowych z danymi na Instagramie, które są godne uwagi i pokazują różne wyniki.

Pulpit nawigacyjny Socialinsider wyświetla wskaźnik wzrostu obserwujących na Instagramie.

Możesz także użyć narzędzia takiego jak Socialinsider, aby dokładniej przeanalizować swoje konto.

W obu przypadkach dane są Twoim najlepszym sprzymierzeńcem, jeśli chodzi o ocenę wydajności Twojego konta na Instagramie.

2.6. Najskuteczniejsze posty

Analizując skuteczność posta, może się okazać, że jest to doskonała treść na Twoje konto na Instagramie.

Na przykład, analizując swój najskuteczniejszy post, możesz stwierdzić, że skupienie się na rolkach prawdopodobnie zwiększy Twoje zaangażowanie. Kontynuuj w tym kierunku!

Zrzut ekranu z serwisu Socialinsider z danymi z Instagrama, w tym najskuteczniejszymi postami

Narzędzia analityczne Instagrama, takie jak na przykład Socialinsider, zapewniają bogactwo przydatnych wskaźników Instagrama. Obejmują one Twoje najskuteczniejsze posty na Instagramie w oparciu o zaangażowanie.

2.7. Publikowanie w najlepszym momencie

Musisz najpierw znaleźć odbiorców online, aby do nich dotrzeć.

Zrzut ekranu z serwisu Socialinsider przedstawiający dane na Instagramie, takie jak liczba osób obserwujących profil online

Narzędzia do analizy mediów społecznościowych mogą pomóc Ci określić najlepszy czas na publikowanie postów na Instagramie, aby zmaksymalizować wysiłki w mediach społecznościowych.

Zrzut ekranu Socialinsider z danymi z Instagrama, takimi jak najlepszy czas na publikację w oparciu o zaangażowanie

Socialinsider pozwala przeanalizować strategię na Instagramie i zoptymalizować harmonogram. To wspaniale, prawda?

2.8. Zapisuje

To najnowsza metryka Instagrama, którą marketerzy nazywają „nowym polubieniem”. Te dane mają wpływ na marki.

Naciskając przycisk Zapisz, możesz pokazać, że ludzie doceniają Twoje słowa i uważają je za przydatne. Jest to scenariusz, w którym wszyscy wygrywają.

Dodając zapisy do listy metryk na Instagramie, które musisz śledzić, możesz zorientować się, jakiego rodzaju treścią interesują się Twoi odbiorcy, i odpowiednio dostosować swój plan treści.

Niektóre platformy uwzględniają zapisy w obliczeniach zaangażowania. Ta metryka na Instagramie jest uwzględniana tylko w przypadku kont należących do właściciela.

Ponieważ hashtagi to temat, który ludzie uważają za interesujący podczas dyskusji na Instagramie, czułem, że zasługują na specjalne miejsce na tej liście najważniejszych wskaźników Instagrama.

To świetny sposób mierzenia sukcesu Twojej firmy, prawda?

Ta dyskusja na temat hashtagów może przebiegać w wielu kierunkach, ale na razie skupię się na markowych hashtagach.

Markowy hashtag może być świetnym sposobem na zwiększenie świadomości Twojej marki. Jest to szczególnie ważne, gdy prowadzisz kampanię opartą na treściach tworzonych przez użytkowników.

Możesz monitorować, co ludzie mówią o Twojej firmie, używając markowych hashtagów.

Zobaczysz wyniki każdego posta, który zawiera Twoje hashtagi.

Narzędzia analityczne na Instagramie to jedyny sposób, aby uzyskać wgląd w Instagram na temat wydajności hashtagów.

Zrzut ekranu Socialinsider z danymi z Instagrama, w tym najpopularniejsze hashtagi

Socialinsider może dać ci przegląd wszystkich postów zawierających hashtagi. Możesz także zobaczyć ich zaangażowanie i wyświetlenia, ewolucję postów oraz inne najpopularniejsze hashtagi, które są używane z Twoim hashtagiem.

Czy po przeczytaniu tego nie będziesz zwracać większej uwagi na analizę hashtagów?

2.10. Ruch drogowy

Kampanie komunikacyjne mogą mieć wiele celów, ale głównym celem każdej marki jest konwersja klientów.

Powinieneś zawsze monitorować swój ruch. Dzieje się tak, ponieważ chcesz wiedzieć, które kanały pomogą Ci zdobyć więcej leadów, jak możesz zwiększyć swoje przychody i w które warto zainwestować.

Instagram nie oferuje wielu opcji dodawania linku do Twojej witryny, poza biografią i historiami.

Możesz połączyć swoje konto Google Analytics z Instagramem, wstrzykując fragmenty kodu zwane parametrami UTM i możesz zobaczyć, ile osób trafia na stronę z Instagrama.

2.11. Obroty

Funkcja sklepu na Instagramie zrewolucjonizowała proces sprzedaży w mediach społecznościowych i e-commerce.

Nic dziwnego, że platforma jest jedną z najpopularniejszych sieci społecznościowych.

To, że ktoś trafił na Twój landing page, nie oznacza, że ​​coś kupi.

Podczas tworzenia raportów i analiz w mediach społecznościowych ważne jest uwzględnienie sprzedaży w danych na Instagramie. Pomoże Ci to zrozumieć, jakiego typu treści mają największe szanse na konwersję.

Sprzedaż to świetny wskaźnik na Instagramie, który można śledzić.

Chcesz mieć pewność, że Twoi docelowi klienci zrobią coś więcej niż tylko przejrzą kilka stron i coś kupią. To jest motorem każdego biznesu.

2.12. Odwiedziny na profilu

Wizyty na profilu to kolejny kluczowy wskaźnik Instagrama, który zlicza liczbę wyświetleń.

Jeśli użytkownik znajdzie Twój profil po wyszukaniu ah ashtag, mogą zostać obserwatorami, jeśli treść i estetyka Twojego profilu są atrakcyjne.

Rozpoznawalność marki można zwiększyć, używając treści zgodnych z historią Twojej marki.

Jeśli będziesz konsekwentny i będziesz publikował posty odzwierciedlające Twoją strategię, liczba odwiedzających Twój profil będzie rosła.

3. Metryki relacji na Instagramie

Instagram, który jako pierwszy wprowadził historie na Snapchacie, od tego czasu odnotował rosnącą popularność tej funkcji i teraz dodał ją do swojej platformy.

Historie na Instagramie zaczęły dominować na rynku po tej integracji. Stały się popularnym sposobem interakcji użytkowników z markami.

Jest oczywiste, że biorąc pod uwagę zainteresowanie odbiorców historiami na Instagramie i ich inwestycje w nie, przed rozpoczęciem jakiejkolwiek kampanii w mediach społecznościowych należy przeanalizować kilka spostrzeżeń na temat tej funkcji Instagrama.

Zrzut ekranu z Socialinsider przedstawiający wskaźniki Instagrama, w tym wskaźniki relacji

Oto kilka rzeczy, które należy wziąć pod uwagę podczas analizowania wyników relacji na Instagramie:

3.1. Wskaźnik retencji

Nie jest łatwo utrzymać zainteresowanie obserwujących na tyle, aby czytali wszystkie publikowane przez Ciebie historie. Wymaga świetnych treści dostosowanych do odbiorców.

Możesz uzyskać świetny wgląd w to, jakie treści są najbardziej atrakcyjne dla odbiorców, analizując współczynnik klikalności.

Współczynnik klikalności to wskaźnik na Instagramie, który pokazuje w procentach liczbę osób, które obejrzały Twoją relację od początku do końca.

Oto jak obliczyć wskaźnik utrzymania historii na Instagramie.

3.2. Wskaźnik wyjścia

Jeśli duża liczba osób przestaje oglądać po pierwszym odcinku, jest to znak ostrzegawczy, że Twoja marka może nie dostarczać tego, czego ludzie oczekują.

W tym miejscu pojawia się wskaźnik rezygnacji z Twojej historii. Ta metryka na Instagramie pozwala obliczyć, ile osób zrezygnowało po obejrzeniu Twojej pierwszej historii na Instagramie (w przypadku, gdy jest ich więcej niż jedna).

Gratulacje, jeśli masz szczęście i odsetek jest niski. Robisz dobrą robotę.

W odwrotnej sytuacji najlepiej jest spróbować swoich relacji na Instagramie pod innym kątem. Obecne podejście wyraźnie nie działa.

Oto jak obliczyć współczynnik wyjścia z historii na Instagramie.

Zawsze możesz polegać na danych, aby poprawić swoją obecność w mediach społecznościowych.

Wyniki pojawią się szybko, jeśli wiesz, jak je odpowiednio przeanalizować i dostosować do tego swoje wysiłki.

3.3. Stopień ukonczenia

Te dane na Instagramie należy przeanalizować, aby dowiedzieć się, ilu członków Twojej widowni to lojalni fani i wykazują zainteresowanie tym, co masz do powiedzenia.

Wskaźnik ukończenia historii na Instagramie to wskaźnik, który mierzy odsetek widzów, którzy oglądają całą twoją historię bez klikania lub szybkiego przewijania do końca.

Podziel liczbę wyświetleń przez liczbę wyjść.

3.4. Kliknij link do historii

Historie na Instagramie to zazwyczaj pierwszy rodzaj treści, z którymi wchodzą w interakcję Twoi odbiorcy.

Powinieneś skupić się na opowiadaniu historii, które zachęcą użytkowników do kliknięcia w Twój profil, aby dowiedzieć się więcej o Twoich produktach lub usługach.

Dołącz klikalne linki do swoich relacji na Instagramie, a zwiększysz ruch.

Użytkownicy mogą dowiedzieć się więcej o Twoim produkcie, klikając linki w Twoich relacjach na Instagramie.

Szanse, że użytkownicy dokonają zakupu w Twojej witrynie, zwiększają się po przybyciu.

4. Metryki Instagram Reels

Marketerzy powinni tworzyć treści, które są istotne dla ich marki i atrakcyjne dla odbiorców.

Karuzele i rolki najlepiej nadają się do określonych profili opartych na liczbie obserwujących.

Rolki przyciągają więcej widzów i zwiększają liczbę odwiedzin na profilu, nawet jeśli widz nie wchodzi w interakcję z postami.

Treść Twojego Reelu powinna być wyjątkowa i zawierać przydatne informacje, a także wiele powiązanych sytuacji, aby Twoi odbiorcy czuli się z Tobą związani.

4.1. Zaangażowanie Reels na Instagramie

Metryka zaangażowania Reels zlicza całkowitą liczbę polubień i komentarzy pod Twoim filmem.

Skorzystaj z popularności i nowych funkcji Instagrama, aby poznać nowe strategie dotyczące treści.

Musisz być świadomy najnowszych trendów, aby jak najlepiej wykorzystać Reels.

Możesz zwiększyć zaangażowanie, publikując rolki na tematy, którymi ludzie są już zainteresowani.

Powinieneś także być chętny do eksperymentowania z nowymi pomysłami w zależności od zainteresowania odbiorców.

Podziel liczbę interakcji na bębnach przez liczbę odtworzeń na bębnach i pomnóż to przez 100, aby określić współczynnik zaangażowania.

Łącząc to, co jest popularne na TikTok i zwracając uwagę na to, co jest popularne, możesz tworzyć wirusowe Reels.

Zrzut ekranu z serwisu Socialinsider z danymi na Instagramie, w tym typy postów uszeregowane według zaangażowania

Analizując analitykę Reels, powinieneś skupić się na najważniejszych wskaźnikach, takich jak zaangażowanie, wyświetlenia czy zasięg.

Narzędzia analityczne Instagrama, takie jak Socialinsider, mogą pomóc Ci śledzić zaangażowanie Instagram Reels poprzez weryfikowanie polubień, komentarzy i interakcji.

Zasięg Reels na Instagramie

Kołowrotki na Instagramie to zabawny sposób na budowanie świadomości marki.

Kołowrotki na Instagramie to nowa funkcja, która ma większe szanse na rozprzestrzenienie się, ponieważ użytkownicy wolą treści wizualne od postów z tekstem.

Rolki są bardziej popularne niż karuzele czy posty ze zdjęciami.

Instagram Reels poprawiają również estetykę Twojego profilu, sprawiając, że wygląda zarówno profesjonalnie, jak i kreatywnie.

4.3 Wyświetlenia na szpulach na Instagramie

Całkowita liczba na Twoich rolkach informuje, ilu użytkowników Instagrama obejrzało film. Dzieje się tak niezależnie od tego, czy są Twoimi obserwatorami, czy po prostu widzieli Twój post w swoim kanale.

Czas oglądania Twojego filmu jest ważnym wskaźnikiem mierzącym czas, jaki użytkownicy spędzają na oglądaniu Twoich treści. Musisz zbudować napięcie w swoim Reelu, aby użytkownicy oglądali do końca.

Istnieje kilka sposobów, aby Twoje szpule na Instagramie stały się wirusowe. Używanie hashtagów odpowiednich dla Twojej marki może mieć ogromne znaczenie.

Wyszukiwanie hashtagów pomoże Twoim Reels dotrzeć do szerszej publiczności. Hashtagi pozwalają na dotarcie do określonej grupy użytkowników, którzy będą zainteresowani treścią.

Musisz wiedzieć, kiedy najlepiej opublikować Reel, aby mieć pewność, że dotrze on do użytkowników na czas.

Te wskaźniki Instagram Reels można znaleźć na ekranie Przegląd statystyk. Wszystkie potrzebne informacje znajdziesz w jednym miejscu.

5. W jaki sposób Socialinsider może śledzić Twoje wskaźniki na Instagramie?

Po obliczeniu wskaźników przejrzystości, które chcesz sprawdzić, nadszedł czas, aby sprawdzić, czy aplikacja innej firmy może pomóc Ci je zmaksymalizować.

Socialinsider pozwala sprawdzić różne wskaźniki dla różnych typów treści. Pamiętaj, aby dodać swoje konto na Instagramie w swoim projekcie.

Możesz wpisać nazwę marki lub wstawić adres URL, aby dodać profil.

Zrzut ekranu z socialinsider pokazujący, jak dodać profil w mediach społecznościowych

Kliknij „Przejdź do profilu”, a zobaczysz wszystkie informacje, które możesz uzyskać.

Zrzut ekranu z Socialinsider przedstawiający kluczowe wskaźniki dotyczące instagrama socialinsidera

W międzyczasie, Sekcja przegląduJuż na samym początku widać kilka Kluczowe wskaźniki. Możesz wybrać konkretny przedział czasowy w prawym górnym rogu ekranu, aby zobaczyć wyniki dla tego okresu.

Ta sekcja pulpitu nawigacyjnego wyświetla wartości dla Wzrost obserwujących, zaangażowanie organiczne, liczba postów i liczba obserwujących Oto kilka dodatkowych wskaźników.

Podczas przewijania pulpitu nawigacyjnego możesz szczegółowo zobaczyć wszystkie te dane.

Zrzut ekranu Socialinsider pokazujący wskaźniki Instagrama

Najpierw zobaczysz Statystyki postów na InstagramieOd ewolucji postów po czasy publikowania, średnie dzienne posty, posty promowane i posty organiczne.

Zrzut ekranu z Socialinsider pokazujący wskaźniki na Instagramie, takie jak polubienia i obserwacje.

Kolejny zestaw wskaźników określa poziom zaangażowania użytkowników w treść. Należą do nich polubienia, komentarze i udostępnienia. Możesz także zobaczyć całkowitą liczbę interakcji.

Zrzut ekranu z Socialinsider przedstawiający wskaźniki Instagrama, takie jak komentarze i udostępnienia
Zrzut ekranu z socialinsider pokazujący statystyki Instagrama, w tym całkowitą liczbę interakcji

Możesz także zobaczyć kilka Metryki dotyczące hashtagów. Możesz przeglądać najlepsze hashtagi i najlepsze hashtagi na podstawie średniego zaangażowania.

Zrzut ekranu z socialinsider przedstawiający wskaźniki Instagrama, w tym najpopularniejsze hashtagi, zasięg, wyświetlenia i współczynnik zaangażowania.

Możesz także zobaczyć Pulpit nawigacyjny. Kołowrotki – MetrykiŁączna liczba wyświetleń.

Zrzut ekranu z serwisu Socialinsider z danymi z Instagrama, takimi jak wyświetlenia na rolkach i ewolucja

Możesz teraz sprawdzić swoje 3 najlepsze posty Możesz zobaczyć indywidualne metryki dla każdego.

Zrzut ekranu z Socialinsider przedstawiający 3 najlepsze posty na Instagramie.

Możesz także sprawdzić metryki swoich 3 najlepszych historii, a także inne ważne metryki.

Zrzut ekranu Socialinsider z danymi z Instagrama, takimi jak 3 najlepsze historie

Klucz do zrozumienia otaczającego Cię świata Instagram Stories: metryki dla Instagram Stories Uwzględnij wyświetlenia relacji i zasięg według typu.

Zrzut ekranu z danymi na Instagramie, takimi jak wyświetlenia, zasięg i posty według typu

Następna sekcja pulpitu nawigacyjnego dotyczy Twoich obserwujących. Możesz przeglądać wskaźniki, takie jak wzrost liczby obserwujących z miesiąca na miesiąc.

Następnie pojawia się najważniejsza metryka. Zajmuje dużo miejsca i jest wypełniony danymi o najlepszym czasie na publikację w oparciu o zaangażowanie, dzień z największym zaangażowaniem i godzinę z największym zaangażowaniem.

Zrzut ekranu Socialinsider pokazujący wzrost liczby obserwujących i najlepszy czas na publikowanie w oparciu o zaangażowanie

Możesz też zobaczyć ewolucja zaangażowania Nawet podział na zaangażowanie postów organicznych i płatnych.

Zrzut ekranu Socialinsider z danymi z Instagrama, takimi jak ewolucja zaangażowania i wyświetlenia wideo

Następnie możesz sortować posty według zaangażowania i średniego zaangażowania.

Zrzut ekranu Socialinsider z danymi z Instagrama, w tym typy postów uszeregowane według zaangażowania i średniego zaangażowania

Możesz też sprawdzić Najlepszy czas na publikację na podstawie wyświetleńMożesz także sprawdzić nietypowe dane, takie jak liczba klikniętych linków e-mail profilowych.

Prawdopodobnie nie wierzysz, że możesz zmierzyć, ile osób kliknie link na Twojej stronie na Instagramie, aby wysłać Ci wiadomość e-mail.

Zrzut ekranu Socialinsider z danymi z Instagrama, w tym wyświetleniami i kliknięciami linków do profilu.

Następna sekcja wskaźników Instagrama Socialinsider jest następująca: Wzmianki.

Tutaj możesz zobaczyć ewolucję wzmianek, ich liczbę i 3 najlepsze wzmianki wraz z ich najważniejszymi wskaźnikami.

Zrzut ekranu z serwisu Socialinsider z danymi z Instagrama pokazującymi interakcje z profilami i wzmianki.
Zrzut ekranu z Socialinsider przedstawiający 3 najlepsze wzmianki na Instagramie

Demografia W tej sekcji dowiesz się wszystkiego, czego potrzebujesz o swoich obserwujących.

Możesz zobaczyć informacje, takie jak kraj, miasto i liczba obserwujących w każdej lokalizacji.

Zrzut ekranu Socialinsider z danymi z Instagrama, w tym danymi demograficznymi

Możesz również zobaczyć dostępność swoich obserwujących podczas przewijania w dół.

Zrzut ekranu z serwisu Socialinsider przedstawiający wskaźniki na Instagramie z obserwującymi w czasie rzeczywistym, profilami osób obserwujących online i wskaźnikami na Instagramie.

Możesz przejść do następnej strony, klikając Posty. Ta strona pokazuje wszystkie Twoje posty na Instagramie z wybranego okresu.

Będzie można również zobaczyć pojedyncze Metryki post-by-post dla każdego posta Ten artykuł został opublikowany w wybranym okresie.

Zrzut ekranu Socialinsider z danymi Instagram pokazującymi posty z Instagrama Socialinsider

Trzecia strona dashboardu to Stories. Możesz znaleźć wiele ważnych informacji na tej stronie. Instagram Stories: metryki dla Instagram Stories.

Zrzut ekranu Socialinsider ze wskaźnikami Instagrama dla Stories, takich jak Stories by Day

Metryki Socialinsider na Instagramie dla historii wahają się od wyświetlenia, odpowiedzi, średni szczytowy zasięg I dużo więcej.

Zrzut ekranu z Socialinsider z danymi z Instagrama pokazującymi ewolucję wyświetleń i odpowiedzi

Możesz także zobaczyć szczytowy zasięg i wskaźnik retencji w ciągu dnia, a także czas publikowania swoich historii.

Zrzut ekranu z serwisu Socialinsider z danymi z Instagrama pokazującymi średni wskaźnik retencji, szczytowy zasięg i czas publikowania relacji w ciągu dnia

Otrzymasz również przydatne informacje, takie jak najlepszy czas na publikowanie w oparciu o zasięg, gdzie możesz zobaczyć, co jest najlepsze dla Twojej marki pod względem publikowania historii.

Zrzut ekranu z serwisu Socialinsider z danymi na Instagramie pokazującymi najlepszy czas na publikację w oparciu o zasięg i najlepsze hashtagi

Możesz także przeglądać statystyki według typów historii, takich jak obraz i wideo. Na koniec możesz zobaczyć całą swoją kolekcję artykułów, które zostały opublikowane w określonym przedziale czasu. Kluczowe wskaźniki dla każdej historii.

Zrzut ekranu z serwisu Socialinsider ze statystykami na Instagramie, które wyświetlają statystyki według typu historii

Niedawno dodaliśmy funkcję, która może pomóc wzbogacić raportowanie w mediach społecznościowych. Jest Sekcja, w której możesz zobaczyć wszystkie swoje posty, które zostały wzmocnione. Reklamy.

Zrzut ekranu z Socialinsider z danymi z Instagrama w sekcji płatnej

Możesz śledzić zwrot z inwestycji, analizując następujące wskaźniki KPI. Wydatki na reklamę, wyświetlenia i zasięg, CTR CPM CPP zaangażowanie.

Przegląd profilu umożliwia przeglądanie podzielonych danych (dostępność, wyświetlenia i zaangażowanie) w przypadku wyników płatnych i organicznych.

Aby uzyskać dostęp do płatnych statystyk danych, wystarczy połączyć konto na Instagramie lub Facebooku, którym zarządzasz lub którego jesteś właścicielem, z kontem reklamowym, którego użyłeś do tworzenia reklam.

Porównaj to następna strona po sprawdzeniu płatnej sekcji. Możesz dodać konkurenta i Porównaj swoje kluczowe dane obok siebie.

Zrzut ekranu z serwisu Socialinsider przedstawiający szybkie statystyki w sekcji porównawczej metryk na Instagramie

Możesz znaleźć wszystkie kampanie, klikając Kampanie. Prowadzenie kampanii Sprawdź skuteczność każdej posiadanej marki i porównaj ją z własną.

Zrzut ekranu z serwisu Socialinsider z danymi z Instagrama pokazującymi sekcje kampanii

Końcowe przemyślenia

Błogosławieństwem jest wykorzystywanie wskaźników Instagrama do tworzenia lub dostosowywania strategii marketingowych. Możesz stworzyć lepszy plan.

Z analityki dowiesz się, jakie zmiany musisz wprowadzić, aby zwiększyć rozpoznawalność Twojej marki i przyciągnąć więcej klientów.

Mamy nadzieję, że ta lista wskaźników Instagrama pomoże Ci zrozumieć, na czym należy się skupić podczas tworzenia raportu dotyczącego mediów społecznościowych.

#!trpst#trp-gettext data-trpgettextoriginal=#!trpen#Ähnliche Beiträge#!trpst#/trp-gettext#!trpen#