"Dlaczego niektóre z moich Instagram Reels osiągają dobre wyniki, a inne zawodzą?" 1038 manu 11.09 kate blohm 77

"Why do some of my Instagram Reels achieve good results and others fail?"

Słyszeliśmy to już wiele razy.

Rozumiem to. To frustrujące myśleć, że zorientowałeś się, jak działa Instagram Reels, ale potem próbujesz ponownie i dostajesz zero zaangażowania. To się zdarza każdemu.

Ale powiem ci coś, czego mogłeś nie wiedzieć:

Jest to problem nierealistycznych oczekiwań i nie jest to problem „nie masz racji”. To nie jest twoja wina. To nie twoja wina.

Pokażę Ci kilka zmian w sposobie myślenia, które pomogą Ci zobaczyć Twoje zaangażowanie na Instagramie.

Mam nadzieję, że pomogą i proszę Cię, abyś wziął je sobie do serca:

1) O pokazywaniu się konsekwentnie

W naszej członkowskiej grupie na Facebooku, ktoś był zestresowany swoimi wynikami z Reels. Byli zdezorientowani, ponieważ wierzyli, że zrobili wszystko, ale niektóre Reels zawiodły.

Mówili, że to utrudniało konsekwentne pokazywanie się w ten sposób.

Więc musiałem im przypomnieć, tak jak przypomnę tobie:

Ty pokazując się konsekwentnie nie ma NIC wspólnego z tym, ile zaangażowania dostajesz.

Pokaż się konsekwentnie dla swojej marki, niezależnie od tego, czy przed Tobą stoi 1 osoba zadająca Ci pytanie o Twój biznes, 7 osób obserwujących jedno z Twoich żyć w czasie rzeczywistym, 200 osób patrzących na post w Twoim feedzie, czy 100 000 osób oglądających Reel, który poszedł wirusowo. Bądź konsekwentny w swoich mailach. Twojej stronie internetowej i projekcie marki.

Zaangażowanie nie jest warunkiem. Zrób wszystko, żeby się pokazać.

2) O tym, że niektóre Reel’e radzą sobie dobrze, a niektóre mają bardzo niskie zaangażowanie

Spodziewaj się, że Reel’e będą miały niespójny zasięg i zaangażowanie.

Spodziewaj się, że twoje posty będą się wahać. Jest to spowodowane zmianą krajobrazu, która doprowadziła do większego zakresu low-to-high na Instagramie.

Mój robi i każdy inny też — i pamiętaj, że niektórzy ludzie archiwizują treści, które nie osiągają dobrych wyników. Więc jeśli widzisz stronę z treścią o wysokim zaangażowaniu, to może być dlatego, że to zrobili! Nie powinniśmy porównywać. Nie znamy wszystkich szczegółów.

Tak to właśnie działa. Każdy oczekuje, że znajdzie „magiczną formułę”, która zagwarantuje najlepsze zaangażowanie. Wszyscy bardzo się denerwują, gdy nam się to nie udaje. Nie chcę, żebyś codziennie się denerwował, zwłaszcza, że tak to działa. Miej to na uwadze i spodziewaj się tego.

3) Bardziej konkurencyjna platforma oznacza mniejsze zaangażowanie dla wszystkich

Zaangażowanie będzie spadać wraz z upływem czasu z trzech głównych powodów:

  1. Każdego dnia na Instagramie powstaje więcej kont

  2. Więcej treści trafia na wszystkie konta, a one konkurują z Twoimi treściami w scrollu. Dla przykładu, przez pewien czas nie byłam konsekwentna z Reelami (winić malucha, który nie znosił spać!). Dziś zamieszczam 5-7 reeli na seme. W zeszłym roku opublikowałem 1. Wyobraź sobie, że więcej osób to robi i jak to wpływa na zasięg Reels każdego z nas. Jak platforma rośnie, lub funkcje stają się bardziej zaawansowane, to po prostu tak to działa. Spodziewaj się, że.

  3. Ludzie mają tendencję do śledzenia większej ilości osób niż kiedyś. Nie jest niczym niezwykłym widzieć ludzi śledzących ponad 1000 kont! To sprawi, że scroll osoby będzie bardzo długi. Jeśli nie spędzają całego dnia na Instagramie, przegapią wiele treści.

Ale jest twist: nie jest tak naprawdę złą wiadomością!

Z większą ilością kont i większą ilością postów na Instagramie dzisiaj jest WAY więcej możliwości sprzedaży i zdobycia klientów poprzez Instagram niż kiedykolwiek wcześniej.

Nawet dla influencera, że dostać mniej lubi niż powiedzmy 4 lata temu, ilość pieniędzy mogą zrobić jest dosłownie więcej niż 10x. Wszyscy influencerzy, z którymi kontaktowano się 4 lata temu w sprawie „collabów” i otrzymywania produktów za posty, nie zarabiają tysięcy za jeden post czy rolkę.

Insta nigdy nie była bardziej popularna dla twórców i firm, nawet jeśli stresujesz się followersami czy zaangażowaniem.

Ale musisz odpuścić sobie vanity metryki. Zwłaszcza jeśli jesteś mentorem i ekspertem Instagrama lub social media.

PS: ten post, który zrobiłem wczoraj, dostał 78 polubień.

Similar Posts