Why Instagram Reels are important for businesses
Zdobądź więcej zaangażowania
Zauważyłeś coś innego w Instagramie?
TikTok explosion, with more than miliardem aktywnych miesięcznych użytkowników, zmusiła Instagram do konkurowania poprzez stworzenie własnej wersji chwytliwego, krótkiego formatu wideo. Instagram faworyzuje teraz Reels, a marki nie mogą polegać wyłącznie na statycznych obrazach, aby zaangażować swoich odbiorców.
Wielu twórców treści, influencerów i marek odkryło, że zdobywają więcej wyświetleń i wyższe wskaźniki zaangażowania, gdy zamieszczają Reels. Jako przykład, jeden twórca Instragrama odkrył wzrost liczby followersów o 2,800+, gdy zamieszczał Reel codziennie przez miesiąc. Firma zajmująca się cyfrowymi platformami marketingowymi, Later również doświadczyła wzrostu wskaźnika zaangażowania o 500%+ od momentu włączenia Reels to your strategy on Instagram.
Krótkie, angażujące filmy są obecnie centralnym punktem social media. Są tym, na co konsumenci reagują najbardziej i mogą być potężnym narzędziem do zdobycia większego zaangażowania.
Zwiększ swój zasięg
Marki, które zamieszczają Reels zwiększają swoje szanse na bycie widzianym na explore page. Kołowrotki są możliwe tylko ze względu na znaczenie strony explore. To tutaj Instagram rekomenduje treści.
Ponieważ Instagram's algorithm faworyzuje teraz Reels, marka ma większe szanse wylądować na stronie eksploracji, gdy włączy zdrową dawkę Reels do swojego content mixu. Data from Meta pokazują, że około 200 milionów użytkowników zagląda codziennie na stronę explore.
Treści rekomendowane (aka treści, które pojawiają się na stronie explore) mogą wprowadzić użytkowników na nowe konta, gdzie mają potencjał, aby stać się zainteresowanymi przeglądaczami, a następnie lojalnymi klientami. Nieruchomość na stronie eksploracji jest zatem niezbędna dla marek, aby dotrzeć do większej liczby użytkowników i zwiększyć świadomość marki – pomaga zainicjować podróż użytkownika przez cyfrowy lejek sprzedaży.