Największe współczesne wyzwania marketingowe i sposoby radzenia sobie z nimi Najwieksze wspolczesne wyzwania marketingowe i sposoby radzenia sobie z nimi

Największe współczesne wyzwania marketingowe i sposoby radzenia sobie z nimi

Wiele nowoczesnych zespołów marketingowych znajduje się pod ciągłą presją szybkiego tworzenia wysokiej jakości treści. Ważne jest, aby te treści nie tylko rezonowały z odbiorcami, ale także były zgodne z ogólną strategią marketingową Twojej firmy. Dlatego tak ważne jest, aby zespoły marketingowe znalazły równowagę między jakością a ilością, jeśli chodzi o produkcję treści. Rzućmy okiem na niektóre z największych współczesnych wyzwań marketingowych, przed którymi stoją dziś marketerzy, oraz narzędzia, których możesz użyć, aby im sprostać.

Największe współczesne wyzwania marketingowe i sposoby radzenia sobie z nimi Modern marketing teams

Współczesne wyzwania marketingowe stojące przed zespołami marketingowymi

1. Zatrudnianie odpowiedniego talentu

Poziom doświadczenia i wiedzy członków zespołu marketingowego jest często ważnym czynnikiem w tworzeniu skutecznych strategii marketingowych. Ponieważ utalentowani marketerzy są często bardzo poszukiwani, jednym z największych wyzwań marketingowych jest rekrutacja i utrzymanie zespołu doświadczonych marketerów.

Ponieważ marketing przychodzący staje się coraz bardziej popularny wśród firm, zapotrzebowanie na najlepszych talentów marketingowych stale rośnie. Pracodawcy coraz częściej poszukują marketerów posiadających zarówno miękkie umiejętności kreatywne, jak i twarde umiejętności techniczne. Jednak podaż wykwalifikowanych kandydatów nie nadąża za tym popytem, ​​przez co poszukiwanie idealnej osoby na to stanowisko jest długim i trudnym procesem.

Jak sobie z tym poradzić:

Jak w przypadku każdego produktu, marketing firmy jako pracodawcy wymaga czasu i wysiłku, aby odnieść sukces. Oznacza to poświęcenie zasobów na tworzenie i utrzymywanie pozytywnego wizerunku, który przyciąga potencjalnych pracowników.

Możesz przedstawić swoich obecnych pracowników na kanałach społecznościowych lub kreatywnych punktach sprzedaży, które pozwalają im pokazać swoją pracę. Może to pomóc pokazać potencjalnym kandydatom, że Twoja firma jest doskonałym miejscem do pracy. Możesz również rozważyć zaoferowanie wyższych wynagrodzeń, większej elastyczności i pełnych świadczeń, aby poprawić wizerunek swojej firmy jako pracodawcy.

2. Generowanie leadów lub docieranie do nowych odbiorców

Lead to ktoś, kto jest zainteresowany tym, co sprzedajesz. Twoim celem jako marketera jest znalezienie tych potencjalnych klientów i przekształcenie ich w płacących klientów. Może to być trudne, zwłaszcza w branżach, w których panuje duża konkurencja. Zwiększanie ruchu i generowanie leadów jest zawsze priorytetem dla marketerów. Nawet jeśli zespół radzi sobie dobrze w tych obszarach, zawsze znajdzie się miejsce na ulepszenia. To sprawia, że ​​jest to jedno z niekończących się wyzwań marketingowych, przed którymi stoi dzisiaj.

W miarę jak marketing treści staje się coraz bardziej popularny, marketerzy z trudem nadążają za popytem. Przy tak wielu dostępnych platformach i opcjach promocji może być trudno zdecydować, na czym skoncentrować swoje wysiłki. Konkurencja prawdopodobnie wzrośnie dopiero w nadchodzącym roku, co sprawi, że strategiczna strategia w działaniach związanych z marketingiem treści będzie jeszcze ważniejsza.

Jak sobie z tym poradzić:

Aby odnieść sukces w nowoczesnym marketingu, konieczne jest dogłębne zrozumienie wyzwań, przed którymi stoją Twoi kupujący. Twoje komunikaty marketingowe powinny być dostosowane do tego, jak kupujący opisują problem. Nie ma znaczenia, jak opisujesz swój produkt, jeśli nie jesteś w stanie połączyć się z potrzebami odbiorców.

Jeśli chcesz mieć pewność, że Twoje treści rezonują z odbiorcami, powinieneś często korzystać z analiz. Korzystaj ze skutecznych narzędzi do śledzenia rodzajów treści, które najlepiej sprawdzają się wśród odbiorców, dzięki czemu możesz generować więcej potencjalnych klientów.

3. Mierzenie ROI z działań marketingowych

ROI mierzy, ile przychodów firma uzyskuje w zamian za każdego dolara wydanego na reklamę. Zespoły marketingowe mogą korzystać z tego wskaźnika, aby pokazać, jak skuteczne są ich kampanie. Jednak mierzenie zwrotu z inwestycji było przez lata jednym z największych wyzwań marketingowych dla marketerów.

Śledzenie zwrotu z inwestycji w działania marketingowe może być trudne, zwłaszcza jeśli nie ma dwukierunkowej komunikacji między działami marketingu i sprzedaży. Jednak ROI to kluczowa statystyka, która pokazuje sukces lub postępy Twoich kampanii, dlatego ważne jest, aby znaleźć sposób na jego skuteczne śledzenie.

Jak sobie z tym poradzić:

W miarę jak marketing staje się coraz bardziej wyrafinowany, narzędzia takie jak prezentacje z wbudowaną analizą prezentacji stają się coraz bardziej powszechne. Tego rodzaju podejście oparte na danych umożliwia marketerom uzyskiwanie w czasie rzeczywistym wglądu w to, w jaki sposób interesariusze angażują się w swoje prezentacje. Dzięki tym informacjom marketerzy mogą dostosowywać swoje kampanie i strategie, aby lepiej odpowiadały potrzebom i zainteresowaniom docelowych odbiorców.

Wypróbuj Uproszczony: stworzony dla zespołów!

Chwila Uproszczony nie zajmuje się bezpośrednio wyzwaniami marketingowymi, które wymieniliśmy powyżej – jest rozwiązaniem samym w sobie. Zbudowany dla zespołów do współpracy nad projektami w czasie rzeczywistym, Simplified to wszechstronne narzędzie marketingowe, które pomaga w różnych rzeczach.

Kalendarz mediów społecznościowych

Największe współczesne wyzwania marketingowe i sposoby radzenia sobie z nimi Manage multiple social accounts with social media tool

Zaplanuj wiele postów jednocześnie na wielu platformach bez żadnych problemów. Możesz także udostępnić swój post komukolwiek w celu zatwierdzenia lub edycji przed zaplanowaniem go, klikając przycisk „Zapisz pakiet”.

Projektant sztucznej inteligencji

Największe współczesne wyzwania marketingowe i sposoby radzenia sobie z nimi Screenshot 2022 05 24 at 5.11.42 pm 1

Projektowanie postów w mediach społecznościowych jest łatwe dzięki uproszczeniu. Nasza aplikacja do projektowania graficznego jest przyjazna dla początkujących i zawiera setki szablonów premium, które możesz edytować. Ponadto możesz zapraszać członków zespołu do edytowania, zarządzania, oznaczania i komentowania projektów. Pozostawianie opinii, uzyskiwanie zatwierdzeń, finalizowanie projektów i współpraca w czasie rzeczywistym to pestka. Możesz także tworzyć osobne foldery dla klientów i projektów, aby utrzymać porządek w pracy i zespole.

Copywriter SI

Największe współczesne wyzwania marketingowe i sposoby radzenia sobie z nimi Screenshot 2022 05 24 at 5.10.24 pm 1

A zanim klikniesz poniższy przycisk, aby samemu wypróbować tę usługę, powiemy Ci – jest darmowa na zawsze!

Rozpocznij za darmo

Similar Posts