Poznaj Hoppera, startup, którego misją jest zmiana życia supergwiazd Instagrama Poznaj hoppera startup ktorego misja jest zmiana zycia supergwiazd instagrama

Meet Hopper, a startup whose mission is to change the lives of Instagram superstars

Instagram szybko staje się najważniejszą platformą mediów społecznościowych w dzisiejszych czasach. Snapchat, Facebook i Twitter mogą zdominować nagłówki, ale Instagram wyprzedza resztę, skupiając się na obrazach. Zyskał również zainteresowanie marketerów, głównie dzięki skupieniu się na błyskotliwych fotografiach i efektownych obrazach. Według raportu o Inteligentne spostrzeżeniaInstagram ma szacunkowo 600 milionów aktywnych użytkowników na całym świecie – dla jasności, to dwa razy więcej niż konkurencyjna platforma fotograficzna Snapchat i prawie dwa razy więcej niż Twitter.

Pomimo tak ogromnej potencjalnej publiczności Instagram nie jest idealny – zwłaszcza jeśli jesteś marketerem lub influencerem na platformie. Hopper, start-up z Birmingham i Londynu, ma misję, aby to naprawić.

Hopper to pierwszy na świecie w pełni zautomatyzowany harmonogram na Instagramie. Jeśli zarządzasz jednym lub kilkoma kontami na Instagramie, docenisz, jakie to odkrywcze. Hopper twierdzi, że jego zdolność do planowania postów z wyprzedzeniem może zaoszczędzić użytkownikom 30 godzin każdego miesiąca. Zobowiązuje się nawet do „przywrócenia profesjonalistom mediów społecznościowych ich wieczorów i weekendów”.

Przywracanie gry na Insta na szczyt

Poznaj Hoppera, startup, którego misją jest zmiana życia supergwiazd Instagrama Hopper mike bandar

Mike Bandar, współzałożyciel firmy Hopper

Mike Bandar, który był współzałożycielem startupu w 2015 roku, wyjaśnia, że ​​on i jego partner biznesowy James Vardy chcieli stworzyć platformę, która pomoże markom i influencerom efektywnie zarządzać ich kontami w mediach społecznościowych.

„W 2015 roku Hopper został wyodrębniony jako niezależna firma z własną misją – pomaganie ludziom, firmom i markom w marketingu i lepszym angażowaniu odbiorców” – mówi Bandar. „Planowanie w mediach społecznościowych jest szeroko stosowane na innych platformach. Jednak nie było oferty planowania na Instagramie.

Istnieją już narzędzia do zarządzania mediami społecznościowymi, takie jak Hootsuite i Buffer, ale Bandar stwierdził, że brakuje im wyrafinowanego harmonogramu dla jednej z najszybciej rozwijających się platform mediów społecznościowych.

„Konsekwentnie słyszeliśmy, że brak harmonogramu na Instagramie był głównym problemem”

„Konsekwentnie słyszeliśmy, że brak planowania na Instagramie był głównym problemem dla użytkowników i wiedzieliśmy zarówno z pierwszej ręki, jak i z rozmów z wieloma markami na Instagramie, że brak planowania na Instagramie był ogromną stratą czasu. Inni wymieniali to jako jeden z głównych powodów, dla których niechętnie unikali platformy pomimo jej rosnącej popularności”.

Usługi planowania w mediach społecznościowych są wszędzie, a wiele z nich w rzeczywistości zawiera podstawowe usługi planowania na Instagramie. Jednak Bandar uważa, że ​​Hopper jest pierwszą w pełni zautomatyzowaną usługą, która działa zgodnie z warunkami publikowania na Instagramie.

„Chociaż inne duże narzędzia do planowania zapewniają teraz planowanie na Instagramie, pozostaje to„ usługą przypominania ”, w której użytkownicy otrzymują powiadomienie na swój telefon, aby mogli opublikować ręcznie”, mówi mi, kiedy pytam go o punkt sprzedaży Hoppera.

„Obecna ekskluzywna koncentracja Hoppera na Instagramie umożliwiła nam opracowanie narzędzia, które zapewnia głęboką i konkretną wartość dla marketerów na Instagramie. Dzięki temu marki mogą w pełni korzystać z Instagrama, zamiast używać go jako dodatkowej usługi, w której marketerzy są zachęcani do dzielenia się podobną komunikacją na różnych platformach, mimo że jest ona wykorzystywana na różne sposoby”.

Zautomatyzowany stażysta mediów społecznościowych

Hopper skupił się głównie na markach, agencjach i osobach, które chcą poprawić swoją obecność w mediach społecznościowych. Z tego powodu oferuje znacznie więcej niż tylko automatyczne planowanie. Zaawansowane narzędzia do edycji i możliwości szkicowania postów są dobrodziejstwem dla użytkowników, umożliwiając łatwe utrzymanie bardziej spójnej obecności na Instagramie.

„Użytkownicy Hoppera mogą korzystać z naszych prostych, ale potężnych aplikacji internetowych i mobilnych, aby z wyprzedzeniem tworzyć i planować swoje treści. Mogą zarządzać wieloma kontami za pomocą jednego loginu Hoppera, przesyłać obrazy i filmy pojedynczo lub zbiorczo, planować napisy i pierwsze komentarze lub zapisywać jako wersje robocze, aby ukończyć je później” — mówi Bandar.

Użytkownicy Hoppera mogą również przeglądać swój harmonogram kanałów na Instagramie na różne sposoby, aby pomóc zaplanować najlepsze podejście do maksymalnego wpływu. Jeśli zwykły widok kalendarza nie wystarcza, dostępny jest również widok siatki i widok kolejki, które pomogą Ci lepiej wizualizować rzeczy. Gdy będziesz gotowy do pracy, Hopper przejmuje kontrolę i automatycznie publikuje posty na Twojej stronie.

„Zautomatyzowany system Hoppera uzyskuje dostęp do Instagrama w Twoim imieniu za pośrednictwem zabezpieczonych serwerów, tak jak zrobiłby to stażysta mediów społecznościowych. W rezultacie Hopper pozostaje w pełni zgodny z warunkami korzystania z usługi Instagram i nie korzysta z ich prywatnego interfejsu API do publikowania”.

Maksymalizacja polubień na Instagramie

„Zaoszczędziliśmy już użytkownikom ponad 35 000 godzin w ciągu roku”

Głównym celem Hoppera jest pomaganie użytkownikom w oszczędzaniu czasu, umożliwiając im publikowanie treści o wyższej jakości na Instagramie. „Zaoszczędziliśmy już użytkownikom ponad 35 000 godzin w ciągu roku. W oparciu o typowe użycie, ekstrapolowane przy użyciu danych wewnętrznych, platforma może zaoszczędzić agencji 30 godzin czasu publikowania każdego miesiąca. Ten czas można spędzić lepiej angażując użytkowników na platformie.

„Oprócz oszczędności czasu, Hopper umożliwia markom bardziej całościowe spojrzenie na ich Instagram, zapewniając spójność i zaangażowanie treści i kanałów. Dzielimy się również spostrzeżeniami i najlepszymi praktykami za pośrednictwem naszego bloga i cotygodniowego biuletynu „Trendy”.

Hopper może wciąż być stosunkowo młody, jeśli chodzi o planowanie standardów narzędzi, ale z pewnością odcisnął swoje piętno na branży. Jest już używany przez tysiące ludzi w ponad 55 krajach.

„Hopper jest obecnie używany przez niektóre z największych światowych marek i agencji”, wyjaśnia z dumą Bandar. „Jako firma typu bootstrapped jesteśmy dumni z osiągnięcia rentowności. Jednak reinwestujemy wszystkie zyski w rozwój”.

„Uważamy, że udało nam się wyodrębnić kilka specjalizacji i kluczowych obszarów, które są dla nas ważne jako firmy, a mianowicie pomoc w poprawie komunikacji wizualnej przy jednoczesnym zapewnieniu produktu o fantastycznej wartości i doskonałej obsłudze klienta”.

Plan #contentowy Hoppera na przyszłość

Bandar i jego zespół nieustannie myślą o tym, co będzie dalej w podróży Hoppera. Podczas gdy Instagram zawsze będzie w centrum zainteresowania, firma chce pomóc markom w ogólnej poprawie ich komunikacji wizualnej.

„Jako zespół uwielbiamy komunikację, zwłaszcza komunikację społeczną i wizualną” — mówi Bandar. „Planowanie na Instagramie pozostanie w najbliższej przyszłości podstawą, ale Hopper coraz bardziej koncentruje się na pomaganiu markom w doskonaleniu komunikacji wizualnej – czy to poprzez best practices dotyczące treści, pomoc twórczą, narzędzia do edycji czy pomoce aktywacyjne, takie jak planowanie, jesteśmy oddani kontynuuj współpracę z naszymi stale rosnącymi użytkownikami, aby poprawić komunikację wizualną i wartość, jaką wnosi”.

Similar Posts