What are Reels on Instagram? How Reels Work on IG.
Instagram Reels to zupełnie nowa funkcja Instagrama, dzięki której użytkownicy mogą tworzyć 15-sekundowe klipy wideo z podkładem muzycznym i udostępniać je w swoich Stories, Explore Feed oraz w nowej zakładce Reels na profilu użytkownika.
Podobne do TikTok, Reels to najnowsza funkcja wideo na Instagramie, która jest już dostępna w Stanach Zjednoczonych i 50 innych krajach.
Instagram Reels ma teraz swoją własną wersję: Reels Explore Feed. Na Instagram Explore Page znajduje się kanał Reels. Zamiast widzieć Reels tylko od kont, które śledzisz, zobaczysz Reels od popularnych i modnych kont na Instagramie.
Chociaż algorytm Reels nie jest jeszcze ustalony w kamieniu, czuje się bardzo podobny do strony TikTok for You. Prawdopodobnie wpływ na to będzie miało to, z kim i z jaką treścią wchodzisz w interakcję oraz gdzie się znajdujesz.
Podczas przewijania możesz zauważyć, że niektóre Reels mają etykietę „Featured” nad napisem.
Według Instagrama „Jeśli Twój reels zostanie wyróżniony w Explore, otrzymasz powiadomienie. Featured reels to publiczne rolki, które Instagram wybiera, aby zainspirować i zabawić Cię.”
.
Jak tworzyć Reels
Wybierz opcję reels w dolnej części aparatu na Instagramie. Po lewej stronie ekranu zobaczysz wiele kreatywnych narzędzi do edycji, które pomogą Ci stworzyć Twój film, w tym:
- Audio: Wyszukaj utwór z biblioteki muzycznej Instagrama. Możesz również nagrać rolkę z wykorzystaniem własnego, oryginalnego dźwięku. Jeśli udostępniasz rolkę z oryginalnym dźwiękiem, Twoje audio zostanie przypisane. Publiczne konta pozwalają innym na tworzenie reels z Twojego audio poprzez wybranie opcji „Use Audio” na Twoim Reels.
- Efekty AR: Wybierz jeden z wielu efektów w naszej galerii efektów, stworzonych zarówno przez Instagram, jak i twórców z całego świata, aby nagrać wiele klipów z różnymi efektami.
- Timer i odliczanie: Ustaw timer, aby nagrać dowolny klip bez użycia rąk. Po naciśnięciu przycisku nagrywania zobaczysz odliczanie 3-2-1 przed rozpoczęciem nagrywania dla wybranego czasu.
- Wyrównaj: Wyrównaj obiekty z poprzedniego klipu przed nagraniem następnego, aby ułatwić tworzenie płynnych przejść w takich momentach, jak zmiana stroju lub dodanie nowych przyjaciół do filmu.
- Prędkość: Wybierz, aby przyspieszyć lub spowolnić część wybranego filmu lub dźwięku. Dzięki temu będziesz mógł nadążać za rytmem lub tworzyć filmy w zwolnionym tempie.
Jak wykorzystać Instagram Reels dla biznesu
Instagram Reels to nowy sposób, dzięki któremu możesz rozwijać swoją publiczność i zwiększać zasięg na Instagramie. reelspozwalają na nawiązanie autentycznych relacji z klientami i wzmocnienie społeczności, którą starasz się budować. Reels to zabawny i wciągający sposób na dzielenie się wirusowymi (i kreatywnymi) treściami.
Reels nie istnieją długo, ale okazują się dla twórców i marek miejscem, w którym można wyjść poza normę.
Oto trzy sposoby, na jakie możesz wykorzystać Instagram Reels w swojej strategii marketingowej:
- Twórz treści, które są autentyczne i trafiają do odbiorców. Instagram Reels pozwalają na szybkie tworzenie unikalnych, przykuwających uwagę treści z efektami specjalnymi. To świetna okazja dla firm, by pokazać bardziej ludzką stronę swojej marki.
- Udostępnianie treści edukacyjnych. Użyj Reels, aby podzielić się czymś nowym ze swoimi zwolennikami. Możesz pokazać im, jak oszczędzać pieniądze, jak nosić spódnicę na pięć różnych sposobów i jak zrobić idealne zdjęcie.
- Pokaż swoje produkty i usługi. Użyj reelsów, aby zwiększyć świadomość marki i sprzedaż.
One Comment
Comments are closed.