Wszystko, co musisz wiedzieć o rozmiarach i wytycznych dotyczących zrzutów ekranu aplikacji na iOS
Istnieje tak wiele różnych aplikacji, że użytkownikom może być trudno wiedzieć, gdzie szukać nowego oprogramowania. Przy tak wielu aplikacjach użytkownikom coraz trudniej jest znaleźć treści, których szukają. Dlatego ważne jest, aby każdy twórca aplikacji wiedział, jak należy postępować z rozmiarem zrzutu ekranu w sklepie z aplikacjami, aby jego aplikacje były szybciej zatwierdzane.
W tym poście na blogu wyjaśnimy, co składa się na dobry zrzut ekranu i jak możesz poprawić jakość zrzutu ekranu, jednocześnie zmniejszając rozmiar zrzutu ekranu! Czytaj dalej, jeśli chcesz dowiedzieć się więcej!
Co zawiera dobry zrzut ekranu?
Zacznijmy od podstawowej definicji tego, czym jest zrzut ekranu. Zasadniczo zrzuty ekranu to obrazy, których możesz użyć do przekazania ludziom pomysłu na swoją aplikację. Możesz także używać zrzutów ekranu jako sposobu na pokazanie funkcji lub funkcjonalności swojej aplikacji w Apple App Store. Trzeba jednak pamiętać, że zrzuty ekranu to tylko obraz. Możesz pomyśleć, że zrzut ekranu lepiej pokaże, co próbujesz pokazać, ale tak po prostu nie jest.
Gdy przesyłasz swoją aplikację do App Store, musisz dostarczyć zrzuty ekranu o odpowiednim rozmiarze zrzutu ekranu sklepu z aplikacjami, przynajmniej na potrzeby procesu recenzji Apple. Apple jest ciekawy aplikacji w swoim sklepie, a zrzuty ekranu to jeden ze sposobów, w jaki może pomóc sobie zrozumieć, co jest dostępne dla użytkowników. Zrzuty ekranu działają również jako narzędzie marketingowe dla Twojej aplikacji, więc chcesz mieć pewność, że są tak skuteczne, jak to tylko możliwe. Oto kilka wskazówek, o których warto pamiętać podczas tworzenia zrzutów ekranu dla aplikacji na iOS.
Powiązane: Kompletny przewodnik po rozmiarach obrazów Shopify
Przewodnik po prawidłowym rozmiarze zrzutu ekranu dla każdego urządzenia
Jeśli chodzi o zrzuty ekranu aplikacji, ważne jest, aby zrozumieć prawidłowy rozmiar zrzutu ekranu dla każdego urządzenia. Rozmiar zrzutu ekranu sklepu z aplikacjami jest bardzo istotnym aspektem tego procesu i należy go odpowiednio rozważyć.
W zależności od urządzenia z systemem iOS, dla którego tworzysz aplikację, rozmiar zrzutu ekranu sklepu z aplikacjami będzie się różnić. Oto bardziej kompleksowy przewodnik, który pomoże zrozumieć prawidłowe rozmiary dla właściwego urządzenia.
Rozmiar zrzutu ekranu App Store dla iPhone’ów
Rozmiar ekranu iPhone’a | Rozmiar zrzutu ekranu (odwrotny dla krajobrazu) | Urządzenia |
6,5 cala | 1242 x 2688 pikseli | iPhone 13 Pro Max, iPhone 12 Pro Max, iPhone 11 Pro Max, iPhone 11, iPhone XS Max, iPhone XR |
5,8 cala | 1125 x 2436 pikseli | iPhone 13 Pro, iPhone 13, iPhone 13 mini, iPhone 12 Pro, iPhone 12, iPhone 12 mini, iPhone 11 Pro, iPhone XS, iPhone X |
5,5 cala | 1242 x 2208 pikseli | iPhone’a 8 Plus, iPhone’a 7 Plus, iPhone’a 6s Plus |
4,7 cala | 750 x 1334 pikseli | iPhone SE (3. generacji, 2. generacji), iPhone 8, iPhone 7, iPhone 6s, iPhone 6 |
4 cale | 640 x 1136 pikseli | iPhone SE (1. generacji) |
3,5 cala | 640 x 960 pikseli | iPhone’a 4S |
Rozmiar zrzutu ekranu App Store dla iPadów
Rozmiar ekranu iPada | Rozmiar zrzutu ekranu (odwrotny dla krajobrazu) | Urządzenia |
12,9 cala | 2048 x 2732 pikseli | iPad Pro (4. generacji, 3. generacji, iPad Pro (2. generacji) |
11 cali | 1448 x 2266 pikseli 1668 x 2238 pikseli 1640 x 2360 pikseli | iPad Pro, iPad Air (5. generacji, 4. generacji), iPad mini (6. generacji |
10,5 cala | 1668 x 2224 pikseli | iPad (9. generacji, 8. generacji, 7. generacji), iPad Pro, iPad Air |
9,7 cala | 1536 x 2048 pikseli | iPada, iPada mini |
Rozmiar zrzutu ekranu App Store dla innych urządzeń Apple
Nazwa urządzenia | Rozmiar zrzutu ekranu |
Zegarek Apple | 312 x 390 pikseli (seria 3) 368 x 448 pikseli (seria 4, 5, 6 i SE) |
Telewizor apple | 1920 x 1080 pikseli 3840 x 2160 pikseli |
Prochowiec | 1280 x 800 pikseli 1440 x 900 pikseli 2560 x 1600 pikseli 2880 x 1800 pikseli |
Dołącz opis do każdej przesłanej aplikacji na iOS
Jeśli nie dołączysz opisu do zgłoszenia aplikacji, tracisz szansę, by pomóc użytkownikom zrozumieć, o co chodzi w Twojej aplikacji. Nawet jeśli dobrze poprowadziłeś marketing, użytkownicy nie zawsze pamiętają szczegóły Twojej aplikacji.
Posiadanie opisu, który można skopiować i wkleić do recenzji, może pomóc użytkownikom zrozumieć, o co chodzi w Twojej aplikacji. Jeśli dobrze poprowadziłeś marketing, będziesz miał kilku użytkowników, którzy dodadzą link do swojej recenzji, który doda trochę więcej szczegółów.
Jakość ponad ilość jest kluczem
Chociaż zrzuty ekranu ze sklepu z aplikacjami to tylko obrazy, chcesz mieć pewność, że są one wysokiej jakości. Interfejsy między Twoją aplikacją a systemem operacyjnym lub między innymi aplikacjami powinny wyglądać naturalnie i tak, jakby należały do siebie. Jeśli zrzuty ekranu, których używasz, wyglądają nienaturalnie lub tak, jakby pochodziły z Instagrama, a nie z App Store, prawdopodobnie otrzymasz odpowiedź „Aplikacja nie spełnia naszych wytycznych dotyczących jakości”.
Tworząc zrzuty ekranu dla swojej aplikacji na iOS, pamiętaj, że będziesz ich używać do opisywania swojej aplikacji użytkownikom. Nie chcesz używać zrzutów ekranu, które nie pomagają tym osobom zrozumieć, o co chodzi w Twojej aplikacji.
Powiązane: Wszystko, co musisz wiedzieć o rozmiarach LinkedIn dla obrazów i postów
Unikaj przestarzałych i odświeżonych aplikacji
Pamiętaj, że użytkownicy będą oceniać Twoją aplikację na podstawie pokazywanych im zrzutów ekranu. Ważne jest, aby tworzyć zrzuty ekranu, które dokładnie przedstawiają Twoją aplikację. Jeśli Twoja aplikacja znajduje się w sklepie z aplikacjami od jakiegoś czasu i aktualizujesz ją, udostępnij zaktualizowane zrzuty ekranu.
Dobrym pomysłem jest również unikanie używania zrzutów ekranu dla aplikacji, które zostały niedawno wydane lub zaktualizowane. Lepiej jest dostarczyć zrzuty ekranu ze starszej wersji aplikacji, ponieważ będą one skuteczniejsze, jeśli chodzi o pokazanie, o co chodzi w Twojej aplikacji.
Udekoruj swoje zrzuty ekranu za pomocą bezpłatnego narzędzia do projektowania — stworzonego dla każdego
Mamy nadzieję, że ten artykuł dał ci wgląd w tworzenie wysokiej jakości, skutecznych zrzutów ekranu. Aplikacja jest reprezentacją Twojej firmy, a zrzuty ekranu w sklepie z aplikacjami są reprezentacją aplikacji. Twoim zadaniem jest upewnienie się, że dostarczasz najlepiej wyglądające zrzuty ekranu, które są natychmiastową atrakcją dla zainteresowanych osób.
Niesamowita platforma Simplified oferuje niesamowite narzędzia do projektowania, które pomogą Ci nie tylko tworzyć niesamowite zrzuty ekranu dla Twojej aplikacji na iOS z myślą o idealnym rozmiarze zrzutu ekranu w sklepie z aplikacjami, ale także dają praktycznie nieograniczone możliwości projektowania.
Co więcej, możesz spełnić większość swoich wymagań dotyczących projektowania i pisania, wszystko w jednym miejscu, dzięki wysoce skutecznym, opartym na sztucznej inteligencji narzędziom Simplified. Niezależnie od tego, czy chodzi o pisanie długich i krótkich treści w ciągu kilku minut, generowanie niesamowitej grafiki AI, czy nawet planowanie postów w mediach społecznościowych. Uproszczony zapewnia Ci ochronę pod każdym względem!