Jak często aktualizowane są statystyki na Instagramie? Jak czesto aktualizowane sa statystyki na instagramie

Jak często aktualizowane są statystyki na Instagramie?

Jak często aktualizowane są statystyki na Instagramie? Jak mogę go wykorzystać do analizy moich działań marketingowych? Jak w ogóle zarejestrować się w Instagram Insights? Na te i inne pytania odpowiemy tutaj.

Jak często aktualizowane są statystyki na Instagramie? How often does instagram insights update1

Instagram Insights to analityczna strona sieci społecznościowej. Jest używany głównie przez marketerów w mediach społecznościowych, aby zobaczyć, jak publiczność angażuje się w marki, jak skuteczne są różne kampanie, ilu odwiedzających dalej angażuje się w markę i mnóstwo innych rzeczy. Marketerzy uwielbiają dane, a Instagram Insights zapewnia ich tyle, ile możesz zjeść.

Jak często aktualizowane są statystyki na Instagramie? How often does instagram insights update2

Jak zarejestrować się w Insights na Instagramie?

Instagram Insights jest dostępny tylko dla kont firmowych. Jeśli chcesz go używać do celów marketingowych, musisz korzystać z konta firmowego i zarejestrować się w Insights. Proces jest prosty i na razie bezpłatny. Będziesz potrzebować istniejącej strony na Facebooku dla swojej firmy, a twoje konto również musi być publiczne. Kont prywatnych nie można przekształcić w konta firmowe.

  1. Zaloguj się na Instagramie i wybierz swój profil.
  2. Wybierz ikonę koła zębatego, aby uzyskać dostęp do ustawień.
  3. Wybierz Przełącz na Profil Firmowy na liście ustawień.
  4. Po wyświetleniu monitu dodaj swoją stronę firmową na Facebooku.
  5. Sprawdź swoje dane kontaktowe, aby upewnić się, że wszystko jest w porządku.
  6. Wybierz Gotowe.

Otrzymasz powiadomienie z informacją, że Twoje konto na Instagramie jest teraz kontem firmowym, ale możesz od razu zacząć z niego korzystać.

Jak uzyskać dostęp do statystyk Instagrama

Po konwersji na konto firmowe możesz przeglądać Statystyki na Instagramie ze swojego profilu. U góry powinna pojawić się nowa ikona, która wygląda jak wykres. Tutaj to znajdziesz. Wybierz wykres, a zobaczysz dane o tym, kto korzystał z Twojego konta. Jeśli uzyskujesz dostęp do Statystyk natychmiast po przejściu na konto firmowe, możesz jeszcze nic nie widzieć. Zebranie danych wykorzystywanych w analityce wymaga czasu.

Powinieneś zobaczyć trzy zakładki: Aktywność, Treść i Odbiorcy. Aktywność pokaże Ci, ile odwiedzin ma Twoje konto i ile kliknięć Twoja witryna miała od użytkowników Instagrama. Powinieneś także zobaczyć wykres Discovery pokazujący, skąd przybyli ci użytkownicy i co oglądali.

Zawartość pokazuje posty na Twoim profilu na Instagramie, Stories, filmy oraz wszelkie opublikowane przez Ciebie płatne posty lub reklamy. Możesz zobaczyć, jak radzą sobie Twoje treści, pokazując wyświetlenia, wyświetlenia, zaangażowanie i tak dalej.

Odbiorcy dostarczają danych o tym, kto ogląda Twoje treści na Instagramie. Obejmuje to ich dane demograficzne, kiedy są online, skąd pochodzą, ich przedział wiekowy, płeć oraz liczbę obserwujących, których Ty i oni macie.

Jak często aktualizowane są statystyki na Instagramie? How often does instagram insights update3

Jak często aktualizowane są statystyki na Instagramie?

Gdy Twoje konto firmowe będzie działać przez jakiś czas, Instagram Insights pokaże Ci dane tygodniowe. Dane są gromadzone i przechowywane w sposób ciągły, ale Insights przedstawia tydzień po tygodniu. Jest to aktualizowane co 24 godziny według kroczącego harmonogramu, więc widzisz 7 dni na raz, aktualizowanych codziennie.

To wystarczająco długo, aby mieć wystarczająco dużo danych do analizy, ale wystarczająco krótko, aby szybko zareagować na zmiany lub udoskonalić podejście bez marnowania zbyt wiele czasu.

Jak mogę wykorzystać Instagram Insights do analizy moich działań marketingowych?

Sposób korzystania ze Statystyk na Instagramie zależy całkowicie od tego, co chcesz osiągnąć. Marketing w mediach społecznościowych nie jest rozwiązaniem uniwersalnym. Możesz budować świadomość marki, generować leady, budować silną społeczność lub robić coś zupełnie innego.

Weźmy jako przykład zwiększenie świadomości marki, ponieważ jest to bardzo powszechny cel. W takim przypadku interesowałyby Cię trzy główne punkty danych, liczba obserwujących, wyświetlenia i zasięg. Wszystkie są dostępne w ogólnym przeglądzie, ale możesz przejść do szczegółów w Insights na Instagramie.

Liczba obserwujących będzie na stronie głównej Instagram Insights. Pokaże Ci, ilu obserwujących ma Twoje konto. Budowanie tej liczby ma kluczowe znaczenie dla świadomości marki.

Wrażenia jest dostępny z treści. Tutaj możesz zobaczyć, ile wyświetleń otrzymał Twój post, Historia lub inna treść. Możesz to udoskonalić w zależności od danych demograficznych odbiorców, które uzyskasz na karcie Odbiorcy.

Zasięg śledzi liczbę wyświetleń, ale tylko unikalne wyświetlenia. Wyświetlenia nie rozróżniają kont, dzięki czemu dowiesz się, ile niepowtarzalnych wyświetleń uzyskuje Twoja treść.

Moglibyśmy spędzić dziesiątki tutoriali omawiając, jak działa Instagram Insights, jakie dane są przydatne w jakiej sytuacji i jak najlepiej je wykorzystać. Bardziej przydatne może być zarejestrowanie konta firmowego i rozpoczęcie zwiedzania w wolnym czasie. Nic nie przebije nauki przez działanie!

Czy korzystasz ze statystyk Instagrama? Masz jakieś wskazówki dla nowych użytkowników? Udostępnij je poniżej, jeśli tak!

Similar Posts