Pro tips to help prioritize mental health when using Instagram and social media - Your Social Team

Pro tips to help prioritize mental health when using Instagram and social media - Your Social Team

Mimo, że możesz zacząć od nowa w każdej chwili, nowy rok oferuje świetną okazję do oceny tego, co działa w Twoim biznesie, życiu lub wszystkim pomiędzy.

Secrets of LinkedIn - How to Harness the Potential of Your Profile 1

Secrets of LinkedIn - How to Build a Personal Brand

Learn the strategies that will transform your profile into a powerful networking tool on LinkedIn.

Dla mnie psychiczne samopoczucie jest ważniejsze niż kiedykolwiek, ponieważ stawiam czoła poważnym wyzwaniom zdrowotnym. Z komentarzy i DMów, które otrzymuję, wiem, że nie jestem sam. Chociaż zawsze będę uczyć, jak media społecznościowe mogą być wykorzystywane do rozwijania biznesu lub sprzedaży produktów, chcę, aby wszyscy nadali priorytet swojemu zdrowiu psychicznemu w tym roku. Nie możemy pozwolić, aby niskie zaangażowanie lub niewystarczająca liczba zwolenników utrzymywała nas w dół.

I nie mamy żadnego powodu, aby! Nawet jeśli ranking tych liczb staje się trudniejszy, ponieważ Instagram staje się bardziej konkurencyjny, szansa na zarezerwowanie klientów i sprzedaż na Instagramie wzrasta w jeszcze szybszym tempie.

Oto moje najważniejsze wskazówki, które pomogą Ci nadać priorytet Twojemu samopoczuciu w tym roku:

  • Wyłącz powiadomienia.

    Nie ma powodu, aby twój telefon ćwierkał do ciebie za każdym razem, gdy ktoś lubi lub komentuje twoje posty na Instagramie. Nawet jeśli są to klienci, mogą poczekać kilka godzin, zanim zalogujesz się jako następny.

  • Follow fewer accounts.

    Wielu z nas śledzi ludzi, ponieważ oni śledzą nas. Nie jest to konieczne. Możesz również usunąć konta, które śledziłeś przez długi czas, lub konta, które nie są już dla Ciebie interesujące. Zrób listę kont, które naprawdę Cię interesują i z których się uczysz, a następnie usuń resztę. Nie ma znaczenia, jeśli śledzisz więcej kont niż Cię interesuje lub z których się uczysz. Będzie to miało wpływ na Twoją produktywność i samopoczucie psychiczne.

  • Zresetuj swoje oczekiwania dotyczące followersów i zaangażowania.

    Instagram w 2023 roku to nie ten sam Instagram co w 2017 roku. Dlaczego mielibyśmy oczekiwać teraz tych samych rzeczy, co wtedy, gdy dostępny był tylko ułamek kont? Instagram jest popularną platformą, na której ludzie rezerwują i kupują usługi. Więc niezależnie od niższego zaangażowania i wzrostu, 2023 Instagram jest o wiele lepszy dla Twojego biznesu.

  • Ustal granice tego, ile dajesz w DM-ach. Może cię to zaskoczyć, ale wyznaczanie granic w DM-ach faktycznie sprawia, że ludzie szanują twoją pracę bardziej niż myślisz. Nie masz obowiązku rozdawania swojej wiedzy za darmo, wysłuchiwania 5 zimnych wiadomości głosowych, gdy jesteś zajęty, ani angażowania się w ciąg 10 pytań follow up. Świetnie jest czatować ze swoimi odbiorcami za pośrednictwem DM, ale powinieneś wyznaczyć granicę, kiedy wyślesz ich do płatnego zasobu lub usługi.

  • Wykorzystuj ponownie swoje własne treści.

    Nigdy nie zrozumiem, jak tak wielu z nas przekonało się, że potrzebuje codziennie zupełnie nowego kawałka treści. Nawet jeśli wiemy, że docieramy tylko do niewielkiego ułamka naszej publiczności za każdym razem, gdy publikujemy, nadal musimy zachować świeżość. Wysoko wydajne treści powinny mieć wiele żyć. Możesz ponownie wykorzystać ten sam post z dokładnie tym samym podpisem co sześć tygodni. O ile nie jest on już nieistotny lub dokładny, nie musisz go zmieniać.

  • Publikuj z częstotliwością, która jest dla Ciebie najlepsza.

    Nie chcesz pisać postów codziennie? Nie pisz. Kropka. Instagram musi pracować dla Twojego biznesu i Twojej przepustowości, a nie odwrotnie. Możesz zignorować te porady i publikować posty z częstotliwością, która jest dla Ciebie zdrowa i możliwa.

  • Unfollow konta, które sprawiają, że czujesz się źle.

    Jeśli treść nie podnosi Cię w jakiś sposób na duchu, nie potrzebujesz jej. Nawet jeśli treść jest dobra. Obiecuję.

  • Nie przejmuj się tym, co robi Twoja konkurencja. Wszyscy robimy co w naszej mocy. Nie trać czasu na próby nadążania. Parafrazując RuPaula „dopóki nie płacą twoich rachunków, nie zwracaj na nich uwagi!”

Ostatnia rzecz: wszyscy pracujemy nad naszym związkiem z mediami społecznościowymi, niezależnie od tego, czy spędzamy godziny na Instagramie, scrollujemy TikTok, Tweetujemy daleko, czy nawet dodajemy wartość na naszych ulubionych grupach na Facebooku.

Nie będziemy w stanie zrobić tego wszystkiego. Zrób to, co możesz.

Możesz spróbować jednego z nich przez tydzień, aby zobaczyć, jak się czuje.

Za zdrowy, szczęśliwy rok 2023!

Uściski,

Manu

Similar Posts