YouTube review: 2020 insights and strategies for 2021.Liron SegevFormer director of customer success
YouTube review: 2020 insights and strategies for 2021.Liron SegevFormer director of customer success
YouTube review: 2020 insights and strategies for 2021.Liron SegevFormer director of customer success
Odkryłem, dlaczego TikTok usunął moje wideo ze względu na naruszenie wytycznych i jak skutecznie złożyć odwołanie — zrozumienie procesu może robić ogromną różnicę.
Minecraft trafił do Internetu 17 maja 2009 r., więc po ponad 11 latach można by pomyśleć, że popyt na grę będzie mniejszy. Ale ta seria gier szybko się nie zmieni. Nadal jest aktualny i nabiera rozpędu, gdy gracze odkrywają (i odkrywają na nowo) jego wspaniałość. W rzeczywistości, 126 milionów aktywni gracze budują teraz światy 3D…
Jakie tematy zyskują popularność w YouTube? Śledzenie nie zawsze jest łatwe, ale jest kilka miejsc, w których można znaleźć pomysły, które mogą stać się popularnymi filmami. Wymaga to jednak niewielkiej zmiany w myśleniu. Zamiast szukać tylko na YouTube, musiałbyś przeglądać więcej internetu, gdzie są najlepsze trendy. To naprawdę prosta matematyka: im więcej miejsc przeszukasz, tym…
Zarabianie w YouTube to cel, który chce osiągnąć każdy twórca. Pomaga im rozpocząć poboczne zgiełki, sprawić, by YouTube stał się ich pełnoetatową pracąlub utwórz firmę sprzedającą produkty w sklepach stacjonarnych. W dzisiejszych czasach możliwości są nieograniczone! Ale przy tak wielu opcjach, w jaki sposób zarabiać na filmach w YouTube w zrównoważony, długoterminowy sposób? Można to…
Jak pozyskać widownię na YouTube YouTube to jedna z największych i najpopularniejszych platform wideo na świecie. Z biegiem czasu coraz więcej osób decyduje się na prowadzenie kanałów, aby podzielić się swoją pasją i wiedzą z innymi. Jednakże, pozyskanie widowni na YouTube może być trudne i wymaga pracy. W tym artykule przedstawimy kilka sposobów, jak zwiększyć…
Liron Segev, znany również jako TheTechieGuy, jest dyrektorem ds. sukcesu klienta w vidIQ, cieszącym się międzynarodowym uznaniem strategiem cyfrowego YouTube, współpracującym z największymi markami i influencerami YouTube na świecie. W ciągu ostatnich ponad 20 lat jego praca zaprowadziła go do Republiki Południowej Afryki, Wielkiej Brytanii i Stanów Zjednoczonych, gdzie często przemawia na konferencjach i zapewnia…