Simplified’s AI Sentence Rewriter: Jak bez wysiłku przeformułować i parafrazować
Co leży u podstaw tożsamości każdej marki? Treść! Przekonujące teksty przyciągają nowych klientów i zwiększają zaangażowanie najwierniejszych fanów. Tworzenie treści nie jest jednak łatwym zadaniem. A jeśli Twoja firma jest dość nowa w branży, Twoi konkurenci będą mieli przewagę nad ilością treści produkowanych w ich imieniu. Jednym ze sposobów rozwiązania tego problemu jest użycie kopii generowanej przez sztuczną inteligencję do przepisywania treści.
Pozwól, że pokrótce przeprowadzimy Cię przez ogromne możliwości, jakie zapewniają ci twórcy treści. Sztuczna inteligencja uczy się i przyswaja dane lepiej niż ludzie. Następnie syntetyzują te dane, aby tworzyć treści, takie jak posty na blogach, reklamy, opisy i inne.
Na tym blogu dowiesz się, jak używać edytora zdań Simplified do parafrazowania treści przy niewielkim wysiłku z Twojej strony.
Co to jest przepisywanie treści?
Chociaż wszystkie Twoje treści muszą być oryginalne, niektóre koncepcje i pomysły są standardowe i jest to coś, co Twoja praca musi zawierać. Przepisywanie treści to proces polegający na przejmowaniu głównych pomysłów znalezionych w innych pracach tworzonych przez Twoją markę i przeformułowaniu ich w celu podkreślenia różnych punktów lub zmiany perspektywy. Zasadniczo jest to restrukturyzacja zdania bez zmiany jego znaczenia. W ten sposób oszczędzasz czas i energię, a jednocześnie udostępniasz treści, których potrzebujesz, aby dorównać konkurencji.
Can you relate to Marge Simpson? Sometimes it's so hard to talk about the same idea in different words! Content rewriting can help you in these situations. Rewriting is basically like restructuring the sentence without changing its meaning.
Próba znalezienia nowych, sprytnych sposobów opisywania znanych pomysłów może być frustrująca.
Ponadto, jako twórcy treści, wszyscy borykamy się z problemami związanymi z zarządzaniem obciążeniami i terminami. Dostarczenie naszym czytelnikom cennych informacji zajmuje więcej niż kilka minut. Nie tylko musisz usiąść i napisać treść, ale także wykonać całą pracę badawczą na froncie.
W tym miejscu pojawia się oparte na sztucznej inteligencji rozwiązanie do redagowania treści. Zamiast spędzać godziny na próbach tworzenia nowych, unikalnych zdań, sztuczna inteligencja weźmie Twoje pomysły i przepisze je za Ciebie. Jest skuteczny, prosty i oszczędza czas!
Powiązany: 5 najlepszych narzędzi AI Copywriting dla freelancerów
4 sytuacje, w których możesz użyć przepisywania zdań
Istnieje wiele scenariuszy, w których można wykorzystać sztuczną inteligencję do wykonania większości zadań związanych z procesem produkcji treści. A ponieważ Simplified to wielozadaniowe narzędzie, które zawiera funkcję przepisywania zdań generowaną przez sztuczną inteligencję, wiemy co nieco o tych scenariuszach. Jeśli jesteś blogerem, studentem, profesjonalistą, naukowcem i zajmujesz się marketingiem i brandingiem, sztuczna inteligencja będzie pomocnym narzędziem.
W poniższych sekcjach znajduje się krótki przegląd sytuacji, w których można użyć funkcji przepisania zdań AI.
1. Zaktualizuj post o nowe informacje
Dodaj świeżości do już napisanych treści. Wszystko w naszym świecie porusza się bardzo szybko, a informacje zmieniają się w czasie. Oznacza to, że posty sprzed kilku lat mogą być nadal aktualne, ale wymagają aktualizacji, aby pasowały do współczesnego kontekstu. Przepisywanie treści, aby upewnić się, że wszystkie informacje są aktualne, wciągające i interesujące, musi być jednym z kluczowych priorytetów dla każdej marki.
2. Wykorzystaj kilka postów, aby utworzyć wpis typu „wszystko w jednym”.
Niezależnie od Twojej marki zawsze możesz tworzyć blogi z głównymi pomysłami z innych napisanych przez Ciebie artykułów. Na przykład strona bloga Simplified zawiera kilka artykułów na temat hacków projektowych. Można je łatwo połączyć w dłuższy element o nazwie „Najlepsze triki dotyczące funkcji uproszczonych”. Tak więc, przepisując mniejsze fragmenty, możesz sprawić, by dłuższe utwory płynnie przepływały, nawet jeśli różni autorzy napisali poszczególne części!
3. Konwertuj fragmenty treści na listę (lub odwrotnie)
Prawdopodobnie znasz posty z sugestiami lub rozwiązaniami. Weźmy na przykład ten post opublikowany przez Kreek Speak, „5 sposobów skuteczniejszej komunikacji”.
Oto sztuczka – możesz przepisać tego typu listy artykułów, rozszerzając ich pomysły na dłuższe posty. Ze wspomnianego wcześniej artykułu jednym ze sposobów skuteczniejszej komunikacji jest wykorzystanie wizualizacji. Cóż, możesz oprzeć cały post na tym, jak wizualizacje zwiększają efektywność komunikacji. A jako wstęp do tego artykułu możesz przepisać swój oryginalny akapit z artykułu z listy. To działa też w drugą stronę! Jeśli masz artykuły, które mają tę samą główną ideę, możesz wziąć sekcje tych artykułów i skompilować je w listę. Lista zapewni czytelnikowi łatwo dostępne informacje, a oddzielne części pozwolą mu bardziej zagłębić się w temat. Ta mała sztuczka sprawia, że przepisywanie treści jest łatwiejsze, a dzięki narzędziu do przepisywania zdań Simplified natychmiast uzyskasz wyniki.
4. Popraw stary artykuł dla nowych odbiorców
Zawsze musisz znać swoich odbiorców, aby móc dostosować swoje treści do ich zainteresowań. Jeśli napisałeś artykuł, którego docelowa grupa odbiorców jest młoda, ale sądzisz, że spodoba się również starszym odbiorcom, musisz przepisać treść dla nowej grupy docelowej. Ponieważ masz już do dyspozycji badania i główne myśli, przepisanie artykułu będzie o wiele szybsze niż zaczynanie od zera. To właśnie sprawia, że Uproszczone jest jeszcze lepsze — możesz wybrać ton zdań, które chcesz przepisać, w oparciu o odbiorców, dla których piszesz.
Powiązany: Jak używać AI Sentence Expander do pisania esejów?
Jak korzystać z uproszczonego (bezpłatnego) Redaktor treści Narzędzie do pisania AI?
Poniżej dodany jest szczegółowy film przedstawiający kroki, w jaki sposób można korzystać z tego narzędzia. Więcej takich treści o tym, jak korzystać z funkcji uproszczonych, znajdziesz w Uproszczonej Akademii!
W narzędziu do przepisywania możesz dodać do 400 znaków. To wystarczy, jeśli chcesz przepisać kilka zdań. Dane wejściowe, których użyliśmy w poniższych przykładach, są dodawane poniżej w tekście, a zobaczysz obrazy z narzędzia pokazujące, jak przepisał je AI.
Przykład 1: Stworzony za pomocą narzędzia do kopiowania AI do przepisywania zdań
Wejście: Jeśli jesteś zainteresowany rozwojem i budowaniem zarządzania mediami społecznościowymi dla swojej małej firmy, najlepszym sposobem jest nauczenie się, jak i dlaczego aktywność w mediach społecznościowych może pomóc!
Przykład 2: Stworzony za pomocą narzędzia do kopiowania AI do przepisywania zdań
Wejście: Pszczoły wszystkich odmian żywią się nektarem i pyłkiem. Bez pszczół zapylanie byłoby trudne i czasochłonne – szacuje się, że jedna trzecia zasobów żywności dla ludzi zależy od zapylania przez owady.
Przykład 3: Utworzono za pomocą narzędzia do pisania tekstów AI, które zapisuje zdania
Wejście: Bycie zakochanym może zmienić sposób, w jaki postrzegasz rzeczy. Nawet codzienne czynności, takie jak chodzenie do sklepu spożywczego, mogą stać się przyjemniejsze.
Przykład 4: Stworzony za pomocą narzędzia do kopiowania AI do przepisywania zdań
Wejście: Śnienie to komunikacja między naszym świadomym umysłem a naszym nieświadomym umysłem, pomagająca ludziom tworzyć całość
Przykład 5: Utworzono za pomocą narzędzia do pisania tekstów AI, które zapisuje zdania
Wkład: „Zrównoważone życie” zachęca ludzi do minimalizowania zużycia zasobów Ziemi i zmniejszania szkód wynikających z interakcji człowieka i środowiska.
Twoja marka potrzebuje lepszej historii, napisz ją od nowa.
Każda treść, każda komunikacja, każdy punkt kontaktu z klientem wymaga celu i jasnego tonu głosu. Czasami możesz mieć wrażenie, że zdanie lub akapit na Twoim blogu po prostu nie działa. Może myślisz, że chcesz nasycić swoje pisanie innym tonem głosu.
Nauczenie się, jak przepisywać bez utraty czasu, poświęcania jakości i ulepszania tekstu, jest cenne dla każdej marki lub pisarza. Uproszczony oferuje wyjątkową możliwość, dzięki której możesz bez wysiłku przepisać treść. Najlepsze w korzystaniu z uproszczeń jest to, że sztuczna inteligencja rozumie twój cel i pomaga ci go osiągnąć. Mamy nadzieję, że odsłoniliśmy kilka tajemnic związanych z przepisywaniem treści. Uproszczony ma szereg narzędzi, które mogą pomóc w kampaniach marketingowych i brandingowych. Czy wspominaliśmy, że to nic nie kosztuje?