Jaki jest dobry wskaznik zaangazowania w Instagram Stories

Jaki jest dobry wskaźnik zaangażowania w Instagram Stories?

Dlaczego tworzymy profile w mediach społecznościowych? Zwykle dzieje się tak dlatego, że chcemy jakiejś interakcji z naszą rodziną, przyjaciółmi i obserwującymi. Nie ma zbyt wielu ludzi, którzy „tylko patrzą”.

Jaki jest dobry wskaźnik zaangażowania w Instagram Stories?

W zależności od tego, jak duży jest Twój profil i czy jesteś celebrytą, czy nie, zaangażowanie na Twoim koncie może się różnić. Historie na Instagramie to według ekspertów marketingu doskonały sposób na komunikację z obserwującymi i zwiększenie zaangażowania na Twoim profilu.

Po czym poznasz, że odniosłeś sukces? Oto kilka wskazówek, które mogą dać ci przydatny wgląd.

Czy moje zaręczyny są dobre?

Wraz z rozwojem branży marketingowej pojawia się coraz więcej narzędzi analitycznych, które pomagają mierzyć sukces w mediach społecznościowych. Te narzędzia pomagają nam mierzyć wskaźnik zaangażowania w czyimś profilu, porównywać dane i określać, co możemy uznać za dobry wskaźnik zaangażowania.

W 2019 roku średni wskaźnik zaangażowania na Instagramie wyniósł 4,7%. Obejmuje to posty i historie i zostało uznane za całkiem dobre. W 2020 roku jest to 4,21% (na razie), ale i tak jest lepiej niż w innych sieciach społecznościowych.

Jednym z najważniejszych wskaźników do pomiaru i oceny zaangażowania jest opcja przesuwania w górę. To wezwanie do działania, które kieruje obserwujących do Twojej witryny, gdzie mogą stać się Twoimi klientami – dlatego tak ważne są przesunięcia. Oprócz przesunięć palcem ważnym wskaźnikiem zaangażowania związanym z relacjami na Instagramie są odpowiedzi.

Według niektórych opublikowanych statystyk, 15-20% Twoich obserwujących przesunie Twoją historię, jeśli zaoferujesz tę opcję i dodasz do niej wezwanie do działania. To świetny wskaźnik zaangażowania, a kiedy dodasz odpowiedzi, reakcje, kliknięcia naklejek, odpowiedzi na pytania dotyczące naklejek itp., otrzymasz udaną historię na Instagramie i świetny współczynnik zaangażowania, który przyniesie Ci nowych obserwujących i więcej konwersji.

jaki jest dobry wskaźnik zaangażowania w historie na Instagramie

Gdzie mogę sprawdzić swoje statystyki?

Przejście na profil Profesjonalny pozwoli Ci sprawdzić statystyki relacji dwa tygodnie po opublikowaniu relacji. Oto, gdzie możesz zobaczyć statystyki:

  1. Uruchom aplikację Instagram na swoim smartfonie.
  2. Otwórz swój profil i dotknij ikony hambrugera w prawym górnym rogu.
  3. Stuknij w Statystyki.
  4. Masz trzy opcje: Treść, Aktywność i Odbiorcy. Aby sprawdzić swoje historie, dotknij Treści.
    działalność
  5. Przewiń w dół do sekcji Historie, aby zobaczyć statystyki.

Innym sposobem jest przeglądanie indywidualnych statystyk dla każdej historii, otwierając historię i przesuwając palcem w górę. Zobaczysz, ile odpowiedzi, wizyt na profilu, wyświetleń, nowych obserwacji itp. przyniosła Ci ta historia.

interakcje

Jaki jest dobry współczynnik zaangażowania w postach na Instagramie?

Obliczenie wskaźnika zaangażowania jest w rzeczywistości łatwe i nie musisz być ekspertem w dziedzinie matematyki.

  1. Przejrzyj wszystkie posty utworzone w ciągu ostatniego miesiąca. Powiedzmy, że jest ich 15.
  2. Dodaj wszystkie polubienia i komentarze, które masz pod tymi postami.
  3. Podziel tę liczbę przez 15 – liczbę postów.
  4. Otrzymujesz średnie zaangażowanie na post.
  5. Podziel tę liczbę przez liczbę obserwujących, których masz.
  6. Pomnóż otrzymaną liczbę przez 100, aby uzyskać procent. To jest Twój wskaźnik zaangażowania!

Ponieważ liczby te zwykle mieszczą się w przedziale 0-10%, wartość poniżej 1% uważana jest za niskie zaangażowanie, podczas gdy wynik powyżej 6% jest uważany za bardzo wysoki. Odsetek między 1 a 3,5% opisuje średnie zaangażowanie w posty na Instagramie.

Wskazówki dotyczące zwiększania zaangażowania na koncie

Nierzadko zdarza się, że influencer, który ma mniej obserwujących, ma wyższy wskaźnik zaangażowania niż ktoś, kogo śledzą tysiące osób. Liczba obserwujących nic nie znaczy, jeśli nie wiesz, jak podejść do odbiorców i jak się z nimi komunikować. Oto kilka wskazówek:

  1. Zadawać pytania. Jeśli zadasz pytanie w swojej historii, istnieje większa szansa, że ​​ktoś na nie odpowie. Możesz użyć zwykłego tekstu lub ankiet i naklejek z pytaniami.
  2. Wspominaj ludzi i używaj hashtagów oraz lokalizacji. Twój zasięg będzie większy – im więcej osób zobaczy Twoją historię, tym większe prawdopodobieństwo, że ktoś się nią zainteresuje.
  3. Twórz historie, które sprawią, że Twoi obserwatorzy będą chcieli dzielić się nimi z innymi – bardzo dobrze sprawdza się powiązana treść, podobnie jak dzielenie się opinią na różne tematy lub ciekawymi statystykami i danymi.
  4. Publikuj wiele artykułów dziennie, aby zwiększyć swoją widoczność.

Ustaw cel, stwórz strategię

Ważne jest, aby wiedzieć, co oznacza dla Ciebie zaangażowanie i jak bardzo je cenisz. Dlaczego chcesz większego zaangażowania i z kim chcesz się zaangażować za pośrednictwem swoich historii? Jedną z najważniejszych zasad marketingowych jest określenie, kto jest Twoją grupą docelową.

Wyznaczenie jasnego celu pomoże Ci stworzyć strategię i zrobić pierwszy krok w kierunku zwiększenia zaangażowania na Twojej stronie na Instagramie.

Jak bardzo ludzie angażują się w Twoje historie na Instagramie? Czy planujesz zrobić coś, aby zwiększyć zaangażowanie? Podziel się swoimi doświadczeniami w sekcji komentarzy poniżej!

data-trpgettextoriginal=Similar Posts