Czym jest SEO i dlaczego jest ważne? 1656 what is seo and why is it important blog card

What is SEO and why is it important?

*. Prawdopodobnie słyszałeś to 100 razy: Search Engine Optimization (SEO), to kluczowe narzędzie marketingu cyfrowego. Czy naprawdę rozumiesz, jak działa SEO? Nawet jeśli jesteś w stanie zrozumieć podstawy SEO, możesz nie być w stanie pojąć złożonej i wieloaspektowej natury tego procesu.

SEO składa się z wielu elementów. Zrozumienie, czym one są i jak funkcjonują, jest kluczowe dla zrozumienia, dlaczego SEO jest tak ważne. SEO jest niezbędne, ponieważ sprawia, że Twoja strona jest widoczna dla większej liczby osób, co oznacza więcej perspektyw i więcej klientów. Aby uzyskać optymalny ranking, oto kilka narzędzi SEO, których możesz użyć. Jest to świetne narzędzie do budowania świadomości marki, budowania relacji z potencjalnymi klientami i pozycjonowania się jako autorytatywny i zaufany ekspert w swojej dziedzinie. Tak więc, oto wszystko, co musisz wiedzieć o SEO i dlaczego jest to niezbędne, aby odnieść sukces w dzisiejszym cyfrowym świecie.

Kluczowe elementy marketingu SEO

Słowa kluczowe

Dawno minęły czasy, kiedy słowa kluczowe były jedyną techniką SEO, która miała znaczenie, ale to nie znaczy, że nie są one nadal kluczowe. Dziś słowa kluczowe muszą być starannie zbadane, wybrane i użyte z uwagą, aby były skuteczne.

Ale czym dokładnie są słowa kluczowe? Słowa kluczowe to słowa lub frazy, których potencjalni klienci używają, aby znaleźć treści w Internecie. Marki mogą używać tych słów kluczowych, aby połączyć się z perspektywami szukającymi ich produktów lub usług.

Podczas podejmowania kluczowych kroków badania słów kluczowych, ważne jest, aby szukać tych, które mają wysoki wskaźnik wyszukiwania i niską konkurencję i wybrać krótkie słowa kluczowe (takie jak pies), długie słowa kluczowe (takie jak szczenięta terrier na sprzedaż) i lokalne słowa kluczowe (takie jak szczenięta na sprzedaż w Bostonie), aby pracować w treści. Powinieneś mieć drugorzędne i trzeciorzędne słowa kluczowe w swojej treści, ponieważ nadal będą one cenne dla Twojego biznesu. Wreszcie, użyj słów kluczowych do optymalizacji wszystkich swoich tytułów, adresów URL i innych elementów SEO na stronie (więcej na ten temat później …)

Treść

Treść jest istotną częścią SEO, ponieważ jest to pojazd, którego używasz, aby dotrzeć i zaangażować odbiorców. Ważne jest, aby znać swój kąt i craft treści, które pasują do niego. Na przykład, jeśli Twoja szkółka jest firmą, możesz stworzyć serię blogów o poradach dotyczących uprawy, wyborze odpowiednich roślin i innych tematach, aby zwiększyć widoczność. Kiedy osoba, która chce wiedzieć o ogrodnictwie poszedł szukać tych informacji, Twój blog pojawi się, a będziesz w stanie zbudować relację z tym potencjalnym poprzez dostarczanie cennych informacji. Byłbyś pierwszą szkółką, która przychodzi na myśl, gdy perspektywa jest gotowa do zakupu rośliny. Dzisiejsze treści powinny mieć charakter edukacyjny, ale także informacyjny, interesujący, istotny i możliwy do udostępnienia. Treści występują w różnych formach, w tym:

  • Zawartość stron internetowych
  • Videos
  • Blogi (łatwo założyć własny blog do ćwiczeń! )
  • Infographics
  • Podcasts
  • Listicles
  • How-to guides
  • Whitepapers and e-books
  • Social media posts
  • Local Listings

Featured Resource: On-Site SEO Audit Handbook and Toolkit

Off-Page SEO

Off-page SEO obejmuje zewnętrzne praktyki optymalizacyjne, które dzieją się z dala od Twojej witryny, a nie na niej. Główną techniką optymalizacji pozainternetowej jest budowanie backlinków. Dzieje się tak dlatego, że wysokiej jakości backlinki do twojej strony z innych stron mówią wyszukiwarkom, że jesteś wartościowy i wysokiej jakości, co pomaga budować autorytet.

Istnieje wiele taktyk budowania backlinków, a niektóre z obecnych najlepszych praktyk obejmują blogowanie gościnne, tworzenie wielu infografik, które będą wysoko udostępniane, oraz wykorzystywanie influencer marketingu w swoich treściach.

P.S. Możesz przeczytać kompletny przewodnik po on-page i off-page SEO, aby upewnić się, że znasz różnicę i w pełni wykorzystać obie te techniki. Ponadto, niektórzy eksperci zaczynają odnosić się do off-page SEO jako „budowania reputacji”

Local SEO

Local SEO staje się coraz ważniejsze, ponieważ coraz więcej osób używa urządzeń mobilnych do wyszukiwania. Te dni, 60% wszystkich wyszukiwań są wykonywane na urządzeniu mobilnym , a prawie połowa z tych wyszukiwań ma lokalne intencje.

Lokalna strategia SEO zapewni, że ludzie szukający najlepszych restauracji w swojej okolicy znajdą Twoją stronę. Inne best practices lokalnego SEO obejmują tworzenie stron lokalnych, roszczenie list katalogowych i tworzenie stron specyficznych dla lokalizacji. Możesz również stworzyć strony dla swojej firmy (znane również jako doorway pages) w Google My Business i Google Maps.

Marketing w wyszukiwarkach

Marketing w wyszukiwarkach (SEM) odnosi się do płatnych działań marketingowych i obejmuje takie rzeczy, jak reklamy natywne, Google AdWords, social media advertising, pay-per-click (PPC), reklamy zakupów Google, reklamy wyświetlane i inne.

Chociaż SEM nie zawsze jest głównym elementem kompleksowej strategii SEO, ma swoje miejsce, ponieważ może pomóc w dotarciu do nowych i wysoko ukierunkowanych odbiorców. Możesz sprawić, by Twoje SEO i SEM pracowały razem.

Przykłady działań reklamowych SEM obejmują:

  • Płatne i ukierunkowane kampanie
  • Kopia oparta na słowach kluczowych, które konkretnie odnoszą się do Twojej firmy lub produktu
  • Wskaźniki wydajności, takie jak click-through-rates (CTR) i cost-per-click (CPC)

Featured Resource: On-Site SEO Audit Handbook and Toolkit

Understanding the Importance of SEO for Modern Businesses

Visibility and Rankings

Jedną z najważniejszych funkcji SEO jest zwiększenie widoczności, co oznacza ułatwienie potencjalnym klientom znalezienia Cię podczas wyszukiwania czegoś, co masz do zaoferowania. Twój ranking bezpośrednio wpływa na Twoją widoczność.

Im wyższa jest Twoja pozycja na stronach wyników wyszukiwania (SERP), tym bardziej prawdopodobne jest, że potencjalni klienci zobaczą Cię i klikną na Twoją stronę. Ważne jest, aby poprawić swój organiczny ranking strony. Twoje wysiłki SEO będą bardziej skuteczne, jeśli będziesz miał wyższą pozycję. Jest to szczególnie ważne, biorąc pod uwagę, że tylko 25% użytkowników Internetu klika poza pierwszym SERP.

Web Traffic

Zwiększony ruch w sieci jest jednym z głównych celów SEO, a zwiększasz ruch, gdy zwiększasz widoczność i rankingi. Rozważ to przez chwilę: miejsce #1 w wyszukiwarce Google dostaje prawie 32% kliknięć, a przesunięcie w górę tylko o jedno miejsce w wynikach wyszukiwania może zwiększyć CTR o niesamowite 30,8%.

'Featured Snippet’, często nazywany pozycją #0 przez wielu marketerów, jest najważniejszy. Pojawia się on nad pierwszym w rankingu adresem URL. Jest to treść pobrana z witryny docelowej i może zwiększyć organiczne kliknięcia. Musisz uplasować się w pierwszej piątce pozycji w wyszukiwarkach, a najlepiej na pozycji nr 1.

Jeśli szukasz wsparcia agencji w zakresie SEO, content marketingu i płatnych mediów, skontaktuj się z Neil Patel Digital

Authority

Page Authority (PA) jest coraz ważniejszy dla wyszukiwarek, tak jak staje się ważniejszy dla użytkowników sieci. Autorytet oznacza po prostu, że Twoja strona jest wiarygodna, godna zaufania, wysokiej jakości, istotna i ma coś wartościowego.

Oceny wahają się od 1 do 100, a im wyższa liczba, tym większy autorytet ma Twoja strona. Możesz znaleźć swoją ocenę PA za pomocą narzędzi takich jak Moz i chociaż trudno jest na nią wpłynąć, wielu ekspertów SEO uważa, że ma to związek z profilem linków – zdobywaniem linków zewnętrznych z wiarygodnych i dobrze odwiedzanych źródeł.

Tworzenie lepszego doświadczenia odwiedzających

Innym powodem, dla którego SEO jest krytyczne jest to, że cały czas, który wkładasz w generowanie świetnych treści i optymalizację SEO na stronie, poprawia użyteczność Twojej witryny. To tworzy pozytywne doświadczenie klienta i bezproblemową komunikację.

Na przykład, czyniąc swoją stronę internetową responsywną, sprawisz, że będzie ona dostępna zarówno dla użytkowników urządzeń mobilnych, jak i komputerów stacjonarnych. Podobnie, poprzez zwiększenie szybkości ładowania strony, zmniejszysz współczynnik odrzuceń i zachęcisz odwiedzających do dłuższego przebywania na Twojej stronie. Konsumenci oczekują, że strony będą się szybko ładować. Powinien istnieć limit trzech sekund. Wskaźnik odrzuceń jest wyższy, a konwersje są niższe, im dłużej trwa ładowanie strony.

Featured Resource: On-Site SEO Audit Handbook and Toolkit

Pamiętaj, wyszukiwarki są zawodne

SEO jest ważne, ponieważ wyszukiwarki nie są doskonałe. Twoja strona ucierpi, jeśli nie podejmiesz kroków w kierunku pokonania ich niedoskonałości.

Wyszukiwarki mogą nie być w stanie indeksować strony prawidłowo, jeśli nie ma ona dobrej struktury linków. Może to prowadzić do obniżenia pozycji w rankingu. Wyszukiwarki mogą być blokowane przez błędy w kodzie, co może uniemożliwić ranking witryny, niezależnie od tego, jak ciężko pracujesz. Inne wspólne obszary, w których wyszukiwarki mogą napotkać problemy to:

  • Duplikaty stron
  • Formularze
  • Obrazy, flash, pliki audio, wideo i inne treści nietekstowe
  • Język i semantyka

Łatwo będzie zauważyć te problemy i wiedzieć, jak ich uniknąć, jeśli weźmiesz specjalistyczny kurs SEO z DMI!

First published August 2018, Updated October 2021

Similar Posts