Zdobądź przewagę nad kolejnym inwestorem dzięki hackom Simplified Zdobadz przewage nad kolejnym inwestorem dzieki hackom simplified

Get a head start on your next investor with Simplified hacks

Dążenie do założenia firmy typu start-up jest bardziej konkurencyjne niż kiedykolwiek wcześniej! Małe firmy wykorzystują kreatywne prezentacje, aby przyciągnąć inwestorów i przyciągnąć ich uwagę. Jeśli jednak jesteś nowy w tym świecie, na pewno popełnisz błędy podczas tworzenia prezentacji biznesowej. Mając to na uwadze, stworzyliśmy tzw uproszczony lista wstępnych zaleceń i zakazów wraz ze slajdami informacyjnymi, które należy umieścić w prezentacji dla inwestorów.

Co to jest pitch deck dla inwestorów?

Inwestor pitch deck to krótka prezentacja przygotowana przez start-upy w celu pozyskania funduszy. Daje potencjalnym inwestorom krótki przegląd firmy i zazwyczaj składa się z 15-20 slajdów ppt. Prezentacja koncentruje się na przedstawieniu misji i wizji firmy, problemów, które rozwiązuje, propozycji wartości, model marketingowyi więcej.

Inwestor Pitch Deck Do’s

  • Umieść w lewym dolnym rogu wszystkich slajdów: „Poufne i zastrzeżone. Prawa autorskie (c) autorstwa (nazwa firmy). Wszelkie prawa zastrzeżone.”
  • Obraz jest wart tysiąca słów. Dołącz elementy wizualne.
  • Z wyprzedzeniem udostępnij potencjalnym klientom plik PDF prezentujący prezentację.
  • Opowiedz swoją historię, a nie tylko liczby.
  • Przygotuj coś, dzięki czemu inwestorzy będą o Tobie pamiętać.
  • Zachowaj spójność z elementami wizualnymi marki i rozmiarem czcionki w całym ppt.

Inwestor Pitch Deck czego nie robić

  • Prezentacja nie powinna być dłuższa niż 15-20 slajdów.
  • Slajdy nie powinny być zbyt rozwlekłe.
  • Unikaj branżowego żargonu, którego inwestorzy mogą nie rozumieć.
  • Podkreślenie przewagi nad konkurencją jest ważne; jednak nie umniejszaj ich.
  • Unikaj niskiej jakości grafiki.
  • Nie podawaj nadmiernych szczegółów finansowych.

Powiązany: Jak zbudować społeczność małych firm

Jakie kluczowe slajdy musisz mieć w prezentacji dla inwestorów?

Poniżej wymieniono slajdy, które należy uwzględnić w prezentacji biznesowej.

The 4 best Mother's Day marketing ideas you'll never go wrong with

The 4 best Mother's Day marketing ideas you'll never go wrong with

Nie ma wątpliwości, że Dzień Matki to dzień poświęcony celebrowaniu i okazywaniu wdzięczności pierwszej miłości…

See

1. Slajd „Przegląd firmy” w prezentacji dla inwestorów

Zdobądź przewagę nad kolejnym inwestorem dzięki hackom Simplified Investor pitch deck

Zdobądź przewagę nad kolejnym inwestorem dzięki hackom Simplified Problems and consequently the solution

źródło: oryginał

Ten slajd to zasadniczo górna linia CV. Ten slajd ppt powinien podsumuj w 4-6 wierszach historię swojej firmy, jaki problem rozwiązujesz, gdzie się znajdujesz oraz wiedzę zespołu zarządzającego.

Na przykład oto, co może zawierać slajd „Przegląd firmy”:

How to build a small business community

How to build a small business community

Rozpoczęcie małej firmy od zera to imponujący wyczyn. Rozwój małej społeczności biznesowej może wydawać się…

See

Zdobądź przewagę nad kolejnym inwestorem dzięki hackom Simplified Company overview

Source: Forbes

2. Slajd „Misja/Wizja” w Prezentacji Inwestora

W tym slajdzie ppt potrzebujesz jasnego stwierdzenia określającego misję i wizję Twojej firmy. Pomyśl o tym jak o swoim 15-sekundowy skok windy.

Creative ideas to boost sales on Shopify

Creative ideas to boost sales on Shopify

Ponieważ wiele sklepów przenosi swoje firmy online do witryn takich jak Shopify, konkurencja na rynku…

See

Aby zademonstrować, niektóre z najfajniejszych misji wiodących start-upów to:

  • „Aby przyspieszyć przejście świata na zrównoważoną energię”. – Tesli
  • „Rozpowszechnianie pomysłów”. – TED
  • „Aby umieścić ludzi w centrum oprogramowania dla przedsiębiorstw”. – Dzień roboczy

„Wizja” może być celem, o którym myślisz, że możesz się stać. Na przykład wizja IKEA: „Naszą wizją jest tworzenie lepszych warunków życia codziennego dla wielu ludzi” – krótka, aspiracyjna i na temat.

3. Slajdy „Problem i rozwiązanie” z prezentacji dla inwestorów

Na tych slajdach musisz wyartykułuj problemy, z jakimi borykają się konsumenci, proponowane przez Ciebie rozwiązania oraz sposób, w jaki daje Ci to przewagę nad konkurencją. Podczas definiowania problemu zadaj następujące pytania:

  • Jaka jest skala problemu?
  • Dlaczego to jest ważne?
  • Kto boryka się z problemem?

Legendarny pitch deck AirBnB dostarcza krótkich i zwięzłych informacji o problemach, a co za tym idzie, o ich rozwiązaniu.

Zdobądź przewagę nad kolejnym inwestorem dzięki hackom Simplified Problem Zdobądź przewagę nad kolejnym inwestorem dzięki hackom Simplified Solution

4. Slajdy „Produkt” i „Technologia” w Investor Pitch Deck

Ten slajd ppt jest twój czas, aby produkt zabłysnął. Inwestorzy są zainteresowani twoim propozycja wartości i leżąca u jej podstaw technologia. Dlatego powinien odpowiedzieć na następujące pytania dotyczące Twojego produktu:

  • Jakie są kluczowe cechy produktu?
  • Dlaczego użytkownikom zależy na produkcie?
  • Jakie są kamienie milowe i plan działania projektu?
  • Jakie są kluczowe wyróżniki produktu?
  • Podstawowy szkielet technologiczny.
  • Kluczowe prawa własności intelektualnej, które posiadasz.
  • Dlaczego Twoim konkurentom będzie trudno powielić tę technologię?

Szybka wskazówka: umieść w tym slajdzie pliki GIF, zrzuty ekranu produktów i inne elementy wizualne.

Zdobądź przewagę nad kolejnym inwestorem dzięki hackom Simplified Product and technology

(Źródło: Mennica) Mint’s Value Proposition ppt slide wykorzystuje tabelę, aby wyróżnić swój produkt w każdym aspekcie swojej domeny.

Zdobądź przewagę nad kolejnym inwestorem dzięki hackom Simplified Product roadmap is clear

(Źródło: Przód) Firma Front wykorzystuje oś czasu, aby pokazać, co ma do zaoferowania na przyszłość i jaką nową technologię wprowadzi.

Powiązany: Jak dobre opowiadanie historii może pomóc w projektowaniu doskonałych produktów

5. Slajd „Okazja rynkowa” w prezentacji dla inwestorów

Twoja prezentacja inwestora jest wartościowa tylko wtedy, gdy masz na to ochotę duży adresowany rynek. Dlatego ważne jest, aby na tym slajdzie umieścić następujące informacje:

  • Zdefiniuj rynek, na którym działasz.
  • Przedstaw wielkość rynku dolara.
  • Pokaż rozmiar rynku, na który będziesz działać.

Zdobądź przewagę nad kolejnym inwestorem dzięki hackom Simplified Investor pitch deck2

Source: Dwoła

Zdobądź przewagę nad kolejnym inwestorem dzięki hackom Simplified Investor pitch deck1

Niektóre inne slajdy, które należy uwzględnić w prezentacji biznesowej:

  • Model biznesowy: Zademonstruj, jak będziesz zarabiać pieniądze; pokaż także kanały i koszty pozyskiwania klientów.

Zdobądź przewagę nad kolejnym inwestorem dzięki hackom Simplified Business model

Source: Mennica

  • Klienci: Wyróżnij logo znanych klientów, aby wykazać się wiarygodnością.

Zdobądź przewagę nad kolejnym inwestorem dzięki hackom Simplified Select customers

Source: Przód

  • Konkurs: Pokaż zrozumienie krajobrazu konkurencji i kluczowych wyróżników.

Zdobądź przewagę nad kolejnym inwestorem dzięki hackom Simplified Competition

Source: Zamek

Twój ostateczny przewodnik po brandingu produktów

  • Finanse i finansowanie: Przedstaw swoje realistyczne prognozy i kwotę, której szukasz.

Zdobądź przewagę nad kolejnym inwestorem dzięki hackom Simplified Financials and funding

Source: Przód

Application

Jak wykazano, dobry pitch deck pomoże ci zabezpieczyć finansowanie dla twojego start-upu. Najważniejszą rzeczą do zapamiętania jest to, aby Twoja historia była przekonująca i interesująca!

Similar Posts