Wykorzystanie uproszczonej sztucznej inteligencji do stworzenia prostego rozwiązania PAS do pisania tekstów dla Twojej marki
Czy jesteś sfrustrowany, ponieważ Twoje treści nie prowadzą do zaangażowania ani konwersji? Cóż, prawdopodobnie używasz niewłaściwej formuły. Jeśli chcesz sprzedawać swoje produkty, musisz użyć odpowiedniej formuły, która może być dla Ciebie kombinacją różnych podejść. Jesteśmy tutaj, aby opowiedzieć o jednej z takich formuł, jaką są ramy copywritingu PAS.
Ta sprawdzona formuła copywritingu zorientowana na konwersję zapewnia niezbędną strukturę i sekwencję do skutecznej komunikacji z odbiorcami. Dodatkowo ta formuła jest skuteczna niezależnie od branży. Co najważniejsze, ramy PAS można stosować we wszystkich typach kopii, od ulotek i artykułów po masowe cyfrowe kampanie reklamowe.
Teraz naprawdę genialne są nowsze narzędzia sztucznej inteligencji do kopiowania, takie jak uproszczona sztuczna inteligencja, które są dostarczane z gotową platformą do pisania tekstów PAS. Tak więc to narzędzie sztucznej inteligencji nie tylko wykona za Ciebie ciężką pracę, generując kopię w kilka sekund, ale kopia jest również bardzo skuteczna, ponieważ automatycznie uwzględnia PAS.
Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, w jaki sposób bezpłatne narzędzie do pisania tekstów oparte na sztucznej inteligencji może stworzyć proste Generator Ram PAN dla Twojej marki.
Jaka jest formuła PAS Copywriting?
PAS czy tzw ból-agitacja-rozwiązanie framework to wysoce skuteczna formuła copywritingu, która sprawdza się we wszystkich rodzajach marketingu. W szczególności tworzy przekonujące komunikaty, z którymi identyfikują się użytkownicy. Jeśli to rozbijesz, naprawdę pomoże to postawić się w sytuacji odbiorców, zwłaszcza że ta struktura komunikuje rozwiązanie ich problemu.
Ta formuła copywritingu może zmienić się, gdy zaczyna się od zwrócenia uwagi na problem odbiorców. Oczywiście musisz przeprowadzić badania i naprawdę jasno określić istotę problemu.
Następna jest mieszana część formuły. W tym miejscu przechodzisz do sedna problemu i tego, jak może on potencjalnie wpłynąć na odbiorców.
Na koniec podaj rozwiązanie, którym jest Twój produkt.
Mówiąc najprościej, ramy PAS polegają na stworzeniu kontekstu, w którym Twoi czytelnicy będą mogli pomyśleć o swoim problemie, a następnie przedstawieniu Twojej marki jako najlepszego rozwiązania.
Teraz, gdy ta formuła PAS jest sprawdzona i działa jako szablon, nadal musisz poświęcić czas na napisanie rzeczywistej kopii.
Na szczęście wszystkie te kroki są zautomatyzowane przez Simplified. Wszystko, czego potrzebujesz, aby wpisać wymagane monity, a będziesz mieć skuteczne PKopia AS w kilka sekund.
Ramy PAS są ważne, ponieważ ich skuteczna formuła niezmiennie od dziesięcioleci napędza sprzedaż dla przedsiębiorstw. Dodatkowo zapewnia spójność komunikacji Twojej marki. Jednak to precyzja i perswazja sprawiają, że ta struktura jest naprawdę wartościowa.
- Pomaga także zwiększyć efektywność tworzenia treści, co pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze firmy. Przypadkowo analizuje również komunikację konkurencji.
- Analizując ich wiadomości, możesz dostosować swoją komunikację i wymyślić jeszcze bardziej atrakcyjne treści.
- Co najważniejsze, formuła PAS jest uniwersalna i można ją zastosować do dowolnego egzemplarza.
- Pisanie postów na blogu i e-maili lub podpisów w mediach społecznościowych? Podążaj za PAS, a unikniesz przerażającej blokady pisarza.
Powiązany: Jak używać ekspandera zdań AI do pisania esejów?
Korzyści z używania PAS do copywritingu?
Formuła PAS idealnie nadaje się do prowadzenia akcji. Działania te obejmują kupowanie produktów, klikanie przycisków wezwania do działania (CTA), udostępnianie treści, polubienie strony i angażowanie się w inne sposoby.
- Jednak podstawową korzyścią nie jest wszechstronność formuły. W rzeczywistości to łatwa do strawienia struktura przybliża odbiorców do decyzji o zakupie.
- Ramy te wykorzystują strukturę „od początku do końca”, podzieloną na jasno określone części, z których każda wiąże się z emocjami czytelnika. Te emocjonalne powiązania sprawiają, że kopia jest skuteczna.
- PAS zaczyna się negatywnie i stopniowo pogarsza się, zanim zakończy się pozytywnym rozwiązaniem. Ta mieszanka frustracji, bólu i satysfakcji pomaga nawrócić publiczność.
Powiązany: Uproszczone narzędzia sztucznej inteligencji dla małych firm: łatwe generowanie odpowiedzi na recenzje
Sekretny sos, który sprawia, że PAS działa
Chociaż jest to — Problem, Agitate and Solve, to aspekt Agitate sprawia, że ramy działają. Możesz być w stanie uchwycić krótki czas skupienia uwagi czytelnika, określając problem. Jednak, aby utrzymać ich zainteresowanie, a nawet zamknąć sprzedaż, musisz stać się ekspertem w kopiowaniu. Jak to zrobić?
Na etapie pobudzenia tekstu musisz wykazać, że rozumiesz problem i porozmawiać o skutkach niewygodnego problemu, aby jeszcze bardziej dostosować się do negatywnych emocji czytelnika.
Następnie, informując ich, że doświadczyłeś punktów bólu, budujesz ich zaufanie do swojej wiedzy w tej sprawie. Z twoją pozycją jako autorytetu, twoi odbiorcy zaakceptują twoją rekomendację dotyczącą rozwiązania. Tak, możesz to wszystko zrobić, po prostu szczegółowo opisując ich problem.
W jaki sposób PAS jest powiązany z psychologią człowieka?
Ramy PAS działają tak dobrze na poziomie emocjonalnym, ponieważ wykorzystują empatię publiczności. Dostosowują się niemal natychmiast, ponieważ mają podobne, jeśli nie takie same problemy.
Na przykład, jeśli ktoś ma do czynienia z frustrującym problemem, ciągle o nim myśli. Teraz, wykorzystując ten podstawowy czynnik emocjonalny, przedstawiając problem, automatycznie przykuwasz ich uwagę. Dodatkowo podkreślanie różnych aspektów problemu (pobudzenie i rozwiązanie) dodaje walidacji. A to daje tej osobie przychylne spojrzenie na twoje rozwiązanie.
Formuła copywritingu PAN: studium przypadku
Blogi Neila Patela są doskonałymi przykładami skuteczności PAS. Na przykład w jego Jak nigdy nie zabraknie pomysłów na tematy artykuł, wyraźnie określa problem, jak podkreślono powyżej. Po tym, jak wspomina, jak zmaga się z wymyślaniem pomysłów na bloga, porusza publiczność, wspominając o kalendarzu redakcyjnym.
Sprzedawcy treści radzą sobie ze stresem związanym z ciągłym aktualizowaniem kalendarza treści o nowe pomysły.
Kiedy wciągnie czytelnika w zamieszanie, nadszedł czas, aby podać rozwiązanie. W tym przypadku chodzi o wymyślenie jednego tematu i znalezienie wielu sposobów podejścia do niego poprzez badania.
Zanurz się bezpośrednio w marketingu i naucz się korzystać z gotowych szablonów projektów i sztucznej inteligencji Uproszczona Akademia:
Podsumować Rzeczy
Ramy copywritingu PAS to bardzo skuteczne podejście do problemów i rozwiązań, z którym rezonują odbiorcy. Ta struktura jest znacznie łatwiejsza w użyciu dzięki Asystentowi Copy AI firmy Simplified. Nie musisz być profesjonalnym pisarzem, aby korzystać z tego narzędzia. To nic nie kosztuje, jest skuteczne i pomoże Ci zaoszczędzić czas. Nie musisz więc podnosić żadnej zawartości, po prostu usiądź wygodnie i pozwól AI zrobić całą magię!