YouTube recomienda vídeos más largos a los espectadores de formatos cortos (actualización del algoritmo)

YouTube recomienda vídeos más largos a los espectadores de formatos cortos (actualización del algoritmo)

Czy jesteś małym twórcą, który chce rozwijać swój kanał YouTube? Jeśli tak, będziesz chciał wiedzieć o ostatniej aktualizacji, która może ci pomóc. Od 18 sierpnia algorytm YouTube będzie uwzględniał ostatnie długie filmy przy polecaniu treści widzom YouTube Shorts. Dlatego zamiast krótkich filmów, które nie mają związku z długimi filmami, możesz potencjalnie użyć krótszych filmów, aby…

Cómo hacer una foto redonda en Canva

Cómo hacer una foto redonda en Canva

Jeśli korzystasz z serwisu Canva od jakiegoś czasu, być może zastanawiasz się, jak zmienić kształt swoich obrazów. Jednak wyszukiwanie określonych funkcji na platformie do edycji nie zawsze jest proste. Ale nie martw się. Jesteśmy tutaj aby pomóc. W tym artykule przedstawimy instrukcje krok po kroku, jak zmienić kształt zdjęcia w serwisie Canva i jak zmienić…

Cómo elegir entre una cuenta de TikTok profesional o personal

Cómo elegir entre una cuenta de TikTok profesional o personal

Podczas tworzenia konta TikTok do wyboru są dwa rodzaje — konto osobiste lub konto firmowe. Konta osobiste są przeznaczone dla osób, które chcą używać TikTok do tworzenia sieci społecznościowych, udostępniania i spędzania czasu z przyjaciółmi. Natomiast konta firmowe są przeznaczone do celów marketingowych. Firma utworzy konto firmowe TikTok, aby zwiększać świadomość marki, reklamować swoje usługi…

Jak zarabiać na TikTok jako twórca (krok po kroku)

Jak zarabiać na TikTok jako twórca (krok po kroku)

Dzięki rosnącej popularności TikTok jest to teraz możliwe zarabiać na krótkich filmach. Możesz to zrobić na wiele sposobów, na przykład otrzymując wskazówki dotyczące filmów, zarabiając na transmisjach na żywo i wykorzystując umowy z markami, aby zwiększyć swoje przychody. Ale to tylko kilka opcji. W tym przewodniku wyjaśnimy: Jak zarabiać na TikToku Kiedy możesz zarabiać na…

Cómo publicar una historia en Instagram

Cómo publicar una historia en Instagram

Ograniczone czasowo historie na Instagramie to świetne narzędzie marketingowe do budowania marki lub mogą być świetną zabawą, jeśli chodzi o dzielenie się chwilami z przyjaciółmi i rodziną. Oto jak opublikować historię na Instagramie i podzielić się nią z innymi. Informacje zawarte w tym artykule dotyczą aplikacji Instagram na Androida i iOS. Co to jest historia…

5 sekretów, których nie wiedziałeś o algorytmie YouTube

5 sekretów, których nie wiedziałeś o algorytmie YouTube

Czy masz wrażenie, że algorytm YouTube ignoruje Twój mały kanał? Nie lubimy przynosić złych wieści, ale możesz mieć rację. Jest szansa na YouTube Jest ignorując Twoje treści. Prawdopodobnie nie z powodów, o których myślisz, takich jak zmiana algorytmu lub faworyzowanie przez YouTube dużych, popularnych kanałów. Bardziej niż prawdopodobne, musisz wiedzieć jak algorytm działa w 2022…

Cómo crear, compartir y ver vídeos en Instagram

Cómo crear, compartir y ver vídeos en Instagram

Co wiedzieć Utwórz: Stuknij w Kamera Ikona. Ustaw menu przewijania w poziomie na Kołowrotki. Nagraj (lub prześlij) wideo. Dodaj efekty. Udostępnij: Dodaj to do swojej relacji lub stuknij w wiadomość ikonę > wybierz obserwujących > Wysłaćlub wybierz Skopiuj link z menu. Oglądaj: Stuknij w Ikona bębnów na ekranie głównym lub przejdź do Kołowrotki zakładkę w…

Lego se une a la generación Instagram con Lego Life

Lego se une a la generación Instagram con Lego Life

W swojej najczystszej postaci Lego jest przeznaczone do budowania, a następnie burzenia i zmieniania w coś zupełnie innego. To, co jednego dnia było statkiem kosmicznym, następnego może z łatwością stać się samochodem wyścigowym dla każdego początkującego młodego Elona Muska, ale jaki rekord pozostaje żywy po każdej zmianie? W 2014 roku każdego dnia przesyłano 1,8 miliarda…

Conoce a Hopper, una startup cuya misión es cambiar la vida de las superestrellas de Instagram

Conoce a Hopper, una startup cuya misión es cambiar la vida de las superestrellas de Instagram

Instagram szybko staje się najważniejszą platformą mediów społecznościowych w dzisiejszych czasach. Snapchat, Facebook i Twitter mogą zdominować nagłówki, ale Instagram wyprzedza resztę, skupiając się na obrazach. Zyskał również zainteresowanie marketerów, głównie dzięki skupieniu się na błyskotliwych fotografiach i efektownych obrazach. Według raportu o Inteligentne spostrzeżeniaInstagram ma szacunkowo 600 milionów aktywnych użytkowników na całym świecie –…