Cómo solucionar que Facebook Pay no funcione

Cómo solucionar que Facebook Pay no funcione

To, że Facebook Pay nie działa, jest zwykle spowodowane tym, że ty lub druga osoba nie spełniacie pewnych podstawowych wymagań, takich jak lokalizacja lub wiek, albo dlatego, że nie jest używana ważna metoda płatności. Niezależnie od tego, czy to jest dla Ciebie problem, czy jest to coś innego, poniżej znajdziesz wszystko, co możesz spróbować, aby…

Cómo transferir mensajes de Android a iPhone 14

Cómo transferir mensajes de Android a iPhone 14

¿Te has comprado un nuevo iPhone 14 y quieres transferir mensajes SMS de Android a tu nuevo iPhone? Hay algunas formas sencillas de transferir SMS de Android a iPhone. Android a iPhone - Cada vez que un nuevo iPhone fue puesto en libertad, una gran parte de los usuarios querría probarlo, como el iPhone 14, iPhone 14 Plus, iPhone 14 Pro y

Cómo cambiar el idioma en Zoom

Cómo cambiar el idioma en Zoom

Zoom to jedna z najbardziej usprawnionych i łatwych w obsłudze aplikacji do obsługi spotkań. Działa na różnych platformach i pozwala na więcej niż kilka dostosowań. Oczywiście jedną z pierwszych rzeczy, które chcesz zrobić, jest zmiana języka, aby pasował do Twojej firmy. Można to zrobić za pomocą zaledwie kilku kliknięć, a Zoom pozwala również przełączać się…

Creación y ejecución de campañas eficaces de marketing por correo electrónico: consejos de expertos en e-marketing

Creación y ejecución de campañas eficaces de marketing por correo electrónico: consejos de expertos en e-marketing

Tworzenie i przeprowadzanie skutecznych kampanii e-mail marketingowych: wskazówki doświadczonych e-marketerów Kampanie e-mail marketingowe pozostają jednym z najskuteczniejszych narzędzi marketingu cyfrowego. Aby jednak w pełni wykorzystać ich potencjał, niezbędne jest posiadanie odpowiednich strategii i technik, aby kampania była skuteczna. W tym artykule zagłębimy się w niektóre kluczowe strategie stosowane przez doświadczonych e-marketerów do tworzenia skutecznych kampanii…

Cómo activar las notificaciones en Instagram

Cómo activar las notificaciones en Instagram

Estar al tanto de la última actividad de los seguidores es esencial si eres un ávido usuario de Instagram. Puede que no quieras perderte la nueva publicación de un amigo o la solicitud de un nuevo seguidor. Si estás buscando la forma de activar las notificaciones en Instagram, has llegado al lugar adecuado. En este artículo te contamos todo lo que necesitas saber. Además, te daremos instrucciones sobre cómo recibir notificaciones cuando alguien inicie una transmisión en vivo....

Parametry UTM: czym są i jak ich używać do śledzenia marketingu online

Parametry UTM: czym są i jak ich używać do śledzenia marketingu online

W dzisiejszych czasach marketerzy online potrzebują sposobu na mierzenie danych, aby ocenić sukces i określić, które kampanie działają, a które nie. Unikalny kod na końcu adresu URL zawiera rozwiązanie. Dzięki parametrom UTM możesz dokładnie określić wpływ swoich kampanii i zobaczyć, które inicjatywy marketingowe zyskują na popularności. W tym artykule dowiesz się, czym są parametry UTM…

Fecha prevista de lanzamiento del GPT-4: ¿para cuándo el nuevo modelo?

Fecha prevista de lanzamiento del GPT-4: ¿para cuándo el nuevo modelo?

El director general de OpenAI ya ha confirmado que está trabajando en un nuevo modelo de lenguaje para sustituir a GPT-3.5. ¡Sorpresa, sorpresa, se llamará GPT-4! Los rumores apuntan a que el nuevo modelo podría debutar ya en el primer trimestre de este año. OpenAI aún no lo ha confirmado. Y según el New York Times, el multimillonario inversor Microsoft tampoco ha querido confirmar ni desmentir el rumor. GPT-4...

Actualización de la monetización de YouTube: preguntas frecuentes para los creadores

Actualización de la monetización de YouTube: preguntas frecuentes para los creadores

YouTube udostępnił niedawno aktualizację, która zaskoczyła wielu twórców. Od 18 listopada 2020 r. platforma zamieszcza reklamy filmy, które nie zarabiają i zbierze 100% przychodów. Oznacza to, że nawet jeśli nie należysz do programu partnerskiego YouTube, YouTube może zarabiać na Twoich treściach — przynajmniej do czasu, gdy kwalifikujesz się do udziału w przychodach z reklam. Ale…

Cómo construir tu marca en YouTube

Cómo construir tu marca en YouTube

Jak budować swoją markę na YouTube YouTube jest jednym z najbardziej popularnych platform w dzisiejszych czasach. Jest ona miejscem, gdzie internauci mogą oglądać nieograniczoną ilość wideo i szukać informacji, które ich interesują. Dlatego też, jakikolwiek biznesowy marketer powinien wziąć pod uwagę YouTube jako narzędzie marketingowe. W tym artykule dowiesz się jak zbudować markę na YouTube…

Qué es el público objetivo de las redes sociales y cómo encontrarlo en 2023

Qué es el público objetivo de las redes sociales y cómo encontrarlo en 2023

Marketing w mediach społecznościowych to najczęstsza droga marketingowa wykorzystywana przez firmy i osoby prywatne do promowania swoich marek. Marki te obejmują wszystkie krańce spektrum, od linii produktów i usług po pomysły i krytyczne przesłania. Jedną z kluczowych zasad w branży biznesowej jest to, że rynek docelowy nadaje ton całej kampanii marketingowej, od tego, jak nazywasz…