1682451612 Jak zdobyc wiecej wyswietlen na YouTube grajac wsrod nas

Jak zdobyć więcej wyświetleń na YouTube, grając wśród nas

Jak zdobyc wiecej wyswietlen na YouTube grajac wsrod nas

Gdy Entre nosotros została wydana po raz pierwszy w 2018 roku, niewielu graczy było zainteresowanych grą online dla wielu graczy. Zmieniło się to jednak, gdy COVID-19 rozprzestrzenił się na całym świecie i zakłócił wszystkim rok 2020.

W trosce o bezpieczeństwo publiczne miasta na całym świecie wydały nakaz pozostania w domu i tymczasowe blokady. Mając niewiele opcji rozrywki, znudzeni gracze postanowili w końcu dać Entre nosotros próba.

Jednym z tych wczesnych graczy był Chance Morris, znany również jako Sodapoppin. W lipcu zaczął przesyłać strumieniowo grę do 2,8 miliona obserwujących na swoim Kanał na Twitchu. We wrześniu gra była tak popularna, że 3 miliony jednoczesnych widzów grał Entre nosotros w jeden weekend.

Teraz to Entre nosotros o czym mówi Internet, miliony ludzi przyjmują wyzwanie gry: napraw niesprawny statek kosmiczny, podczas gdy „oszust” poluje i zabija członków załogi. Grają w nią wszyscy, od wpływowych członków rodziny królewskiej, takich jak James Charles, po reprezentantkę USA Alexandrię Ocasio-Cortez.

Entre nosotros jest popularna na Twitchu, ale gra ma również dużą obecność na YouTube. Według narzędzia słów kluczowych vidIQ, ponad 54 miliony widzów wpisało frazę „Among Us” w pasku wyszukiwania YouTube. I to tylko w ciągu ostatnich 30 dni.

Chcesz złapać niektóre z tych widoków dla siebie? Oto kilka wskazówek, jak tworzyć niesamowite Entre nosotros wideo.

Top 10 wśród nas słów kluczowych w YouTube

Zanim zaczniesz wypompowywać Entre nosotros wideo, poświęć trochę czasu na przejrzenie najważniejszych słów kluczowych w grze. Po raz kolejny użyliśmy słowa kluczowego vidIQ do skompilowania tej listy:

  1. Pośród nas hacki
  2. Mod wśród nas
  3. Transmisja na żywo wśród nas
  4. Pośród nas kody
  5. Usterka wśród nas
  6. Między nami, ale
  7. Wśród nas zabawne momenty
  8. Rozgrywka wśród nas
  9. Wśród nas oszust
  10. Żyj wśród nas

Są to świetne słowa kluczowe do rozważenia na początku badań. Pamiętaj jednak, że są to najpopularniejsze terminy, co oznacza, że ​​trudniej jest je uszeregować w YouTube. Jeśli masz mały lub średni kanał, użyj odmian tych słów kluczowych, aby wyróżnić się na tle konkurencji.

„Among Us Stack Kill” to najlepsze słowo kluczowe dla strategii oszustów

Spójrz na listę 10 najlepszych słów kluczowych powyżej. „Among Us imposter” daje radę, ale nasze narzędzie propozycji słów kluczowych mówi, że jest to wyszukiwane hasło niezwykle konkurencyjne. Jeśli chcesz tworzyć treści związane z oszustami Entre nosotrosjak byś to zrobił i uzyskał przyzwoite wyświetlenia?

Wszystko, co musisz zrobić, to znaleźć się jeszcze niżej. Zagłęb się w dreszczyk emocji związany z byciem oszustem, a znajdziesz cenną okazję na słowo kluczowe: „Wśród nas zabójstwo stosu”.

Filmy dołączone do tego słowa kluczowego są absolutnie przezabawne. W nich twórcy dzielą się swoimi strategiami zabijania wielu członków załogi naraz Entre nosotros statek kosmiczny.

SKRIMP, kanał z prawie 10 000 subskrybentów, uzyskał ponad 30 000 wyświetleń dzięki temu filmowi „zabijanie stosu”:

Nieźle jak na kanał, który ma mniej niż 10 000 subskrybentów, prawda?

Inne kanały również odnoszą sukcesy dzięki „zabijaniu stosów”. Na przykład, Urzędnik Senku ma 1 000 subskrybentów i zdobył prawie 5 000 wyświetleń swoim filmem, „Wśród nas Strategia zabicia stosu tajnego oszusta."

„Wśród nas, ale” to szokująca wartość, której potrzebujesz, aby uzyskać więcej wyświetleń

Grając w normalną wersję Entre nosotros jest fajna, ale wartość rozrywkowa eksploduje w zmodyfikowanej wersji. Niektórzy twórcy wykorzystują to, grając/tworząc dziwaczne wersje gry, i ty też powinieneś.

w jednym przykładzie Tokaint użyli słowa kluczowego „Among Us, But”, aby zaprezentować swoje umiejętności w zakresie tworzenia gier wideo. Ich wideo nosi tytuł „I Made Among Us, But It’s Single Player (Among You)”. To nagłówek, który kliknęłoby wielu zagorzałych fanów, o czym świadczy 2,9 miliona wyświetleń filmu:

Tokaint ma dziś 108 000 subskrybentów, ale nie od tego zaczęli. Nasz menedżer ds. społeczności, Daniel Holzhauer, odkrył, że liczba subskrybentów tego kanału wzrosła z 7 tys. do 100 tys. w niecały miesiąc. Co ciekawe, ich najczęściej oglądane filmy zawierają słowo kluczowe „Among Us, But”.

Inny twórca również używa tego terminu. zenVR ma 7 000 subskrybentów i uzyskuje dziesiątki tysięcy wyświetleń za pomocą „Among Us, But”.

Trzeba przyznać, że to słowo kluczowe przyciąga uwagę czołowych graczy YouTube, więc jest trochę konkurencyjne. Istnieją jednak dowody na to, że mniejsi twórcy uzyskują więcej wyświetleń niż normalnie.

Entre nosotros to zabawna gra i radosny trend online, ale kto wie, jak długo będzie popularna. Jeśli granie to Twoja nisza, skorzystaj z tego modnego tytułu, aby uzyskać więcej wyświetleń w YouTube.

Secretos de LinkedIn: cómo aprovechar el potencial de tu perfil 1

Los secretos de LinkedIn - Cómo crear una marca personal

Descubra las estrategias que transformarán su perfil en una potente herramienta de networking en LinkedIn.

Publicaciones Similares