Jak zdobyć 1000 subskrybentów YouTube w tym roku (za darmo!)
Jeśli podobnie jak większość twórców, masz cel zwiększyć liczbę subskrybentów YouTube. Chcesz uzyskać jak najwięcej wyświetleń i zmienić przypadkowych widzów w wiecznych fanów.
I rozumiemy dlaczego. Po przekroczeniu 1000 subskrybentów twórcy czerpią największe korzyści z bycia w YouTube. Kwalifikują się do programu partnerskiego YouTube, który pozwala twórcom zarabiać na swoich filmach dzięki reklamom. Ponadto osiągnięcie drugiego wymagania programu — 4000 godzin czasu oglądania — sprawia, że dostanie się do YPP jest bardzo łatwe.
Chcesz rozwijać swój kanał? Oto najlepsze sposoby na generowanie subskrybentów w YouTube!
1. Podziel cel 1000 subskrybentów na małe części
Najpierw trochę surowej szczerości: próba zebrania tysiąca czegokolwiek jest trudna.
Nie ma znaczenia, czy to dolary, pary butów czy rzadkie horrory. Wiesz, że to zajmie dużo czasu, ale nie wiesz dokładnie, jak długo. I to jest denerwujące.
Jednym z rozwiązań jest podzielenie celu na łatwe do opanowania części. Zamiast mówić, że chcesz mieć 1000 subskrybentów YouTube od razu, powiedz sobie, że chcesz zyskać:
- 100 subskrybentów do marca
- 250 subskrybentów do czerwca
- 500 subskrybentów do sierpnia
- 750 subskrybentów do października
- 1000 subskrybentów do grudnia
Nie osiągniesz tych dokładnych liczb każdego miesiąca. Ale mniej przerażające (i bardziej zachęcające) jest dążenie do mniejszych, realistycznych celów.
2. Dodaj przycisk subskrypcji YouTube do swoich filmów
Oto prosty sposób na zdobywanie subskrybentów przy każdym przesłaniu. Utwórz lub pobierz grafikę z napisem „subskrybuj”, a następnie przejdź do YouTube Studio i prześlij ją jako plik znak wodny wideo. Gdy widzowie oglądają Twoje treści, mogą kliknąć grafikę, aby zasubskrybować Twój kanał!
Oto jak dodać przycisk subskrypcji do filmów w YouTube:
1. Przejdź do Studio YouTube.
2. Kliknij Dostosowywanie w lewym menu nawigacyjnym.
3. Wybierz branding patka.
4. Przewiń w dół do Znak wodny wideo sekcję i prześlij swoją grafikę. Wybierz czas wyświetlania grafiki: na końcu filmu, w całym filmie lub w niestandardowym przedziale czasowym. Uderzyć Publikować w prawym górnym rogu strony.
3. Określ, które filmy przyciągają najwięcej subskrybentów
Jeśli masz 30 lub więcej filmów na swoim kanale, dlaczego nie sprawdzić, które z nich przyciągnęły najwięcej subskrybentów? Właściwy termin dla tej metryki to tzw pozyskanych abonentówi znajdziesz go w YouTube Studio.
Oto jak się tam poruszać:
1. Przejdź do Studio YouTube.
2. Kliknij Analityka w lewym menu nawigacyjnym.
3. Kliknij Widzieć Więcej, który znajduje się pod pulpitem nawigacyjnym YouTube, pokazującym miesięczne wyświetlenia, subskrybentów, przychody i czas oglądania.
4. Wybierz Zdobyci subskrybenci w pierwszym pudełku filtra.
5. Zobacz, które filmy przyciągnęły najwięcej subskrybentów, a następnie utwórz podobne treści.
4. Umieść link do subskrypcji YouTube w opisach filmów
Pole opisu to znacznie więcej niż tylko miejsce na sekcję o filmie. Możesz tam również dodawać linki, takie jak linki partnerskie, linki do stron internetowych i do swoich mediów społecznościowych. Co ważniejsze, wklejanie w link do subskrypcji pozwala ludziom dołączyć do Twojej społeczności za pomocą zaledwie kilku dotknięć.
Oto jak utworzyć link do subskrypcji swojego kanału:
- Zacznij od zwykłego adresu URL swojego kanału. Możesz pobrać to z paska adresu, gdy jesteś na stronie głównej swojego kanału.
- Dodać ?sub_confirmation=1 na koniec adresu URL Twojego kanału.
- Wklej całość do pola opisu filmu, razem z tekstem proszącym widzów o subskrypcję. W takim razie niech pojawią się nowe subskrypcje!
5. Nawiąż współpracę w YouTube, aby dotrzeć do nowych widzów
Twórcy wkładają dużo pracy we współpracę wideo. Szukają partnerów o podobnych poglądach, przeprowadzają burzę mózgów i wspólnie kręcą kilka filmów. Ale po całej tej pracy obaj twórcy otrzymują bezcenną nagrodę: dzieląc się nakładającymi się odbiorcami.
Oto jak to działa. W przypadku każdego wspólnego filmu niektórzy widzowie nigdy nie słyszeli o twórcy A i to samo dotyczy twórcy B. Ale jeśli wszystko pójdzie dobrze, część tych nowych widzów stanie się nowych abonentów dla obu twórców.
Jeśli więc poważnie myślisz o rozwoju, czas na współpracę z innymi twórcami. Oto sześć wskazówek, które pomogą Ci rozpocząć pierwszą współpracę!
6. Stwórz 4 typy filmów, które ludzie uwielbiają
W internecie nie brakuje pomysłów na filmy z YouTube, ale trudno jest stwierdzić, które z nich będą rezonować z widzami.
Odkryliśmy, że niezależnie od typu kanału, cztery typy filmów nigdy nie wychodzą z mody:
- Filmy z reakcjami
- Filmy instruktażowe
- W porównaniu z filmami
- Lista filmów
Czytaj więcej: Nagraj te 4 filmy w YouTube, aby zdobyć pierwszych 1000 subskrybentów
Filmy z reakcjami są bardzo zabawne w YouTube. Ludzie uwielbiają patrzeć, jak ktoś reaguje na zabawne lub dramatyczne wydarzenia, więc te filmy zawsze będą popularne.
W porównaniu z filmami są atrakcyjne, ponieważ wszyscy uwielbiają gorącą debatę: Samsung Galaxy czy iPhone? Koty czy psy? LeBron James czy Michael Jordan?
Inne typy wideo — instrukcje i listy — odpowiadaj na pytania, które ludzie nigdy nie przestają zadawać. Film instruktażowy mógłby nosić tytuł „Jak wynegocjować podwyżkę o 10 000 USD”. Tymczasem film z listą może brzmieć „30 pomysłów na tanie posiłki”.
7. Traktuj poważnie słowa kluczowe, miniatury i tytuły filmów w YouTube
Powtarzamy to cały czas: najlepszym sposobem na zwiększenie liczby odbiorców jest optymalizacja filmów pod kątem maksymalnego odkrywania. Ale aby zrobić to właściwie, musisz poważnie potraktować słowa kluczowe, miniatury i tytuły filmów. Będziesz potrzebować każdego zasobu, aby zoptymalizować swoje treści i przyciągnąć więcej widzów.
Po pierwsze, słowa kluczowe YouTube są niezbędne do podniesienia pozycji treści na stronach wyszukiwania. Zanim więc klikniesz publikację, dodaj odpowiednie słowa kluczowe do tytułu i opisu swojego filmu. To da ci impuls SEO i otworzy drzwi do zdobycia większej liczby subskrybentów YouTube.
Ale jak znaleźć te magiczne słowa lub frazy? Wszystko zaczyna się od analizy słów kluczowych, a ten szczegółowy przewodnik pomoże Ci zacząć.
Następnie zaprojektuj niestandardową miniaturę dla swojego filmu. Powinien być odważny, łatwy do zrozumienia i uzupełniać niektóre motywy w tytule. Jeśli potrzebujesz kilku pomysłów, oto 12 miniatur YouTube, które ludzie uwielbiają klikać!
8. Promuj swój kanał YouTube
Jeśli chcesz, aby ludzie subskrybowali Twój kanał, poświęć trochę czasu na promowanie swoich filmów wśród szerszej publiczności. Możesz to zrobić na wiele sposobów, na przykład publikując posty na karcie Społeczność YouTube, tworząc playlisty YouTube i udostępniając swoje treści w mediach społecznościowych.
Ale to tylko mały przedsmak tego, co możesz zrobić. Masz jeszcze więcej opcji, takich jak:
- Dodawanie kart YouTube i ekranów końcowych do swoich filmów w celu promowania dodatkowych treści
- Komentowanie innych filmów YouTube w Twojej niszy
- Hostowanie transmisji na żywo w YouTube
- Dodawanie hashtagów do swoich filmów
Chcesz pełny przewodnik? Oto jak promować swój kanał YouTube, aby zdobyć więcej subskrybentów.
9. Twórz filmy, które dotrzymują obietnicy
Czy wiesz, że każdy film w YouTube zawiera subtelną obietnicę?
- Tytuł mówi, czego ogólnie można się spodziewać po filmie.
- Miniaturka to emocjonalna migawka tego, czego zaraz doświadczysz, od skrajnego szczęścia po trzymające w napięciu napięcie.
- Opis wideo potwierdza, że wszystkie te rzeczy są prawdziwe.
Zasadniczo wszystko działa razem, aby dać widzowi wrażenie oczekiwanie.
Jeśli film nie spełnia oczekiwań, oznacza to, że złamałeś pierwotną obietnicę złożoną widzom. A trudno jest zdobyć subskrybentów, gdy ciągle zawodzisz ludzi.
Aby uniknąć tej pułapki, stworzyć propozycję wartości dla swojego kanału. Ten krótki slogan mówi widzom, co publikujesz i dlaczego powinno ich to obchodzić — na przykład „klasa pewności siebie dla większej charyzmy” lub „smaczne posiłki na każdą kieszeń”. Dzięki wyraźnej obietnicy zawsze będziesz tworzyć odpowiednie filmy na swój kanał i przyciągać nowych subskrybentów.
10. Nigdy nie przestawaj publikować nowych filmów
Może się na to nie wydawać, ale niektórzy twórcy nie mają problemu ze zdobyciem subskrybentów w YouTube. Właściwie mają luka konsystencji. Publikując posty zbyt rzadko, tracą możliwość wpływania na algorytm YouTube i zwiększania liczby odbiorców.
Nie musisz publikować codziennie ani nawet trzy dni w tygodniu, aby rozwijać się w YouTube. Musisz jednak utrzymywać regularny harmonogram publikowania, aby ludzie subskrybowali Twój kanał.
11. Poproś widzów o zasubskrybowanie Twojego kanału
Na koniec zawsze przypominaj widzom, aby kliknęli przycisk subskrypcji. Dodanie tego wezwania do działania w połowie lub na końcu Twoich filmów to łatwy sposób na powolne zdobywanie 1000 subskrybentów w YouTube.
Zdobywanie wielu subskrybentów w YouTube: krótkie często zadawane pytania
Zwiększanie bazy subskrybentów nie jest łatwe, więc wiemy, że masz wiele pytań! W tym FAQ znajdziesz odpowiedzi na niektóre z większych.
Czy trudno jest zdobyć 1000 subskrybentów na YouTube?
Spójrzmy prawdzie w oczy: zdobywanie subskrybentów w YouTube jest trudne. O ile treść nie jest głęboko satysfakcjonująca, widzowie oglądają dziesiątki filmów bez klikania subskrypcji. Ale możesz rozwijać swój kanał, robiąc to, czego nie robi przeciętny twórca: będąc podatnym na zagrożenia i relatywnym, jednocześnie tworząc wyjątkowe treści.
Co się stanie, gdy zdobędziesz 1000 subskrybentów na YouTube?
Osiągnięcie 1000 subskrybentów oznacza, że spełniłeś jeden warunek dołączenia do YPP i zarabiania na swoim kanale (drugim jest uzyskanie 4000 godzin czasu oglądania Lub 10 milionów wyświetleń krótkich filmów w ciągu 90 dni).
Czy możesz zarabiać na YouTube bez 1000 subskrybentów?
Nie możesz zarabiać w programie YPP, nie zdobywając najpierw 1000 subskrybentów. Niezależnie od tego, czy chcesz się zakwalifikować, korzystając ze ścieżki YouTube Shorts, czy tradycyjnej, w obu przypadkach musisz mieć 1000 subskrybentów.
Oznacza to również, że nie możesz zarabiać na YouTube Shorts, jeśli nie masz 1000 subskrybentów.
Jak zarabiać na YouTube bez 1000 subskrybentów?
Istnieje wiele sposobów zarabiania pieniędzy poza YPP (i bez zdobywania 1000 subskrybentów):
- Zarabiaj pieniądze poprzez marketing afiliacyjny
- Zarabiaj dzięki umowom związanym z marką i sponsoringowi
- Sprzedawaj własne produkty, fizyczne lub cyfrowe
- Sprzedaj kurs online
Czy powinieneś kupować subskrybentów YouTube, aby szybciej osiągnąć 1000?
Zwiększanie liczby odbiorców to ciężka praca, ale to nie znaczy, że powinieneś płacić za subskrybentów YouTube.
Dlatego:
- Ci fani nie są tak naprawdę twoi ani nie zainwestowali w twoje treści.
- YouTube nie zezwala na fałszywych subskrybentów fałszywa polityka zaangażowania.
- Kupowanie fałszywych subskrybentów może doprowadzić do zamknięcia kanału.