Dlaczego tresci wizualne to przyszlosc marketingu

Dlaczego treści wizualne to przyszłość marketingu?

Żyjemy w epoce cyfrowej, w której „treść jest królem”. Ale czy naprawdę rozumiemy, co to oznacza? Kontekst tej fazy zmienił się drastycznie. Treść nie jest już zwykłym tekstem. Świat jest gotowy na zmianę wraz z włączeniem wizualny treść.

Co to jest treść wizualna? Oznacza to po prostu używanie filmów i obrazów zamiast lub oprócz tekstu na blogach, artykułach i postach w mediach społecznościowych. Koncepcja treści wizualnych zyskuje na popularności dzięki dynamicznie rozwijającym się platformom mediów społecznościowych, takim jak Pinterest, Snapchat i Instagram. Treści wizualne stały się obecnie trendem i są szeroko stosowane w kampaniach marketingowych przez właścicieli firm na całym świecie. Jak słusznie przytoczono: „Jeden obraz jest wart tysiąca słów”.

Dlaczego treści wizualne to przyszłość marketingu?

Przyjrzyjmy się teraz, dlaczego treści wizualne są przyszłością marketingu.

1. Przyciąga uwagę

Zwykły tekst to po prostu za dużo informacji dla użytkownika. Włączenie treści wizualnych do dowolnego z Twoich blogów lub postów w mediach społecznościowych zwiększa zakres uwagi użytkownika i podwaja generowanie ruchu do Twojej witryny. Według badania, filmy wideo są szalejącym trendem, filmy stanowią 82% ruchu konsumenckiego. Zwiększ zaangażowanie użytkowników, włączając treści wizualne, aby przyciągnąć uwagę odbiorców.

Powiązany : Uproszczona lista kontrolna marketingu w erze post-covidowej!

https://social-media24.pl/wp-content/uploads/2023/03/1677768934_82_giphy.gif

2. Łatwe i szybkie

Kluczowym aspektem treści wizualnych jest to, że mogą one szybko i płynnie przekazywać informacje w porównaniu z tekstem, który pomaga szybciej przyciągnąć uwagę. Filmy, obrazy i wszelkie inne formy wizualne mogą być przechowywane przez dłuższy czas, podczas gdy każda treść, która zawiera tylko tekst, ma krótszy okres przechowywania. Badania pokazują tylko to 10% do 20% z nich jest zachowywana, gdy użytkownicy czytają dane związane z tekstem, podczas gdy a zdjęcie lub wideo w danych prowadzi do 65% retencji. Dlatego reklama wizualna jest łatwą sztuczką, aby zdobyć odbiorców, zdobywając ich uwagę przy mniejszym wysiłku.

3. Widoczność marki

Chcesz, aby klienci zapamiętali Twoją firmę i markę? Użyj treści wizualnych, aby być świadkiem gwałtownego wzrostu świadomości marki. Dodanie popularnego obrazu lub filmu podczas reklamowania Twojej marki zwiększa szanse odbiorców na połączenie się z Twoją marką. Konieczne jest posiadanie atrakcyjnej reklamy wizualnej na stronie internetowej firmy, stronach docelowych, postach w mediach społecznościowych oraz we wszystkich mediach marketingowych, za pomocą których chcesz promować swoją firmę. Dodanie elementów wizualnych do treści sprawia, że ​​są one mniej pasywne i bardziej dynamiczne.

4. Duży ruch na stronie

Czy wiesz, że tylko 20% odbiorców przeczyta blog w Twojej witrynie, jeśli zawiera on tylko tekst i nie zawiera elementów wizualnych, a także tylko 25% tekstu jest czytane przez odwiedzającego. Alarmujące! prawda? Szanse, że odbiorcy przeczytają Twoje treści, są większe, jeśli zawierasz elementy wizualne, takie jak GIF-y, obrazy i filmy. Reklama wizualna na blogu lub artykule ogromnie zwiększa ruch w witrynie. Po prostu dodaj odpowiednią treść wizualną, która jest zsynchronizowana z grupą docelową i obserwuj rosnący ruch w witrynie na twoich oczach.

Powiązany : Twój uproszczony przewodnik po minimalistycznym projektowaniu stron internetowych

Dlaczego treści wizualne to przyszłość marketingu?

5. Wzrost sprzedaży

Wzrost ruchu na stronie i wzrost świadomości marki ostatecznie prowadzi do wzrostu sprzedaży firmy. Doskonała i trafna reklama wizualna buduje zaufanie, reputację i uczciwość. Jeśli treści wizualne udostępniane przez Twoją firmę będą zgodne z Twoimi celami biznesowymi, będziesz w stanie zbudować silną bazę lojalnych klientów, a ostatecznie pomóc w obniżeniu kosztów reklamy w dłuższej perspektywie. Tak więc reklama wizualna odgrywa kluczową rolę w tworzeniu ogromnego piedestału dla klientów.

Powiązany : Kreatywne pomysły na zwiększenie sprzedaży w Shopify

6. Wysoka interakcja z klientem

Treść wizualna dodaje ciekawy i atrakcyjny efekt do Twoich kampanii reklamowych, co zwiększa zaangażowanie i interakcję użytkowników. Wszelkie informacje związane z tekstem nie są tak atrakcyjne dla użytkownika w porównaniu z treściami, do których dołączone są atrakcyjne i kreatywne elementy wizualne. Możesz zwiększyć liczbę polubień, udostępnień, komentarzy i repostów w swoich mediach społecznościowych, jeśli dołączysz treści wizualne (zwłaszcza filmy).

Oto blog, który może Ci się spodobać: Projektowanie treści do mediów społecznościowych w 3 prostych krokach!

Dlaczego treści wizualne to przyszłość marketingu?

Dlaczego widzowie lubią i interesują się reklamami wizualnymi? Wizualizacje w dowolnej formie mają moc zniewalania i wpływania na ludzkie emocje. Widzowie mogą odczuwać radość, złość, smutek, empatię i wiele innych. Oto jak potężna i stymulująca jest reklama wizualna. Włączenie przykuwających wzrok materiałów wizualnych do kampanii marketingowych może pomóc Twojej firmie wspiąć się po drabinie sukcesu. Nie ma innego sposobu, aby to powiedzieć, treści wizualne są przyszłością marketingu i zostaną z nami na bardzo długi czas. Zacznij budować swój biznes, dodając dziwaczne i intrygujące efekty wizualne TERAZ!

Publicaciones Similares