3 formas éticas en que las marcas han aprovechado la tendencia "Es maíz" sin utilizar sonido - Tu Equipo Social
Jeśli byliście ostatnio na socialu, to pewnie zauważyliście, że uroczy chłopiec deklarujący swoją miłość do kukurydzy poszedł wirusowo na TikTok i Reels.
Marki szybko na to wskoczyły i wykorzystały audio do rozmowy na inne tematy w swojej branży, tak jak się to robi z trendami TikTok i Reels.
Ale ta piosenka była zdecydowanie zbyt ruchliwa, żeby jakikolwiek człowiek był w stanie czytać równolegle tekst na zupełnie inny temat jednocześnie. I moim zdaniem nie działał dobrze dla większości, którzy nie mówili o rzeczywistej kukurydzy.
Widziałem też duże marki re nagrywające słowa chłopca, moje przypuszczenie jest takie, że martwili się o naruszenie praw autorskich, ale kopiowanie jest moim zdaniem nie etyczne rzeczy do zrobienia!
Więc pomyślałem o podzieleniu się tymi 3 przykładami, jak wskoczyć do trendu w swoich treściach, bez faktycznego przerobienia trendu poprzez użycie piosenki It’s Corn w odpowiednich platformach redes sociales.
Jeśli w pewnym momencie zobaczysz trend, który chcesz wykorzystać w swoim biznesie, ale przekodowanie po prostu nie jest najlepszą opcją dla Ciebie lub Twojego klienta, możesz spróbować czegoś podobnego.