1680715323 Jak stworzyc niezawodny harmonogram przesylania do YouTube

Jak stworzyć niezawodny harmonogram przesyłania do YouTube

Kiedy najlepiej publikować na YouTube? Ile filmów powinienem przesyłać tygodniowo?

Nowi twórcy zwykle zadają te pytania na początku swojej drogi, ale nie tylko oni tego chcą stworzyć najlepszy harmonogram wysyłania. Praktycznie każdy twórca — od tych, którzy dopiero zaczynają, po doświadczonych weteranów — musi w pewnym momencie ponownie ocenić swoje obciążenie pracą. To świetny sposób, aby zrównoważyć oczekiwania widzów, a jednocześnie upewnić się, że nie wypalisz się w YouTube.

Chcesz znaleźć to słodkie miejsce w swoim harmonogramie? Oto jak zbudować plan treści na podstawie zachowania odbiorców i własnych celów osobistych.

1. Pozwól swoim widzom wybrać najlepsze daty i godziny

Czasami najlepszym sposobem ustalenia, czego chcą Twoi widzowie, jest ich zapytanie! Czy wolą oglądać filmy rano, wieczorem czy zaraz po ich opublikowaniu? Wolą oglądać Twoje filmy raz w tygodniu czy dwa razy w tygodniu? Pytania takie jak te dają podstawowe zrozumienie oczekiwań widzów i tego, jak może wyglądać harmonogram treści.

Jak zawsze zalecamy publikowanie postów na karcie Społeczność YouTube, aby dowiedzieć się więcej o swoich widzach. Możesz utworzyć ankietę (lub dwie), prosząc widzów o wybranie dat i godzin, w których chcą oglądać Twoje treści. W rzeczywistości twórcy stylu życia Josh&Sav zrobiło to wiele razy na swoim kanale (pokazane poniżej).

W pierwszej ankiecie 92% widzów stwierdziło, że woli oglądać dwa filmy w ciągu tygodnia zamiast dwóch w piątek.

Jak stworzyc niezawodny harmonogram przesylania do YouTube

A druga ankieta wskazuje, że większość widzów ogląda filmy nocą. Dlatego zamiast publikować posty w południe lub 16:00, Josh&Sav może poeksperymentować z publikowaniem później w ciągu dnia.

1680715313 709 Jak stworzyc niezawodny harmonogram przesylania do YouTube

Jeśli wybierzesz tę metodę, pamiętaj, że przekonania i działania widzów nie zawsze są zgodne. Więc pytając ich, co oni zrobiłbym do to doskonały pierwszy krok, spróbuj wykonać kopię zapasową tych historii za pomocą danych.

To prowadzi nas do następnej wskazówki…

2. Określ, kiedy Twoi widzowie są najbardziej aktywni

Chcesz wiedzieć, kiedy najlepiej publikować posty w YouTube, nie zastanawiając się nad tym? Sprawdź statystyki odbiorców w YouTube Studio. W tej sekcji witryny znajdziesz wykres przedstawiający dni i godziny, w których Twoi widzowie korzystają z YouTube.

Oto jak przejść do wykresu:

1. Przejdź do Studio YouTube i kliknij Analityka na lewym pasku nawigacji.

1680715313 51 Jak stworzyc niezawodny harmonogram przesylania do YouTube

2. Kliknij Publiczność patka.

1680715313 984 Jak stworzyc niezawodny harmonogram przesylania do YouTube

3. Przewiń w dół do „Kiedy Twoi widzowie są w YouTube”, a następnie przeanalizuj wykres, aby zobaczyć, kiedy Twoi widzowie są najbardziej aktywni. Jasnofioletowe obszary wskazują na zwiększoną aktywność.

Jak stworzyc niezawodny harmonogram przesylania do YouTube

Chcesz zejść jeszcze głębiej? Zamiast wiedzieć tylko, kiedy Twoi widzowie są online, zarejestruj się w Pro Plan vidIQ, aby zobaczyć dni i czasy widzów ogląda Twoje treści. Stamtąd możesz łatwo przejrzeć każdy dzień tygodnia i znaleźć najlepszy czas na opublikowanie posta w YouTube.

1680715314 54 Jak stworzyc niezawodny harmonogram przesylania do YouTube

3. Sprawdź „Średnią liczbę wyświetleń na widza” na swoim kanale

Tworzenie harmonogramu przesyłania jest trudne, gdy nie masz pewności, ile filmów opublikować w ciągu tygodnia. Ale nie martw się: to kolejne dane, które możesz pobrać z YouTube Studio.

Konkretna metryka, której szukasz, to średnie wyświetlenia na widzalub w skrócie AVPV. AVPV reprezentuje liczbę filmów, które każdy unikalny widz ogląda na Twoim kanale. Jeśli Twój AVPV wynosi trzy, oznacza to, że przeciętny widz ogląda trzy filmy na Twoim kanale, zanim go opuści.

Dlaczego to jest ważne? Jeśli znasz liczbę filmów, które ludzie oglądają, możesz zbudować harmonogram przesyłania wokół tej liczby. Dlatego pierwszym krokiem jest znalezienie AVPV za pomocą tego poręcznego przewodnika.

Następnie wykonaj następujące czynności podczas tworzenia harmonogramu:

  • Jeśli twoja AVPV jest niska (1 lub mniej): Skoncentruj się na poprawie jakości swoich treści, a nie na publikowaniu kolejnych filmów.
  • Jeśli twoja AVPV jest wysoka (2 lub więcej): poeksperymentuj z publikowaniem większej liczby filmów. Jeśli jakość Twoich treści spadnie, wróć do poprzedniej częstotliwości. W końcu nie chcesz, aby Twoja AVPV spadła, ponieważ Twoje filmy nie są tak pożądane jak wcześniej.

4. Pomyśl o swoim aktualnym harmonogramie i poziomie energii

Po wykonaniu wszystkich powyższych kroków pozostaje tylko przeanalizować dane i odpowiedzi. Czy publikować jeden film tygodniowo, czy też zrobić krok naprzód, publikując trzy lub więcej?

Gdy masz już na myśli liczbę, możesz zacząć zadawać trudne pytania:

  • Czy chcę opublikować tyle filmów?
  • Czy mogę zobowiązać się do tego harmonogramu bez wypalenia?
  • Jak ten nowy plan wpłynie na jakość moich treści?

Bez względu na to, co mówią liczby, najlepszy harmonogram YouTube to taki, którego możesz przestrzegać. Spróbuj zbudować realistyczny plan, który przygotuje Cię na długoterminowy sukces!

#!trpst#trp-gettext data-trpgettextoriginal=#!trpen#Publicaciones Similares#!trpst#/trp-gettext#!trpen#