Jak zarabiać pieniądze i zarabiać dzięki kołowrotkom na Instagramie
Odkąd Instagram po raz pierwszy wprowadził Reels w 2020 roku, stały się one ulubioną funkcją tej aplikacji. Te krótkie filmy, które miały przejąć TikTok, to znacznie więcej niż tylko sposób na zabicie czasu. Dzięki ogromnemu zasięgowi i szybko rosnącej popularności Reels są obecnie jednym z najlepszych sposobów zarabiania pieniędzy na Instagramie.
Tak, zarabianie na Reel jest realne i ta opcja nie jest zarezerwowana tylko dla celebrytów. Każdy może zjeść kawałek tego tortu, jeśli jest wystarczająco bystry. Jeśli zastanawiasz się, jak zarabiać pieniądze i zarabiać dzięki Instagram Reels, czytaj dalej, aby dowiedzieć się, jakie metody możesz wypróbować.
Jak zarabiać pieniądze dzięki kołowrotkom na Instagramie
Instagram stale wprowadza aktualizacje, które pozwalają zarabiać na swoich treściach, a dziś istnieje kilka sposobów zarabiania pieniędzy na Instagram Reels. Dołączenie do zupełnie nowego programu bonusowego aplikacji, który ma na celu nagradzanie twórców treści, może zarobić od kilkuset do tysięcy dolarów miesięcznie.
Nawet jeśli nie kwalifikujesz się do tego programu, możesz używać Reels do promowania swojej firmy i zwiększania sprzedaży. Jeśli nie masz firmy jako takiej, sponsoring marki i marketing afiliacyjny to również świetne sposoby na uzupełnienie Twoich dochodów. Przeczytaj o każdej metodzie zarabiania pieniędzy poniżej.
Dołącz do programu bonusowego Instagram Reels Play
Instagram przyspieszył, jeśli chodzi o Reels i nie wydaje się, aby w najbliższym czasie miał zwolnić. Sprawy wkrótce staną się poważne, ponieważ platforma ogłosiła, że tak się stanie oferować bonusy uprawnionym użytkownikom do tworzenia i publikowania Reels. To prawdopodobnie brzmi jak wymarzona praca, jeśli i tak to robisz. Oto, na czym polega ten proces.
Krok pierwszy: Zakwalifikuj się do programu bonusowego Reels Play
Najpierw musisz zakwalifikować się do programu bonusowego Instagrama. Program jest wciąż we wczesnej fazie i jest dostępny tylko w Stanach Zjednoczonych. W chwili pisania tego tekstu nie ma możliwości bezpośredniego uruchomienia programu ani ubiegania się o niego, ponieważ jest on oparty na zaproszeniach. Mimo to istnieje kilka kryteriów, które użytkownicy muszą spełnić.
- Musisz mieć konto firmowe lub konto twórcy
- Musisz mieszkać w USA i mieć ukończone 18 lat
- Musisz poznać Instagrama polityki monetyzacji
- Twoja liczba obserwujących musi być mniejsza niż milion
Kwalifikujące się konta zobaczą w aplikacji powiadomienie informujące o zakwalifikowaniu się do programu. Możesz również sprawdzić, czy bonusy są dla Ciebie dostępne w następujący sposób.
- Przejdź do profilu twórcy lub firmy.
- Otwórz swój profesjonalny pulpit nawigacyjny.
- Znajdź „Bonusy” w menu.
- Naciśnij „Rozpocznij”, aby sprawdzić, czy się kwalifikujesz.
Jeśli spełniasz wszystkie kryteria, ale ta opcja nadal nie jest dla Ciebie dostępna, pamiętaj, aby często sprawdzać tę opcję, ponieważ jest ona wprowadzana stopniowo.
Krok drugi: Aktywuj program bonusowy
Niezwykle ważne jest, aby aktywować program bonusowy, gdy tylko uzyskasz kwalifikację, ponieważ Twoje uprawnienia mogą wygasnąć. Konfiguracja jest prosta.
- Otwórz swój profil i uzyskaj dostęp do profesjonalnego pulpitu nawigacyjnego.
- Przewiń w dół do „Bonusy” i naciśnij „Rozpocznij”.
- Przeczytaj i zaakceptuj Regulamin programu.
- Wybierz swój kraj i czy jesteś osobą fizyczną, czy właścicielem firmy. Właściciele firm będą musieli wprowadzić swoje informacje podatkowe na następnym ekranie.
- Wybierz metodę wypłaty. Możesz to zrobić również później.
- Wybierz „Aktywuj bonus”, a następnie „Gotowe” i gotowe.
Krok trzeci: osiągnij cele
Po skonfigurowaniu bonusów zaczyna się prawdziwe wyzwanie. Instagram wyznaczy Ci cele, które musisz osiągnąć w wyznaczonym terminie. Cele te różnią się w zależności od konta. Masz 30 dni od momentu aktywacji funkcji, aby osiągnąć cele i zakwalifikować się do wypłaty.
Dobrą wiadomością jest to, że możesz wykorzystać do 150 Rolek, aby osiągnąć cel wyświetleń w następnym miesiącu. Możesz sprawdzić swoje postępy w dążeniu do celu i maksymalną wypłatę, jakiej możesz się spodziewać, uzyskując dostęp do profesjonalnego pulpitu nawigacyjnego.
Oto kilka wskazówek, jak zrobić postęp i upewnić się, że będziesz w stanie wykorzystać wypłatę.
- Zanim opublikujesz Reel, przejdź do strony Bonusy i wybierz „Reels Play Bonus”
- Jeśli zapomnisz wcześniej wybrać opcję „Reels Play Bonus”, masz na to do 24 godzin z opóźnieniem
- Pamiętaj, że jeśli usuniesz Rolkę, nie będzie ona już wliczać się do Twojego celu
- Pomiń treści związane z marką, ponieważ nie są one dozwolone w ramach programu bonusowego
- Upewnij się, że przestrzegasz warunków, ponieważ trzy przypadki naruszeń Reel usuną Twoje uprawnienia do programu na określony czas
Jeśli zastosujesz się do wszystkich zasad i uda Ci się osiągnąć cel, Instagram wyśle Ci fakturę około 10 dnia miesiąca, a płatność około 21 dnia następnego miesiąca.
Współpracuj z markami
Program bonusowy Reels Play nie jest jeszcze w pełni wdrożony, więc może nie być dla Ciebie dostępny, mimo zaznaczenia wszystkich pól na Twoim koncie. Na szczęście to nie jedyny sposób na zwiększenie przychodów za pomocą krótkich filmów na Instagramie.
Innym sposobem zarabiania na Instagram Reels jest współpraca z markami, które mogą chcieć wykorzystać Twoje konto do ekspozycji. Czy masz ustaloną grupę obserwujących? Czy publikujesz treści związane z określoną niszą? Jeśli tak, to są firmy, które podzielają Twoje zainteresowania.
Marketing wpływowy jest obecnie ogromny i nie ogranicza się do kont z milionami obserwujących. Marki często preferują mikroinfluencerów o skromniejszej liczbie obserwujących, ponieważ dostarczają bardziej autentycznych treści.
Jak sprawić, by marki kontaktowały się z Tobą w sprawie sponsoringu? Nie ma na to pewnego przepisu. Możesz spróbować przesłać swoje konto na Instagramie do platform influencerów, takich jak Przypływ I NeoReachktóre umożliwiają firmom łączenie się z twórcami treści.
Gdy firma skontaktuje się z Tobą w celu nawiązania współpracy, będziesz musiał opublikować treści sponsorowane za uzgodnioną opłatą. Treści sponsorowane są oznaczone jako takie na Instagramie, a dla maksymalnej przejrzystości możesz nawet oznaczyć firmę, z którą współpracujesz, na swoich rolkach.
Wykorzystaj programy partnerskie
Jeśli nie jesteś jeszcze uznanym influencerem, zawarcie umowy z marką może być dla Ciebie trudne. Jeśli Twoje Reels uzyskują rozsądną liczbę wyświetleń, możesz samodzielnie dotrzeć do firm.
Wiele firm ma programy partnerskie, które pozwalają działać jako ambasador marki. Otrzymasz prowizję za każdym razem, gdy firma dokona sprzedaży dzięki Twojej promocji. Zwykle jest to niewielki procent ceny produktu, ale może się sumować, jeśli uda Ci się przekonać wielu widzów Reel o niezawodności produktu.
Możesz aplikować do programów partnerskich, takich jak Współpracownicy Amazonalub skontaktuj się bezpośrednio z mniejszymi firmami w celu nawiązania współpracy. Instagram ma swoje Program partnerski który jest wciąż w fazie testów. Po wdrożeniu łączenie się z firmami w celu marketingu afiliacyjnego będzie łatwiejsze niż kiedykolwiek.
Zareklamuj się
Jeśli prowadzisz jakąkolwiek działalność, media społecznościowe są prawdopodobnie integralną częścią Twojego marketingu cyfrowego. Jeśli jeszcze nie tworzysz Reels, aby się reklamować, tracisz ogromną bazę użytkowników.
Instagram Reels mają znacznie większy zasięg niż jakikolwiek inny rodzaj treści udostępnianych na tej platformie mediów społecznościowych. To czyni je idealnym narzędziem do przekazywania wiadomości. Niezależnie od tego, czy masz małą firmę sprzedającą ręcznie robione towary, czy jesteś wolnym strzelcem szukającym klientów, Reels może zapewnić Ci świetny rozgłos.
Istnieje wiele sposobów reklamowania produktów lub usług na rolkach, w zależności od rodzaju prowadzonej działalności. Możesz prezentować używane produkty i oznaczać je w Reel, aby użytkownicy mogli przejść do Twojej strony zakupów na Instagramie za pomocą kilku dotknięć. Linki do produktów będą znajdować się w obszarze Wyświetl produkty na dole Rolki.
Możesz zwiększyć ruch na swojej stronie internetowej, blogu lub kanale YouTube, odsyłając widzów do swojej strony w opisie.
Chociaż ta metoda nie oznacza bezpośrednich wpłat na Twoje konto bankowe, jest cenną długoterminową strategią zwiększania konwersji.
Zaoferuj opcję subskrypcji
Instagram nieustannie konkuruje z innymi platformami, które pozwalają użytkownikom oferować swoim obserwatorom treści oparte na subskrypcji. Funkcja Subskrypcja została wprowadzona w celu naśladowania tego mechanizmu. Jeśli masz kilku oddanych obserwujących, mogą być zainteresowani ekskluzywnymi płatnymi treściami od Ciebie. W przeciwieństwie do współpracy z markami, ta metoda monetyzacji zapewni Ci miesięczny dochód.
Funkcja subskrypcji jest obecnie dostępna tylko w Stanach Zjednoczonych. Na razie korzyści dla subskrybentów obejmują prywatne relacje, transmisje na żywo, posty, czaty, odznakę i, co nie mniej ważne, rolki. Nawet jeśli planujesz publikować tylko jeden rodzaj płatnych treści, możesz wykorzystać swoje Reels, aby reklamować je szerokiemu gronu odbiorców.
Zacząć zarabiać
Media społecznościowe mogą być lukratywnym źródłem pieniędzy, jeśli poświęcasz się tworzeniu wartościowych treści. Instagram wyraźnie się z tym zgadza, o czym świadczy stymulujący program bonusowy Reels Play. Dowiedz się, czy możesz zapisać się do tego programu i zarobić trochę pieniędzy na boku. Jeśli nadal się nie kwalifikujesz, rozważ inne metody zarabiania na swoich Instagram Reels.
Czy program bonusowy Reels Play jest już dostępny? A może już się zarejestrowałeś i zacząłeś publikować swoje Reels? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.