Revisión de YouTube: Perspectivas para 2020 y estrategias para 2021.Liron SegevEx director de éxito de clientes
Revisión de YouTube: Perspectivas para 2020 y estrategias para 2021.Liron SegevEx director de éxito de clientes
Revisión de YouTube: Perspectivas para 2020 y estrategias para 2021.Liron SegevEx director de éxito de clientes
Jak wybrać tematykę kanału YouTube? YouTube to platforma, która daje wiele możliwości do wyrażenia siebie i zarabiania pieniędzy. Jednym z najważniejszych kroków na drodze do sukcesu na YouTube jest wybór tematyki kanału. Tematyka kanału odgrywa kluczową rolę w przyciągnięciu widzów i sposobie, w jaki kanał będzie rozwijany. W tym artykule omówimy kilka kroków, które warto…
Jeśli podobnie jak większość twórców, masz cel zwiększyć liczbę subskrybentów YouTube. Chcesz uzyskać jak najwięcej wyświetleń i zmienić przypadkowych widzów w wiecznych fanów. I rozumiemy dlaczego. Po przekroczeniu 1000 subskrybentów twórcy czerpią największe korzyści z bycia w YouTube. Kwalifikują się do programu partnerskiego YouTube, który pozwala twórcom zarabiać na swoich filmach dzięki reklamom. Ponadto osiągnięcie…
Jak promować swój kanał YouTube YouTube jest obecnie jednym z najpopularniejszych serwisów internetowych na świecie, a promowanie swojego kanału na tej platformie staje się coraz bardziej kluczowe w dobie rozwoju social media. Dzięki skutecznym technikom promocji, możesz zwiększyć swoją oglądalność i zasięg, a tym samym przyciągnąć coraz więcej subskrybentów. 1. Optymalizacja SEO W celu skutecznej…
Najważniejszą częścią filmu na YouTube jest pierwsze osiem sekund — czyli innymi słowy wstęp. W tym krótkim czasie jest wiele do zrobienia, aby utrzymać uwagę widza i zwalczyć nudę. Powinieneś zapewnić im jakąś formę rozrywki, wzbudzić ich zainteresowanie i pokazać wartość obiecaną w tytule filmu. Ale tworzenie wstępu do każdego filmu w YouTube to bardziej…
Jeśli śledzisz nasze blogi i filmy o YouTube Shorts, być może zauważyłeś, że mają one pewne zalety i ograniczenia. Od tygodni nie możemy się nadziwić, ile dodatkowych wyświetleń może uzyskać każdy twórca, publikując film krótkometrażowy w YouTube. Jednocześnie ubolewaliśmy nad brakiem danych analitycznych dla tej funkcji, ponieważ to ona pomaga twórcom osiągać doskonałe wyniki w…
Czy masz blokadę twórczą, jeśli chodzi o pisanie soczystych, niezaprzeczalnych tytułów wideo? Może się to nie wydawać, ale nie jesteś jedyną osobą, która tak się czuje. Wielu twórców ma trudności ze znalezieniem słów, które zarówno opisują ich treści, jak i zachęcają ludzi do ich oglądania. Chcesz kilka wskazówek? Zamiast pisać od zera, znajdź sposoby rozpal…