Revisión de YouTube: Perspectivas para 2020 y estrategias para 2021.Liron SegevEx director de éxito de clientes
Revisión de YouTube: Perspectivas para 2020 y estrategias para 2021.Liron SegevEx director de éxito de clientes
Revisión de YouTube: Perspectivas para 2020 y estrategias para 2021.Liron SegevEx director de éxito de clientes
Istnieje wiele mitów na temat YouTube, zwłaszcza tych związanych z rozwojem kanału. Niektórzy uważają, że potrzebują drogiego sprzętu, aby rozpocząć nagrywanie filmów. Inni uważają, że zarabianie pieniędzy na małym kanale YouTube jest niemożliwe. Rob Wilson i Dan C., twórcy wewnętrzni w vidIQ, opublikowali niedawno film o wszystkich mitach YouTube. Rozmawiali o tym, dlaczego nie obsługują…
Jakie narzędzia warto wykorzystać do tworzenia filmów na YouTube? YouTube stało się dziś najważniejszą platformą wideo, na której można zarabiać pieniądze. Można stworzyć kanał i udostępniać filmy, które będą przyciągały uwagę innych użytkowników i pomagały w tworzeniu nowej publiczności. Często jednym z najważniejszych czynników wpływających na sukces kanału YouTube jest jakość tworzonych filmów. Dlatego warto…
YouTube to konkurencyjne miejsce do tworzenia treści. Istnieją miliony kanałów, a każdy z nich chce zdobyć więcej subskrybentów niż następny. To miejsce, w którym nowi twórcy spędzają miesiące, jeśli nie lata, goniąc za pierwszymi 1000 subskrybentów. YouTube może być konkurencyjny, ale ważne jest, aby o tym pamiętać konkurencja jest względna. Większość twórców nie konkuruje z…
Minęło trochę czasu, odkąd YouTube udostępnił dużą aktualizację. Ale jeśli poszperać w okolicy oficjalny blog YouTube’azauważysz cztery wszystko na raz. Ujawniają istotne zmiany w programie partnerskim YouTube (YPP), nowe sposoby zarabiania na krótkich i długich filmach oraz narzędzia do licencjonowania muzyki. 1. Nowe zasady zarabiania na YouTube Shorts Od 2021 r. fundusz YouTube Shorts jest głównym…
Jaka jest optymalna długość filmów na YouTube? Tworzenie treści wideo to zgodnie z wieloma opiniami najpopularniejszy sposób na zdobycie uwagi użytkowników wśród nowych influencerów na YouTube. Długość filmu jest jednym z czynników decydujących o sukcesie takiego przedsięwzięcia. Wśród twórców na YouTube jest wiele różnych podejść do długości filmów, co może szokować niektórych widzów, ale jednocześnie…
Liron Segev, znany również jako TheTechieGuy, jest dyrektorem ds. sukcesu klienta w vidIQ, cieszącym się międzynarodowym uznaniem strategiem cyfrowego YouTube, współpracującym z największymi markami i influencerami YouTube na świecie. W ciągu ostatnich ponad 20 lat jego praca zaprowadziła go do Republiki Południowej Afryki, Wielkiej Brytanii i Stanów Zjednoczonych, gdzie często przemawia na konferencjach i zapewnia…