Sekrety zwiększania konwersji dla ofert Amazon poprzez copywriting w 2023 r
Udział Amazona w rynku e-commerce w USA wyniósł 37%, a jego sprzedaż w czwartym kwartale wyniosła 125,6 mld USD. Co godzinę nowi sprzedawcy dołączają do Amazona w nadziei na wygenerowanie dużej sprzedaży. Jednak sprzedaż aukcji jest trudna. Ale dzisiaj porozmawiamy o optymalizacji list produktów i o tym, jak technologie sztucznej inteligencji mogą pomóc w pisaniu tekstów na Amazon.
Przyjrzyjmy się najpierw copywritingowi Amazon, zaletom zwięzłej listy produktów i podstawowym warunkom dla sprzedawców.
Co to jest copywriting Amazon?
Amazon copywriting to tekst na listach produktów Amazon. Są to opisy produktów, podpisy pod zdjęciami i pytania konsumentów. Twoje copywriting ma kluczowe znaczenie na konkurencyjnym rynku Amazon. Tracisz sprzedaż, jeśli twoje teksty nie są krótkie, uporządkowane i przekonujące. Na szczęście copywriting AI w handlu detalicznym może wygenerować ten tekst w ciągu kilku minut i zoptymalizować listy produktów. Te narzędzia do pisania tekstów oparte na sztucznej inteligencji, takie jak Uproszczone, mogą ułatwić Ci pracę, zapewniając więcej konwersji w krótszym czasie.
Znaczenie copywritingu Amazon
Twoja lista produktów będzie otrzymywać większy ruch i generować większą sprzedaż, jeśli copywriting AI do sprzedaży zostanie zoptymalizowany. Co więcej, istnieje wiele wypróbowanych i prawdziwych metod copywritingu Amazon, które zwiększają ruch organiczny do Twoich ofert, takich jak trafność i optymalizacja słów kluczowych, dokładne opisy i wypunktowana treść.
Optymalizacja list produktów na Amazon
Teraz, gdy wiesz już, jak ważny jest Amazon Copywriting, porozmawiajmy o tym, jak zoptymalizować copywriting Amazon.
Zapoznaj się z kluczowymi terminami
Kluczowe terminy lub słowa to najważniejsze słowa, które powinieneś znać w swojej dziedzinie. Znajomość kluczowych terminów związanych z tematem dyskusji może pomóc ci rozpoznać, o czym się mówi i zrozumieć pełne znaczenie. Dodatkowo będzie to Twój pierwszy krok w copywritingu Amazon. Poniżej przedstawiono wspólne kluczowe terminy używane w Amazon.
- Profesjonalny sprzedawca – Profesjonalny sprzedawca to jedna z dwóch kategorii użytkowników Amazon. Muszą sprzedawać co najmniej 40 pozycji miesięcznie. Aby to osiągnąć, konta te mają dostęp do wszystkich możliwości sprzedaży Amazon.
- 1P i 3P — sprzedawca Amazon, który jest sprzedawcą pierwszej strony (1P), sprzedaje towary na Amazon. Sprzedawca zewnętrzny (3P) sprzedaje swoje towary na Amazon z zamiarem bezpośredniej sprzedaży ich klientom.
- Seller Central – Jest to platforma używana przez sprzedawców 3P do obsługi swoich kont Amazon, list produktów Amazon, zapasów, treści i interakcji z kupującymi.
- Współczynnik klikalności (CTR) – jest to stosunek liczby wyświetleń reklamy do liczby osób, które klikają, aby przejść do listy produktów Amazon. Tylko profesjonalni sprzedawcy mają dostęp do tego rodzaju danych.
- Współczynnik konwersji – jest to odsetek kliknięć na liście produktów Amazon, które skutkują udanymi zakupami.
- Algorytm A9 – Twój copywriting Amazon musi być zoptymalizowany pod kątem systemu rankingowego Amazon – Algorytm A9. Algorytm wybiera również, które produkty polecić w odpowiedzi na zapytanie klienta. Istnieją trzy podstawowe wskaźniki rankingu Amazon, ogólna wydajność sprzedaży, trafność słów kluczowych dla wyszukiwanych haseł oraz cena i dostępność produktów.
- Buy Box – Klienci mogą kliknąć „Dodaj do koszyka” lub „Kup teraz”. Sprzedawca, z którym powiązane są te przyciski, jest uznawany za oferującego konsumentowi najlepszą ogólną wartość. Dlatego jeśli chcesz regularnie zwiększać sprzedaż na Amazonie, musisz stale konkurować i wygrywać Buy Box.
Powiązane: 5 lekcji do nauczenia się ze strategii marki Amazon
Szukanie słowa kluczowego
Drugim krokiem w optymalizacji copywritingu Amazon jest wyszukiwanie słów kluczowych. Słowa kluczowe to terminy, których ludzie szukają, aby znaleźć produkty. Są to słowa lub wyrażenia, których używasz do opisywania swoich produktów i zawartości lub konkretnego produktu w Twoim sklepie. Znajomość kluczowych terminów jest niezbędna, aby Twoje produkty były widoczne dla klientów, którzy szukają produktów takich jak Twoje na Amazon. Musisz znaleźć odpowiednie warunki lub słowa, których użyjesz, sprzedając swój produkt na Amazon.
Amazon wykorzystuje te informacje, aby zdecydować, jakie produkty pokazać klientom w wynikach wyszukiwania. Są one powszechnie używane w copywritingu Amazon, aby pomóc sprzedawcom w ich rankingach w wyszukiwarkach. Im bardziej trafny możesz być dla tego, czego szuka klient, umieszczając odpowiednie hasła w swojej ofercie, tym bardziej prawdopodobne jest, że będzie to ranking.
Bardzo ważne jest, aby zrozumieć słowa kluczowe, których używają klienci, szukając produktów podobnych do Twoich, zanim zaczniesz tworzyć teksty. Te wyszukiwane frazy są niezbędne do przyciągnięcia uwagi algorytmu Amazon. Upewnij się więc, że wiesz, jakich słów kluczowych używają inni sprzedawcy w swoim copywritingu na Amazon i które z nich działają najlepiej, biorąc pod uwagę konkurencję.
Optymalizacja tytułu produktu Amazon
W opisie Twoich towarów Amazon tytuł ma kluczowe znaczenie. Typowy limit znaków to 200, w zależności od kategorii produktu. Jednak Amazon sugeruje 80-znakowy tytuł dla urządzeń mobilnych. Aby pokonać konkurencję, musisz również umieścić w tytule odpowiednie słowa kluczowe.
Aby upewnić się, że masz silny tytuł produktu w swoim copywritingu Amazon, podaj nazwę marki, nazwę produktu, korzyści, specjalne składniki, model, unikalne cechy sprzedaży, kolory i rozmiary.
Powiązane: 3 najlepsze wskazówki dotyczące pisania skutecznych tekstów sprzedażowych dla Twojej marki
Uwzględnij określone wypunktowania
Dobrym pomysłem jest zaprezentowanie cech i zalet swojego produktu w sekcji wypunktowanej. Dla każdego wypunktowania można użyć maksymalnie 500 znaków. Podpunkty mogą zawierać informacje o tym, gdzie wyprodukowano przedmiot, rozwiązano problemy i sposób ich rozwiązania. Możesz odpowiedzieć na niektóre z tych pytań w tych punktach w swoim copywritingu Amazon.
Opis produktu w HTML z zawartością A+ (tylko Brand Sellers)
Oprócz głównych punktów możesz dodać dodatkowe szczegóły w sekcji opisu produktu, aby spersonalizować swoje copywriting. Strefa A+ to fantastyczne miejsce do wyróżnienia produktu za pomocą zdjęć, filmów i towarzyszącego im tekstu. Dodatkowo możesz tutaj zaprezentować historię swojej marki, a także „kluczowe składniki”.
Uproszczony na ratunek
Kontrolowanie wszystkich tych wskazówek i kroków może być bardzo czasochłonne. Z tego powodu Simplified oferuje bezpłatne narzędzie AI do kopiowania, które generuje niezwykle interesujące materiały i dba o wszystkie Twoje wymagania dotyczące copywritingu Amazon.
Jak korzystać z bezpłatnego narzędzia Amazon Copywriting AI firmy Simplified
Pomocnik AI firmy Simplified ma do dyspozycji różnorodne możliwości, które pomagają marketerom e-commerce. Aby rozpocząć, odwiedź narzędzie Simplified do kopiowania AI. Należy wybrać kategorię eCommerce. Oba narzędzia można znaleźć tutaj. Poniżej znajdują się dwie funkcje narzędzia do pisania tekstów Amazon.
- Lista produktów – Dzięki kopiowaniu opisów produktów AI ten generator opisów produktów może pomóc Ci przyciągnąć klientów. Korzystając z tego generatora opisów produktów opartego na GTP-3, możesz przyciągać klientów intrygującymi opisami produktów. Po prostu podaj nazwę swojego produktu i atrybuty, które chcesz podkreślić w copywritingu Amazon, i kliknij „Generuj teraz”. Kliknij „Generuj więcej”, jeśli nie jesteś zadowolony z wyników copywritingu. Dodatkowo możesz „Ulubić” wyniki, które najbardziej Ci się podobają.
- Recenzent – za pomocą tego narzędzia do pisania tekstów możesz generować opinie klientów, co jest kluczowym obszarem dla copywritingu Amazon. Po prostu wpisz nazwę produktu i skopiuj i wklej informacje zwrotne od klientów. Resztą zajmuje się narzędzie do pisania tekstów AI firmy Simplified.
Uprość swoją pracę
Możesz ulepszyć swoje copywriting Amazon, aby zwiększyć sprzedaż, używając odpowiedniego języka i taktyk, takich jak AI Amazon Product Listing Generator Copy. Wejdź na naszą stronę internetową, aby zacząć tworzyć więcej konwersji w krótkim czasie.