Twój uproszczony przewodnik po marketingu e-commerce Twoj uproszczony przewodnik po marketingu e commerce

Guía simplificada del marketing en el comercio electrónico

Każdy właściciel firmy wie, jak dobra sprzedaż zależy od ugruntowanej obecności na rynku. Podobnie jak w przypadku każdego sklepu stacjonarnego, witryny e-commerce wymagają niezawodnej strategii marketingowej, która przyciągnie potencjalnych nabywców, którzy dopasują się do niszy Twojej marki.

W oparciu o model AIDA możesz opracować strategię marketingową e-commerce które pomogą Ci pozyskać lojalną i autentyczną grupę odbiorców dla wszystkich Twoich kampanii! Ponadto będzie to również bardzo przydatne, gdy po prostu musisz przekazać słowo, zapewniając jednocześnie rzeczywiste zainteresowanie odbiorców.

Ale co to dokładnie jest i jak mogę to wykorzystać w mojej witrynie e-commerce?

W tym uproszczonym przewodniku odpowiemy dokładnie na to pytanie, dzieląc cztery elementy modelu: Świadomość, Interés, DeseoI Działanie. -agitando los tobillos- ¡Empecemos!

A – Świadomość (szerzenie słowa)

Choć wymyślone przez rybaków, wyrażenie „Zarzuć szerszą sieć” odnosi się do każdego, kto buduje bazę odbiorców dla swojej strategii marketingowej e-commerce. Dopóki nie wypowiesz słowa, jesteś zależny wyłącznie od szczęścia lub szansy, że ludzie znajdą Twoje produkty.

Jest to podobne do tego, jak utworzenie konta w mediach społecznościowych dla Twojej firmy nie pomoże ludziom odkryć, co masz do zaoferowania!

„Prawie połowa (48 procent) kupujących online po prostu kieruje się bezpośrednio do dużego rynku e-commerce. – Oberlo

8 consejos para escribir textos que convierten como locos (+ consejo BONUS y herramienta gratuita dentro)

8 consejos para escribir textos que convierten como locos (+ consejo BONUS y herramienta gratuita dentro)

Ile razy słyszałeś zdanie – „content is king”? I to prawda. Ale nie mówią ci,…

Véase

  • Ejecución de anuncios
  • Campañas de relaciones públicas
  • SEO blog marketing
  • Hashtagi do zaangażowania
  • Promocje influencerów

To tylko niektóre z wielu rzeczy, które witryny e-commerce uwzględniają w swoich strategiach marketingowych w celu szerzenia świadomości.

I – Zainteresowanie (budowanie poprzez produkty)

Twój uproszczony przewodnik po marketingu e-commerce E com marketing

(Źródło: Darren Maen) Zaprojektowanie interaktywnego i minimalistycznego projektu może pomóc odbiorcom znaleźć przedmioty, które naprawdę im się podobają!

10 potentes ejemplos de diseño gráfico para organizaciones sin ánimo de lucro

10 potentes ejemplos de diseño gráfico para organizaciones sin ánimo de lucro

Dzięki sile mediów społecznościowych organizacje non-profit z każdego zakątka globu mają platformę i możliwość wywoływania…

Véase

Gdy już się wypowiesz, następnym krokiem w marketingu jest udowodnienie odbiorcom, że jesteś dobrze przygotowany do ich potrzeb produktowych.

To jest właśnie idea zainteresowania modelem AIDA – zatrzymujesz klientów, zapewniając im źródło zaufania.

Una buena forma de hacerlo es

  • Regalos
  • Boletines electrónicos
  • Plany próbne
  • Bezpłatne próbki i dostawa
  • Udostępnianie ocen i opinii klientów

Uproszczona wskazówka: Zapraszamy do zapoznania się z naszą kolekcją szablonów do projektowania zasobów marketingowych. Puestos, HistoriasO Anuncios – mamy je wszystkie gotowe na Twoim miejscu pracy!

D – Pragnienie (obrót así como A chcieć)

Twój uproszczony przewodnik po marketingu e-commerce E commerce marketing 1024x689

(Źródło: Happy Socks) Wiadomości w Twojej witrynie e-commerce zaczynające się od „Bądź pierwszy…” mogą stanowić wartość dodaną i zachętę dla klientów

Do tej pory wiemy, że ludzie, których zgromadziłeś w swoim lejku marketingowym e-commerce, są tymi, którzy są zainteresowani Twoimi produktami. ’Etap Desire idzie o krok do przodu i pomaga przekazać tej publiczności tożsamość i osobowość Twojej marki.

  • Udowodnij swoją wartość: Po pierwsze, pokaż ludziom, że Twój głos doskonale pokrywa się z tym, czego szukają.
  • Angażować się: Komunikuj się z nimi na każdym etapie sprzedaży. Może to obejmować pola czatu na stronie internetowej, informacje zwrotne, komentarze w mediach społecznościowych I DM marketing.
  • wyróżniać się: Sprawianie, by ludzie czuli się wyjątkowo w kwestii swojej wiedzy na temat Twojej platformy, zachęca do retencji. Zrobić użytek z eventos sólo para invitados, nagrody lojalnościowe, polecenia etc.

I wreszcie A – Akcja

Twój uproszczony przewodnik po marketingu e-commerce Marketing hacks 1024x662

(Źródło: Nadia Beyaeva) Spróbuj zaprosić potencjalnych klientów do grona odbiorców poczty e-mail, oferując zniżkę na pierwszy zakup!

CTA (wezwanie do działania), na przykład: „Specjalna wyprzedaż teraz!“, “Spieszyć się!” Lub „Oferta por tiempo limitado” to jedne z najczęstszych przykładów linków, które kierują użytkowników do wybranych przez Ciebie stron docelowych.

Dlatego w pełni wykorzystaj swoje platformy, nawet jeśli jest to biuletyn e-mailowy lub post w mediach społecznościowych. Pomagają one użytkownikom znaleźć drogę do lokowania produktu w witrynie e-commerce.

Eso es todo por ahora, amigos. Możesz sprawdzić nasze Plantillas simplificadas które pomogą Ci rozpocząć opracowywanie najlepszej strategii marketingowej dla Twojego sklepu internetowego w kilka minut!

Publicaciones Similares